NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Są już relacje dla pociągów Zachodniej Grupy Zakupowej

| Gazeta Wyborcza/Rynek Kolejowy 15.04.2013 92

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-04-15 14:15:39 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
no to niech ktoś kiedyś kupi nowy tabor na Katowice - Ostrów - Poznań (krótsze relacje nie mają sensu, chyba, że Katowice - Kalisz) i będzie szansa na połączenie Katowice - Szczecin/Świnoujście z jedną przesiadką. nawet jak już nie będzie IR.
2013-04-15 14:27:44 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
A dlaczego z obu województw tabor ma obsługiwać pociągi do Poznania skoro Wielkopolska się wypięła i wycofała z projektu?

Chyba powinny jeździć na Głogów - Szczecin (ewentualnie z wydłużeniem do Świnoujścia)?
2013-04-15 14:58:03 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Byłoby to sensowne ale tam jest kiepski czas przejazdu.. a jeśli ludzie z tych województw wolą jeździć do Poznania niż pomiędzy Zieloną Górą a Szczecinem to jest to dla nich lepsze.
2013-04-15 19:28:38 Autor: rp1polska
---.152.145.110.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Co z tego, że nowe pociągi jak rozkład nawala? Od 8 czerwca DO KOŃCA ROKU znika pociąg przyjeżdżający do Świnoujścia na 07:25, którym mnóstwo ludzi dojeżdża z wioseczek do Świnoujścia czy w mniejszym stopniu Międzyzdrojów! Bo Ci z miesięcznymi to gorsi? Pociąg wiecznie pełny!
Był idealny rozkład, z powrotnymi o 13:23 i 15:40, to po wielu zmianach pociąg o 13:29 czeka 20 minut bez powodu (z promu 13:20 i tak nie sposób zdążyć), a na 16:04 nikomu nie chce się czekać i pchają się do wolin-busów, emilbusów i innej ch...ry. I pociąg wraca pusty.
Do kogo by tu uderzyć, aby uregulować sprawy z rozkładami? PR-y mówią, że PLK układa rozkład, a PLK, że to przewoźnik zamawia rozkład. Może do wojewody? Do Komisji Europejskiej? A MOĹťE BIAŁY DOM?
2013-04-15 22:29:49 Autor: nowy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@rp1polska: to samo na nadodrzance. Powrotny z Kostrzyna do Szczecina dla ludzi kończących pracę o 15 ma odjazd o 16.28. Ludzie przesiedli sie do aut ( autobusów i busów nie ma). Też słyszałem opinie konduktora że to ponoc robota PLK ale dlaczego w taki razie jest pociag o 16 z Chojny do Szczecina który wiezie powietrze? Jeszcze 2 lata temu w jego planie jechał Zielona Góra-Szczecin. Coś mi sie zdaje że Zach-Pom PR syf zaczyna sie robić.
2013-04-16 16:07:40 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
@nowy & rp1polska: A kto zamówił, i na jakiej podstawie, w PLK taki rozkład? Czy to nie sprawa urzędów marszałkowskich?
2013-04-16 23:33:19 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Wielkopolska widać, że jest sprytna. Nieźle kombinują, spryciarze wyszli z grupy, a wszyscy chcą do niej jeździć :D.
2013-05-01 20:04:34 Autor: Placuch
---.dynamic.chello.pl
Dwa EZTy dla lubuskiego wcale nie muszą dojeżdżać do Poznania. Może UMWL pójdzie po rozum do głowy i puści te pociągi na trasie Zbąszynek - ZG - Nowa Sól ale z dobrym taktowaniem bo przecież ze Zbąszynka jeżdżą już Koleje Ziemniaczane.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5