Partnerzy serwisu:
Miesięcznik Rynek Kolejowy
„Rynek Kolejowy” dostępny w salonach Empik. ZAPRASZAMY DO LEKTURY

Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:

- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.
NUMER 05/2019
W numerze:
W numerze 5/2019 miesięcznika "Rynek Kolejowy" analizujemy raporty roczne kolejowych spółek giełdowych (i nie tylko) oraz plan PKP PLK na warszawską "średnicę". Poza tym piszemy o problemie z punktualnością na linii Polska – Ukraina, karach umownych (a raczej ich braku) dla Pesy w Wielkopolsce i rozwoju kolei w Polsce Wschodniej. Polecamy również rozmowy, w tym z Kolejami Rosyjskimi (RŻD) oraz firmą Graw.
Zapraszam do lektury!
Łukasz Malinowski, redaktor naczelny
Spis treści:

Biznes

Flesz
Wiadomości
Polska – Ukraina: duży problem z punktualnością
Najtrudniejszy rok za Pesą?
Wielkopolska nie naliczy Pesie kar umownych
Rozmowa z Aleksandrem Miszarinem, pierwszym zastępcą szefa Kolei Rosyjskich (RŻD)

Raport

PKP Cargo zwiększa zyski i wypłaca dywidendę
Rosną zyski Newagu
ZUE: Coraz trudniej zarabiać na inwestycjach kolejowych
Torpol skonsumował rekordowy portfel
Trakcja PRKiI z dużą stratą za 2018 r.

Pasażer

Rozwój kolei na Pomorzu – studium przypadku
Będzie więcej kolei w Polsce Wschodniej

Zintegrowany Transport

PLK z planem na średnicę. Nowy przystanek i rozkopane Aleje
A może kolej też wesprzeć?

Tabor i Technika

Siemens Mobility pokazał najnowocześniejszą bazę utrzymaniową w Europie
Rozmowa z Juliuszem Grabczykiem, prezesem Grawu
Zwiększanie poziomu niezawodności taboru w Polsce
Europejskie Forum Taborowe 2019: po pierwsze efektywność

Prawo i polityka

Otwarcie rynku przewozów pasażerskich będzie zależało od woli ich organizatorów
Zezwolenia dla zmodernizowanych podsystemów strukturalnych
Metody ograniczenia hałasu komunikacyjnego
Jeśli PLK nie wykorzysta środków unijnych, pójdą na walkę z hałasem

Felieton

Elektryzująca elektryfikacja

Historia

Warszawa Centralna z 16 peronami?

Formularz zamówienia

Formularz został wysłany.

Formularz zamówienia

Niepoprawny format: Imie i Nazwisko
Niepoprawny format: Telefon
Niepoprawny format: Email
Niepoprawny format NIP

Adres do wysyłki:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj

Adres do faktury VAT:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj
Kliknięcie przycisku Wyślij jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
STARSZE NUMERY
Najnowsze wiadomości

POKAŻ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5