NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Newag z korzystniejszą ofertą dla ZGZ. Chce dostarczyć trzy pociągi w miesiąc

| jm, Rynek Kolejowy 13.05.2013 167

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-05-13 15:17:47 Autor: Gorzowianin...
---.0.fullrate.dk
Hahaha..
Czyli względem RK woj lubuskie dokłada się do interesu by pociągi w ogóle nie wjeżdżały do Lubuskiego? hahhaa...
Szkoda tylko ze tak większosć newsów jest pisane... podobnie jest z lokami spalinowymi... ciagle tylko bieszczady i bieszczady.. a o Gorzów-Piła nic...
2013-05-13 15:28:51 Autor: AM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gorzowianin,
czytać umiemy?

Ostatni post: http://www.rynek-kolejowy.pl/45036/Pesa_z_najnizsza_oferta_na_lokomotywy_spalinowe_dla_PKP_IC.htm

I Gorzów - Piła na samym końcu. Więc o co chodzi?
2013-05-13 15:32:05 Autor: hmm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No cóż, trzeba być w temacie, aby wiedzieć. Dwa składy będą na trasie Poznań - Zielona Góra - Nowa Sół
2013-05-13 15:44:35 Autor: tjakuszewicz
---.gorzow.mm.pl
Ciekawe na ile oferta NEWAGu jest wymuszona chęcią zdobycia zlecenia. Na ile lecą po kosztach byle tylko wygrać przetarg...
2013-05-13 15:56:04 Autor: daniel1987
---.range86-142.btcentralplus.com
Stratni na pewno nie będą ważne teraz żeby wywiązali się z terminów dostaw
2013-05-13 16:08:15 Autor: Shoarma
---.wapgw.era.pl
Czy te bezczelne ustawki pod Pese kiedys sie skoncza??
2013-05-13 16:09:20 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@tjakuszewicz
Termin dostawy jest wymuszony chęcią zdobycia zlecenia, ale jest nierealny, kary pewnie wliczono w cenę. Pesa się tego nie spodziewała i chciała opchnąć zamawiającemu najdroższe Elfy w Polsce.
2013-05-13 16:16:23 Autor: daniel1987
---.range86-142.btcentralplus.com
Jak to się mówi chytry dwa razy traci :D
2013-05-13 16:20:24 Autor: Sfink
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
sphinx1 daj głos...zła niedobra Pesa. WRRRRRR
2013-05-13 16:38:54 Autor: Zbix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No tak to wielce Newag był dyskryminowany, tak to startować nie mógł a tu proszę i mógł wystartować i zaoferować teoretycznie najkorzystniejsze pojazdy. Choć w części sphinx1 ma rację, Pesa trochę zaszalała z ceną - skowo w Wielkopolsce koszt jednostkowy jest nieco poniżej 18 baniek to skąd tutaj chcą powyżej 24... .
2013-05-13 17:02:33 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
W wielkopolskim chyba byłą to cena netto i 21 mln zł brutto. Czyli tyle samo ile oferta np. dla Kolei Dolnośląskich. Tutaj nie spodziewali się, że Newag pójdzie po bandzie. A ów Newag wcale nie miał zakazu startu tylko warunki uniemożliwiały mu uczciwą konkurencję, więc zagrali tak zamawiający pozwolił.
2013-05-13 17:05:10 Autor: Fan Klub Iwana
---.168.195.231
Jak twierdzi Krzysztof \"Iwan\" Waszkiewicz PESA w Czechach wcale nie ma dobrej opinii: \"No ja cos slyszalem od czeskich maszynistow, ze RegioSharki maja jakis spory problem z wozeczkami i beda je wymieniac przy pierwszej okazji... No ale ani CD ani producentowi nie zalezy na tym, zeby sie tym chwalic :)\".
2013-05-13 17:06:30 Autor: figaro
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla mało zorientowanych !!!!!!!


