NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Impulsy dla Zachodniej Grupy Zakupowej

| jm, Rynek Kolejowy 04.11.2013 228

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-11-04 16:26:31 Autor: exif
---
"...na dostawę 9 ezt..."
"Pierwsze trzy pojazdy przekazane zostaną już w grudniu tego roku, siedem kolejnych w 2014 roku, a pozostałe cztery (w tym 2 dla lubuskiego) w 2015 roku."
(=14)

Porażająca matematyka...
To ile oni w końcu tych pociągów kupują i kiedy będą dostawy?
2013-11-04 16:34:49 Autor: ticket to hell
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zamówienie było na minimum 9 do max 17 sztuk w zależności od finansowania czyli posiadanych środków oraz dofinansowania UE. Wygląda na to że stanęło na 14 szt.
2013-11-04 16:48:27 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
Zamówienie było na 9 sztuk z opcją na kolejnych 8 oraz możliwością udzielenia zamówień dodatkowych o wartości do 20% zamówienia podstawowego. Czyli max 18-19 sztuk. Ciekawe czy w razie potrzeby będą mogli jeszcze domówić tj, skorzystać z reszty opcji.
2013-11-04 17:50:07 Autor: Dedete
---.internetia.net.pl
Cały ten przetarg to jedna wielka bzdura i dublowanie połączeń....Na zdrowy rozsądek to powinno być tak że KW powinna swoimi Elfami latać w rel. Poznań-Zielona Góra a nie do Zbąszynka, albo zostawić tą linię PR-om (gdzie dodatkow miało by to taki plus iż można skomunikować pociągi do i z Gorzowa Wlkp....A tak mamy KW i będzie dodatkowe coś w relacji Poz-Zielona....A za chwilę : Przepraszamy ale nie mamy kasy i tniemy połączenia międzywojewódzkie, bo się nie dogadają przewoźnicy między sobą ( prędzej czy później KW przejmie połączenia od PR-ów w Wielkopolsce)
2013-11-04 18:41:59 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Dedete:
"Cały ten przetarg to jedna wielka bzdura i dublowanie połączeń....Na zdrowy rozsądek to powinno być tak że KW powinna swoimi Elfami latać w rel. Poznań-Zielona Góra a nie do Zbąszynka, albo zostawić tą linię PR-om (gdzie dodatkow miało by to taki plus iż można skomunikować pociągi do i z Gorzowa Wlkp....A tak mamy KW i będzie dodatkowe coś w relacji Poz-Zielona....A za chwilę : Przepraszamy ale nie mamy kasy i tniemy połączenia międzywojewódzkie, bo się nie dogadają przewoźnicy między sobą ( prędzej czy później KW przejmie połączenia od PR-ów w Wielkopolsce)"
Nie będzie "coś" w rel. Poz - ZG bo już jest. A konkretnie 2 pary w rel. Poznań Zielona Góra i Poznań - Głogów.
2013-11-04 19:51:55 Autor: Loooool
---.dynamic.chello.pl
Wielki LOooooooOOOL
Roztrzygnięcie w maju, a podpisanie umowy w listopadzie. To po co ta szopka z punktami za krótszy czas dostawy? Poza tym wszyscy co mówili, że ustawką pod Pesę powinni się wstydzić. Jakby było ustawione to urząd marszałkowski powininen w ciągu tego pół roku ze 2 razy wezwać do podpisania umowy, czego Newag by nie zrobił bo nie miał pociągów, a następnie przekazać zamówienie Pesie, ale tak się nie stało więc mamy podejrzenie ustawki pod Newag jednak...
2013-11-04 22:38:36 Autor: do Loooool
---.adsl.inetia.pl
A jak mieli wezwać do podpisania umowy jak nie mieli pieniędzy. Dopiero 31 października podpisali umowę na dofinansowanie. Także żadna ustawka pod Newag.
2013-11-04 23:22:55 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@Loooool

Pierwszy 31WE wyjechał na testy niedługo po rozstrzygnięciu przetargu czyli Newag zaryzykował i wcześniej rozpoczął produkcję. Innymi słowy Newag podpisał by umowę i dostarczył pociągi, ostatni z może minimalnym opóźnieniem. I wtedy zamawiający miałby miesiąc na zapłatę ~60 mln zł. Których nie miał.
2013-11-05 02:57:59 Autor: glober
---.05-37-73746f5.cust.bredbandsbolaget.se
Dobrze im ida Impulsy tak trzymac Pesa ma pelno roboty zagranica niech Newag wezmie sobie swoje podworko. JESZCZE POLSKA NIE ZGINELA!!!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5