Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Husarz EU44-004 po dwóch latach wrócił do eksploatacji

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
08-11-2021
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Husarz EU44-004 po dwóch latach wrócił do eksploatacji
fot. youtube
W sobotę 6 listopada na szlak wróciła lokomotywa Siemens EU44-004 Husarz, uszkodzona w wypadku ponad dwa lata temu. Producent pojazdu wykonał naprawę prawie dwa miesiące przed terminem kontraktowym.

W sierpniu 2019 roku w Warszawie doszło do wykolejenia pociągu PKP Intercity podczas kursu próby rozjazdów, bez pasażerów. Zdjęcie rozbitej lokomotywy pochodzi z filmu jednego z pasażerów umieszczonego na youtube

Lokomotywa długo oczekiwała na decyzję PKP Intercity o naprawie. Rozpoczęła się dopiero na początku grudnia 2020 roku. Wykonawcą był producent – Siemens Mobility; naprawa miała potrwać 12 miesięcy, ale udało się ją zakończyć przed czasem. Od soboty 6 listopada elektrowóz jest już w ruchu.

Wciąż trwa naprawa lokomotywy EU44-009, uszkodzonej w wypadku w styczniu 2020 roku. Do naprawy został skierowany w marcu 2021 roku. Niedobory wielosystemowych lokomotyw powodują opóźnienia na linii Warszawa – Berlin. Sytuacja ta trwa zresztą już od kilku lat.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Opóźnienia pociągów Warszawa – Berlin. Zbyt mała rezerwa Husarzy

Tabor i technika

Opóźnienia pociągów Warszawa – Berlin. Zbyt mała rezerwa Husarzy

Michał Szymajda 18 grudnia 2018

Pociąg specjalny do Polski uczcił zwycięstwo nad nazizmem

Warte uwagi

Husarze z powrotem w barwach Intercity

Rynek Kolejowy TV

Husarze z powrotem w barwach Intercity

Rynek Kolejowy/KolejFilmy 08 października 2012

Co się dzieje z Husarzami PKP IC?

Tabor i technika

Co się dzieje z Husarzami PKP IC?

jm/wŚ, Rynek Kolejowy 25 marca 2013

Husarze i Epoki nie zastąpią Pendolino

Tabor i technika

Husarze i Epoki nie zastąpią Pendolino

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 20 czerwca 2014

Zobacz również:

Opóźnienia pociągów Warszawa – Berlin. Zbyt mała rezerwa Husarzy

Tabor i technika

Opóźnienia pociągów Warszawa – Berlin. Zbyt mała rezerwa Husarzy

Michał Szymajda 18 grudnia 2018

Pociąg specjalny do Polski uczcił zwycięstwo nad nazizmem

Warte uwagi

Husarze z powrotem w barwach Intercity

Rynek Kolejowy TV

Husarze z powrotem w barwach Intercity

Rynek Kolejowy/KolejFilmy 08 października 2012

Co się dzieje z Husarzami PKP IC?

Tabor i technika

Co się dzieje z Husarzami PKP IC?

jm/wŚ, Rynek Kolejowy 25 marca 2013

Husarze i Epoki nie zastąpią Pendolino

Tabor i technika

Husarze i Epoki nie zastąpią Pendolino

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 20 czerwca 2014

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5