relacja Szczecin - Poznań przebiega przez woj lubuskie i dotyczy takich stacji jak Drawiny, Podlesiec, Mierzęcin i Dobiegniew gdzie wiele osób korzysta z pociągów z Gorzowa i ze Strzelec kraj.
2013-05-13 17:15:24 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Newag i tak już pisze protest...
2013-05-13 17:15:55 Autor: via-nin
---.dip0.t-ipconnect.de
W odpowiedzi na post Gorzowianin...:
"Hahaha..
Czyli względem RK woj lubuskie dokłada się do interesu by pociągi w ogóle nie wjeżdżały do Lubuskiego? hahhaa...
Szkoda tylko ze tak większosć newsów jest pisane... podobnie jest z lokami spalinowymi... ciagle tylko bieszczady i bieszczady.. a o Gorzów-Piła nic..."
Hej Gorzowianin - co to znaczy \"względem RK\" ? O co chodzi ?
2013-05-13 17:37:11 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@Arrivederci tak, przeciwko głupim wpisom na forum.
2013-05-13 17:44:47 Autor: Zbix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Fan Klub Iwana - daj sobie spokój z takimi sensacjami. Przecież każdy wie, że w Czechach wszystko co nie jest czeskie lub w najgorszym wypadku niemiecko-austriackie jest niedobre, złom i inne takie. Pamiętasz co było z EN57, co było z EU07, co z EP09? Wszystko to ponoć był złom, szajs i zagrożenie do ruchu a jednak lata mijają a pojazdy te nadal są chętnie eksploatowane w Czechach. W sumie co tu dużo mówić, wystarczy popatrzeć na to co się stało gdy Irisbus zrezygnował z nazwy Karosa - nagle załamała się sprzedaż ich autobusów w Czechach... .
2013-05-13 17:49:04 Autor: Fan Klub Iwana
---.168.195.231
@Zbix:
To nie Fan Klub Iwana jest źródłem sensacji, tylko Iwan. Proszę do niego mieć pretensje.
2013-05-13 18:23:40 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@Zbix
Czyli Pesa bez powodu wymieniała wózki?
2013-05-13 18:24:12 Autor: krzysztof rytel
---.adsl.inetia.pl

krzysztof rytel
Czyli Newag odegrał się na Pesie za Śląsk. I to dokładnie tak samo. Najpierw protest na SIWZ uniemożliwiający rzekomo udział w przetargu, a potem, gdy konkurent daje cenę adekwatną do tego, że jest jedynym oferentem, jednak złożenie swojej oferty.
2013-05-13 18:40:26 Autor: Zbix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Fan Klub Iwana - dlaczego do Iwana, przecież to ty tą sensację tutaj wyciągasz a nie Iwan.

@Sphinx1 - do sensacyjnych wiadomości tyczących się \"obcego\" taboru wychodzących od Czechów trzeba mieć zawsze dużą dozę powściągliwości. Ten naród ma to do siebie, że zawsze tuszuje swoje wpadki (a jest ich dużo) i jednocześnie uwypukla lub wręcz przesadza wady innych. Nie wiem jak to jest w tym przypadku ale nawet jeżeli Pesa zaliczyła jakąś wpadkę i muszą wymieniać wózki, to czynią to z własnej woli, na własny koszt, bez wieloletniego ciągania po sądach. Gdyby wystąpiła awaria a dostawca umywał ręce jak AnsaldoBreda, to dopiero wówczas byłby problem a tak to jedynie czarny PR się robi, dokładnie tak jak ta niedawna bańka mydlana z tramwajami dla Węgier. No ale tak to jest jak media są zależne i dają sobą manipulować... .
2013-05-13 19:12:25 Autor: emg
---.play-internet.pl
Wszyscy tu zapewne dobrze wiedzą (tylko udają, że nie..), że Newag zagrał va banque tylko i wyłącznie dlatego, żeby się na cokolwiek załapać na tym trudnym rynku. Mimo, że oferta niższa, to na pewno zawiera w sobie odpowiednią nawiązkę na kary. Teraz tylko można sobie porównać, ile te pojazdy są na prawdę warte...
2013-05-13 19:33:47 Autor: Xoov
---.hstl4.put.poznan.pl

Xoov
W odpowiedzi na post Zbix:
"@ Fan Klub Iwana - dlaczego do Iwana, przecież to ty tą sensację tutaj wyciągasz a nie Iwan.

