Partnerzy serwisu:
Miesięcznik Rynek Kolejowy
„Rynek Kolejowy” dostępny w salonach Empik. ZAPRASZAMY DO LEKTURY

Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:

- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.
NUMER 05/2015
W numerze:
Tematem numeru jest infrastruktura kolejowa. Ponadto w numerze rozmowy m.in. z J. Kućminem i L. Pecicanem. Z lektury będzie się również można dowiedzieć, jak uratować Przewozy Regionalne, jakie wyzwania infrastrukturalne czekają Ukrainę, w jaki sposób można zaoferować pasażerom tanie pociągi dużych prędkości. Prezentujemy również pełną analizę rewolucyjnych propozycji PKP Intercity na najbliższe rozkłady jazdy.
Zapraszam do lektury!
Łukasz Malinowski, redaktor naczelny
Spis treści:

Biznes

Flesz

Wiadomości

Warszawa: Czym na Gocław?

Jak uratować Przewozy Regionalne?

Reaktywacja przewozów na linii 301

Rozmowa z Januszem Kućminem, Generalnym Przedstawicielem Bombardier Transportation na Polskę

Tanie pociągi dużych prędkości

Ukraina przed wyzwaniami. Lokomotywy mocno zużyte

Przyznano nagrody Pontifex Cracoviensis 2015

Raport

Aktualizacja WPIK przetasowuje inwestycje

Kolej stawia na aglomeracje

Jak się zmieni warszawski węzeł kolejowy?

Inwestycje kolejowe bez pomocy Unii

Modernizacje, które nie zmieniły niczego

PLK vs GDDKiA – nierówne traktowanie podobnych inwestycji

Polska Wschodnia wielkim placem budowy?

Rewitalizacje – sukces nie zawsze jest kompletny

Infrastruktura

Nowe tory szlakowe potrzebne od zaraz (cz. VI)

Pasażer

Pendolino w natarciu. Czy porty lotnicze mają się czego obawiać?

Goerlitz – Zittau. Linia podwójnie tranzytowa

Zintegrowany Transport

Warszawskie metamorfozy dworcowe

Łódź Fabryczna i Nowe Centrum: Budowa z zakłóceniami

Tabor i Technika

Łódzkie MPK zmienia politykę taborową

Rozmowa z Liviu Pecicanem, dyrektorem sprzedaży pociągów Pesa na rynkach zachodnich

Modernizować te czy kupić nowe pociągi?

Rewolucja w PKP Intercity – założenia do nowego rozkładu

Prawo i polityka

Kto może zapłacić za kolej regionalną?

Felieton

Czy to już przełom?

Historia

Parowóz towarowy PKP serii Tp3

Formularz zamówienia

Formularz został wysłany.

Formularz zamówienia

Niepoprawny format: Imie i Nazwisko
Niepoprawny format: Telefon
Niepoprawny format: Email
Niepoprawny format NIP

Adres do wysyłki:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj

Adres do faktury VAT:

Niepoprawny format: Adres ulicy
Niepoprawny format: Nr Domu / Lokalu
Niepoprawny format: Kod pocztowy
Niepoprawny format: Miasto
Niepoprawny format: Kraj
Kliknięcie przycisku Wyślij jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
STARSZE NUMERY
Najnowsze wiadomości

POKAŻ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5