Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK ponownie wybrały projektanta linii Podłęże – Piekiełko

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
29-11-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PLK ponownie wybrały projektanta linii Podłęże – Piekiełko
Fot. Public domain
PKP PLK ponownie wybrała ofertę konsorcjum firm z Egis Rail na opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy nowej linii „Podłęże – Piekiełko”. 

Ponad rok temu PKP PLK ogłosiły wart setki milionów złotych przetarg na przygotowanie projektu budowy linii Podłęże – Piekiełko, co minister Adamczyk ogłosił zresztą, nieco na wyrost, początkiem fazy jej realizacji. W lutym tego roku otwarto oferty – zgłosiły się tylko dwie firmy: Egis Rail i AECOM Polska. Wybrana została oferta Egis, ale AECOM złożył odwołanie do Krajowej Izby Odwoławczej. Jak podała Polska Agencja Prasowa, na początku listopada KIO nakazała PKP PLK unieważnienie wyboru wykonawcy i ponowny wybór najkorzystniejszej oferty.

Jak informuje "Rynek Kolejowy" Dorota Szalacha z Biura Prasowego PKP PLK, 23 listopada PKP Polskie Linie Kolejowe dokonały ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w prowadzonej procedurze przetargowej na opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy nowej linii „Podłęże – Piekiełko” oraz modernizacji istniejącej linii nr 104 Chabówka – Nowy Sącz. – Ponownie wybrano ofertę konsorcjum firm z Egis Rail za ponad 221 mln zł netto na podstawie przyjętych kryteriów oceny (całkowitej ceny brutto, doświadczenia personelu wykonawcy, metodologii, terminu wykonania zamówienia) – informuje Szalacha.

Jak dodaje, uprawomocnienie wyboru nastąpi w terminie przewidzianym prawem zamówień publicznych, czyli w ciągu 10 dni od ogłoszenia wyboru. Wówczas PLK będzie mogła podpisać umowę z wykonawcą. Realizacja prac przygotowawczych planowana była w latach 2018–2021, ale wydłużony przetarg może ją opóźnić. Linia, której budowa nie ma zagwarantowanego finansowania, może zostać otwarta najwcześniej za osiem lat

Budowę linii Podłęże – Piekiełko ministerstwo porównało w tym roku do budowy kolei przez Andy przez Ernesta Malinowskiego.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Podłęże – Piekiełko: Są nowe wizualizacje linii 104

Fotorelacje

Podłęże – Piekiełko: Za kilka miesięcy pierwsze przetargi

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Podłęże – Piekiełko: Są nowe wizualizacje linii 104

Fotorelacje

Podłęże – Piekiełko: Za kilka miesięcy pierwsze przetargi

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5