Partnerzy serwisu:
Miesięcznik Rynek Kolejowy
„Rynek Kolejowy” dostępny w salonach Empik. ZAPRASZAMY DO LEKTURY

Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:

- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.
NUMER 03/2019
W numerze:
Ten numer „Rynku Kolejowego” jest pierwszym zamykanym przez nas w tym roku, więc zdecydowaliśmy się na pokazanie planów Grupy PKP na najbliższą przyszłość. Nadal głównymi tematami pozostają budowa struktury holdingowej, wspólny bilet czy tempo realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Zarządy spółek mówią o postępach i wytężonej pracy, ale część pasażerów i wykonawców patrzy na te kwestie inaczej. O tym wszystkim w raporcie i innych tekstach.
Zapraszam do lektury!
Łukasz Malinowski, redaktor naczelny
Spis treści:

Biznes

Flesz

Wiadomości

Kontrakty kolejowe będą waloryzowane

Przewozy na drogach wciąż rosną szybciej niż na kolei

Rozmowa z Rafałem Leszczyńskim, prezesem Grupy KZN Bieżanów

Rozmowa z Piotrem Kubickim i Rafałem Rodziewiczem z firmy Technitel

Czy Polskę stać, by budować KDP na 250 km/h?

Gotowi na wiek cyfrowy w kolejnictwie?

Raport

CMK do 250 km/h. Mamiński: Obawiajcie się ekspansji polskiej kolei

Kolejnych podróżnych przyciągną zintegrowane bilety i wagony combi?

CPK: Rewolucja w transporcie

Rozmowa z Jakubem Prusikiem, prezesem PKP Informatyka

Jakie są wartości patriotyczne w działalności branży kolejowej?

KZŁ Bydgoszcz uruchomiły SDIP zintegrowany z CSDIP PKP PLK

Infrastruktura

Co po Astaldi? Problem dla kolejarzy, metro i drogi do przodu

Pora na nowe myślenie o inwestycjach

Pasażer

Kontrrewolucja w przewozach pasażerskich?

Leo Express przygląda się Polsce

Zintegrowany Transport

Jak wdrażany jest Wspólny Bilet?

Tabor i Technika

Co w 2018 r. wjechało na polskie tory?

Wagony Świdnica największym eksporterem taboru w Polsce

Czy kolej może być bardziej zielona?

Prawo i polityka

Konkurencja w kolejnictwie – niektóre przykłady krajów Unii Europejskiej

Zapewnienie właściwej współpracy pokładowego i przytorowego ETCS

Felieton

Czy szykuje się likwidacja przewoźników samorządowych?

Historia

Tunel średnicowy w Warszawie – cz. 2

Formularz zamówienia

Formularz został wysłany.

Formularz zamówienia

Niepoprawny format: Imie i Nazwisko
Niepoprawny format: Telefon
Niepoprawny format: Email
Niepoprawny format NIP

Adres do wysyłki:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj

Adres do faktury VAT:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj
Kliknięcie przycisku Wyślij jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
STARSZE NUMERY
Najnowsze wiadomości

POKAŻ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5