@Sphinx1 - do sensacyjnych wiadomości tyczących się \"obcego\" taboru wychodzących od Czechów trzeba mieć zawsze dużą dozę powściągliwości. Ten naród ma to do siebie, że zawsze tuszuje swoje wpadki (a jest ich dużo) i jednocześnie uwypukla lub wręcz przesadza wady innych. Nie wiem jak to jest w tym przypadku ale nawet jeżeli Pesa zaliczyła jakąś wpadkę i muszą wymieniać wózki, to czynią to z własnej woli, na własny koszt, bez wieloletniego ciągania po sądach. Gdyby wystąpiła awaria a dostawca umywał ręce jak AnsaldoBreda, to dopiero wówczas byłby problem a tak to jedynie czarny PR się robi, dokładnie tak jak ta niedawna bańka mydlana z tramwajami dla Węgier. No ale tak to jest jak media są zależne i dają sobą manipulować... ."
Iwan ją wyciągnął gdzie indziej :P
2013-05-13 19:38:42 Autor: lubusz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stała zagrywka Newagu. Teraz będą przedłużać termin podpisania umowy, potem dostawy a kar nie zapłacą bo powiedzą, że to nie ich wina.
2013-05-13 19:40:19 Autor: lubusz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest jeszcze opcja, że KD nie dostaną swoich impulsów na czas ha ha ha
2013-05-13 20:46:29 Autor: Maciek...
---.dynamic.chello.pl
A czy teraz Pesie nie wystarczyłoby oprotestować jeśli Newag wygra? Przecież sam Newag oświadczył przed KIO, że nie są w stanie wyprodukować żadnego pociągu w 30 dni tylko minimum 8-10 miesięcy. Myślę, że paragraf na to by się znalazł
2013-05-13 21:29:54 Autor: atreju
---.150.151.116.internetia.net.pl
A niejaki Pele, który \"zaciemniał\" sprawę przy okazji dostaw dla KD się też w tym udzielał?
Wychodzi na to, że Newag jest lepszy w budowaniu atmosfery.
Też dobrze.
Ale dobrze by było, żeby umieli nie robić takich problemów jak z SZT dla lubuskiego.
Pewnie odrobię części od tych Impulsów dla SKM Warszawa też mają.
Czekamy na rozstrzygnięcie i dostawy w takim razie.
2013-05-13 21:45:13 Autor: AM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mistrzostwo świata dla Newagu za wykiwanie Pesy. Protestować, że warunki przetargu ewidentnie preferują konkurenta, uśpić go, aby dał większą cenę, dając nadzieję, że nie będzie konkurencji, a potem złożyć najniższą ofertę.
Mistrzostwo świata. I to bez żadnych podtekstów, bo to biznes, nic innego.

Śmiać mi się tylko chce z wszystkich ekspertów i naiwnych, którzy przykładali wagę do słów wpisanych do odwołania Newag-u.
2013-05-13 22:50:47 Autor: asdf
---.opera-mini.net
Oświadczą, że zwiększą zatrudnienie, będą pracować na 3 zmiany i po sprawie. A cała impreza polega na tym, że 40% oceny to czas. Widać, obie firmy potencjalne kary wliczyły sobie w cenę oferty. Ew. dogadają się z innym odbiorcą, że pociągi dla nich do zgz, a oni dostaną swoje pociągi z opóźnieniem i rekompensatą.
To zwykły biznes, robisz tak aby zarobić a nie wyrobić się w terminie.
2013-05-13 22:59:08 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@Maciek..., AM
Taką samą zagrywkę zastosowała Pesa dwukrotnie na Śląsku. Odwoływała się bo za krótkie terminy i \"niedasię\", a w obu wystartowała (jeden nawet wygrała). Tutaj wg mnie naprawdę nie da się wyrobić w 30 dniach, ale Newag pewnie wliczył kary do ceny. Kary za 3 pojazdy z 17 więc da się przeżyć. Do tego trochę potrwa wybór oferty, ew. odwołania, trochę poprzeciągają podpisanie umowy i tyle.
2013-05-13 23:00:08 Autor: ss
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post AM:
"Mistrzostwo świata dla Newagu za wykiwanie Pesy. Protestować, że warunki przetargu ewidentnie preferują konkurenta, uśpić go, aby dał większą cenę, dając nadzieję, że nie będzie konkurencji, a potem złożyć najniższą ofertę.
Mistrzostwo świata. I to bez żadnych podtekstów, bo to biznes, nic innego.

Śmiać mi się tylko chce z wszystkich ekspertów i naiwnych, którzy przykładali wagę do słów wpisanych do odwołania Newag-u."
Nie wiem, z czego się śmiać.
Jakby umowę podpisać w ciągu 2-4 tygodni - nawet jednego pociągu nie dostarczą w terminie, a co dopiero wszystkie 3. Po prostu wliczyli sobie kary w cenę. Śmieszniejsze jest to, że albo Pesa wliczyła ich więcej, albo ma droższe znacznie pociągi.
2013-05-13 23:47:47 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
Newag atakuje. Porażka PESy.
2013-05-14 00:50:15 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@ss
Albo Pesa nie spodziewała się, że Newag zagra va banque i chciała sobie dorobić.
2013-05-14 07:55:57 Autor: Goofy
---.30.0.84
Newag podał termin dostawy z czapy, a później przewoźnicy będą mieli niekończący się serial pt. \"Co dzisiaj się zepsuło\"... O ile oczywiście podpiszą w ogóle umowę... bo może być jak w poprzednich przetargach na szynobusy, że Newag wygrał, a później się zaczęło przekładanie podpisania w nieskończoność...
Albo się robi dokładnie albo szybko...
2013-05-14 08:02:04 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Nie wiem, czy Newag uśpił Pesę, precyzyjnie wszystko policzył i wspaniale zagrał, czy wręcz przeciwnie - tylko bezmyślnie przeszarżował. Pesa bez tego kontraktu spokojnie pojedzie dalej, a jak wyjdzie na tym Newag, to już zależy od szczegółów umowy, np. przy jakim opóźnieniu uznaje się, że wykonawca nie jest w stanie wywiązać się z obowiązków i musi dostarczyć odszkodowanie zamiast pociągów. Pesa może być tutaj złośliwa i nie składać żadnych odwołań przeciągających sprawę, a na koniec wyjdzie Olsztyn.
2013-05-14 08:05:20 Autor: AM
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ss
Ten śmiech jest efektem poważnego traktowania przez niektórych argumentów powielanych przez producentów przy prawie każdym przetargu. Bo okazuje się, że ofertę można jednak przygotować do każdego przetargu, odpowiednio licząc - i - to nie jest działalność charytatywna - tak dobierając stawki i czas realizacji, aby w każdym przypadku zarobić. Bo nikt nikogo nie zmusza do wystartowania w żadnym przetargu. Robią to z własnej woli.

