Partnerzy serwisu:
Tabor

Co się dzieje z Husarzami PKP IC?

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Data publikacji:
25-03-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm/wŚ, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR
Co się dzieje z Husarzami PKP IC?
Jeden z naszych Czytelników zauważył, że w barwach PKP IC jeździ mniej lokomotyw Husarz niż zazwyczaj. – Na dziesięć lokomotyw Husarz sprawnych jest sześć – przyznaje rzeczniczka przewoźnika.

Czytelnik w pociągach Berlin–Warszawa–Express 21 marca zaobserwował tylko dwie lokomotywy Husarz – W czasie, w którym byłem na szlaku powinny być cztery – mówi. BWE był ciągnięty przez lokomotywę EP09. – No i do tego Kiepura, który też był ciągnięty przez EP07 a nie przez Husarza. Więc co się z nimi dzieje? – pyta Czytelnik dodając, że w składach brakuje również wagonów dedykowanych temu połączeniu – są one zastąpione przez wagony w różnych innych malowaniach.

– Na dziesięć lokomotyw Husarz sześć jest sprawnych i kursuje z naszymi pociągami – przyznaje rzeczniczka PKP Intercity Zuzanna Szopowska. Według wyjaśnień przewoźnika, dwie lokomotywy są w naprawie bieżącej na Grochowie, a 2 czekają na sprężarki, które są serwisowane w Berlinie. – W zamian, do pociągów włączane są lokomotywy o podobnych parametrach, tj. na 160km/h – zapewnia rzeczniczka.

Zuzanna Szopowska odpowiedziała również, dlaczego składy Berlin–Warszawa–Express nie są jednolite wizualnie – Część wagonów w malowaniu BWE w związku z niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi jest w naprawie. W zamian włączamy do składów nasze wagony odpowiadające standardowi tych naprawianych. Skład jest zestawiany w części z wagonów polskich, w części z niemieckich. Nie notujemy przepełnień – mówi Szopowska.
 

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Husarz EU44-004 po dwóch latach wrócił do eksploatacji

Tabor i technika

Husarz EU44-004 po dwóch latach wrócił do eksploatacji

Jakub Madrjas 08 listopada 2021

Opóźnienia pociągów Warszawa – Berlin. Zbyt mała rezerwa Husarzy

Tabor i technika

Pociąg specjalny do Polski uczcił zwycięstwo nad nazizmem

Warte uwagi

Husarze z powrotem w barwach Intercity

Rynek Kolejowy TV

Husarze z powrotem w barwach Intercity

Rynek Kolejowy/KolejFilmy 08 października 2012

Husarze i Epoki nie zastąpią Pendolino

Tabor i technika

Husarze i Epoki nie zastąpią Pendolino

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 20 czerwca 2014

Zobacz również:

Husarz EU44-004 po dwóch latach wrócił do eksploatacji

Tabor i technika

Husarz EU44-004 po dwóch latach wrócił do eksploatacji

Jakub Madrjas 08 listopada 2021

Opóźnienia pociągów Warszawa – Berlin. Zbyt mała rezerwa Husarzy

Tabor i technika

Pociąg specjalny do Polski uczcił zwycięstwo nad nazizmem

Warte uwagi

Husarze z powrotem w barwach Intercity

Rynek Kolejowy TV

Husarze z powrotem w barwach Intercity

Rynek Kolejowy/KolejFilmy 08 października 2012

Husarze i Epoki nie zastąpią Pendolino

Tabor i technika

Husarze i Epoki nie zastąpią Pendolino

Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 20 czerwca 2014

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5