NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Holenderski przewoźnik chce zwrócić producentowi 16 pociągów Fyra

| IRJ/lp, Rynek Kolejowy 21.09.2013 139

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-09-21 12:00:35 Autor: ...
---.arbelon.com.pl
A kiedy można spodziewać się pierwszych zwrotów naszego psełdolino ?
2013-09-21 12:47:23 Autor: frytka
---.wapgw.era.pl
Proponuje zmienić w nazwie pierwsza literę na "P" i sprzedać wielkopolsce.
2013-09-21 12:52:24 Autor: loliu
---.adsl.inetia.pl
Jakoś dziwnie ta informacja sąsiaduje z tekstem o polskim hajspidzie. Obyśmy byli lepsi niż Włosi!
2013-09-21 13:04:59 Autor: 1
---.internetdsl.tpnet.pl
przynajmniej polski hajspid nie wygląda jak dostawczak.
2013-09-21 19:51:14 Autor: zgryzliwy
---.maxnet.biz
fakt , bardziej jak karawan
2013-09-21 22:52:08 Autor: njkj
---.adsl.inetia.pl
to taka włoska pesa, tylko tam rząd ma jaja żeby ścignąć za partactwo
2013-09-22 06:18:41 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Ansaldo niegdyś budowała samoloty takie latające trumny pokryte płótnem z silnikiem rzędowym .W Polsce budowane na licencji przez firmę Plage Laśkiewicz znane z powodu urywania się skrzydeł i wielu katastrof.Czyżby to była ta sama firma?
2013-09-22 11:50:03 Autor: DB
---.209.73.153
Podobny problem i wymówki czekają wkrótce...
2013-09-22 12:59:26 Autor: gosc
---.212.124.11
Jak zawsze na tym forum, i nie tylko na tym, 80 % to frustraci wylewający swoje żale do świata.
2013-09-22 19:48:09 Autor: skromny kolejarz
---.siedlce.vectranet.pl
Dodam, że ta firma proponowała ten pociąg dla IC.
Na szczęście nie złożyli oferty. A gdyby wygrali dopiero mielibyśmy "super pociąg"
2013-09-23 09:49:26 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post emeryt:
"Ansaldo niegdyś budowała samoloty takie latające trumny pokryte płótnem z silnikiem rzędowym .W Polsce budowane na licencji przez firmę Plage Laśkiewicz znane z powodu urywania się skrzydeł i wielu katastrof.Czyżby to była ta sama firma?"
Jak najbardziej ta sama firma, chociaż samolotów to oni już od 90 lat nie robią. Gorzej, że istnieje do dzisiaj Ansaldo Nucleare.
2013-09-23 10:03:09 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post skromny kolejarz:
"Dodam, że ta firma proponowała ten pociąg dla IC.
Na szczęście nie złożyli oferty. A gdyby wygrali dopiero mielibyśmy "super pociąg""
Jakby cena była dobra, to może dałoby się odkupić? Byłaby Galaktyczna Ryjówka. Paskudztwo jest wielosystemowe, więc całkiem serio można się zastanowić.
2013-09-23 10:12:25 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post dżejsek:
"Jak najbardziej ta sama firma, chociaż samolotów to oni już od 90 lat nie robią. Gorzej, że istnieje do dzisiaj Ansaldo Nucleare."
Dlaczego gorzej? Czy przykładowo de Havilland przestał istnieć po serii katastrof swych pasażerskich odrzutowców "Comet"?
2013-09-23 10:28:14 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post skromny kolejarz:
"Dodam, że ta firma proponowała ten pociąg dla IC.
Na szczęście nie złożyli oferty. A gdyby wygrali dopiero mielibyśmy "super pociąg""
15 lat temu koleje norweskie zwróciły Siemensowi wszystkie wyprodukowane lokomotywy Di6. http://en.wikipedia.org/wiki/NSB_Di_6
2013-09-23 10:34:11 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post emeryt:
"Ansaldo niegdyś budowała samoloty takie latające trumny pokryte płótnem z silnikiem rzędowym .W Polsce budowane na licencji przez firmę Plage Laśkiewicz znane z powodu urywania się skrzydeł i wielu katastrof.Czyżby to była ta sama firma?"
DWL za to zbudowały trzy samoloty RWD6 z których niedługo potem dwa się rozbiły. DWL nie zawiesiły działalności, konstruowały i produkowały następne typy samolotów, a trzeci ocalały RWD-6 zmodernizowały do bezpiecznej wersji "bis". Ansaldo-Breda ma na koncie wiele udanych składów i lokomotyw np. ETR500 itp. http://en.wikipedia.org/wiki/AnsaldoBreda
2013-09-23 19:17:43 Autor: Adam
---.adsl.inetia.pl
Może na swoim podwórku AnsaldoBreda radziła sobie lepiej ale Fyra to ich kolejna wielka wpadka po składach IC4 dla kolei duńskich.
2013-09-24 08:50:14 Autor: szczur
---.net.stream.pl
No co sie czepiacie, fajnie wygląda.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5