Tak samo było w najbardziej oprotestowanym przetargu na 20 ezt dla Intercity. Odwołania, płacz, niby potężne argumenty, ale po odrzuceniu wszystkich protestów przez KIO zgłasza się 4 producentów, w tym dwie poważne zachodnie firmy w konsorcjach. A płacze wciąż tylko jedna, która się nie zgłosiła...

Drugi etap śmiechu to potwierdzenie nikłej wartości innych niż cena kryteriów przetargowych. Tutaj był to czas dostarczenia pierwszej partii ezt. Oferty są zbliżone do siebie, więc każdy z producentów zrobił podobną kalkulację. I albo wliczyli spóźnienia w cenę, albo będą mieli pociągi na czas i dobrze zarobią. Ale zawsze efekt jest obliczalny w ostatecznej cenie.
2013-05-14 09:18:21 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
@AM

Kpisz, czy o drogę pytasz? Jeśli przetarg jest źle rozpisany lub ustawiony, to per saldo marnowane są publiczne pieniądze - przez niekompetencję, niechlujstwo lub korupcję. W tym przypadku, jeżeli zamawiający tak wcale tak bardzo nie potrzebuje pociągów w ciągu miesiąca, to stwarza pole do nadużyć konstruując absurdalną punktację. Jeśli rzeczywiście potrzebuje pociągów na gwałt, to winien napisać warunki tak, żeby istotne opóźnienia wykluczały zabawę w planowane wliczanie kar umownych w koszty.

Wszyscy wiemy, że pociągów nie buduje się w miesiąc. Wszyscy wiemy, że pociągi muszą się czasami psuć. Wszyscy wiemy, że ich obsługa serwisowa kosztuje. Jeżeli można wygrać przetarg oferując np. roczny koszt utrzymania na poziomie 1 grosza, niezawodność np. 125%, albo termin dostawy na wczoraj, to znaczy, że jakiś prokurator powinien wziąć sprawę pod lupę. To nie jest prywatna zabawa w inteligencję, tylko psucie państwa i marnowanie kasy.

Nikt nikogo nie zmuszał do startowania w beznadziejnie zorganizowanych przetargach na autostrady. Mimo tego poważne firmy wystartowały i się na tym przejechały, zatapiając przy okazji setki kooperantów, a autostrady i tak są albo niedokończone, albo spartolone. Tracą na tym zamawiający, wykonawcy i my wszyscy.

Na kretyńskich przetargach prędzej czy później wykolei się któryś z producentów. Ludzie pójdą na bruk, a warunki konkurencji radykalnie się pogorszą. Zyska na tym wyłącznie zagraniczna konkurencja. Głupota boli i kosztuje.
2013-05-14 09:41:00 Autor: zgz
---.205.101.186.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Każdy wie, że oferenci wliczają sobie kary w cenę, ale mają wtedy też za darmo narzędzie do motywowania pracowników (\"zostancie na nadgodzinach bo jak nie to mamy olbrzymie kary\") i wymówkę do niezapłacenia premii (\"co z tego, że termin był niemożliwy do wykonania, nie wyrobiliście się, płacimy kary, premii nie ma\").
2013-05-14 10:29:03 Autor: gość 12
---.internetdsl.tpnet.pl
Nie uwierzę, że któakolwiek z tych firm, zwłaszcza Newag ze swoimi 30 dniami wkalkulowali w cenę kary w wysokości 192 000,00 zł za jeden dzień opóźnienia w dostawie 1 pojazdu. Zwłaszcza, że kara maksymalna z tytułu nieterminowej dostawy jednego pojazdu to 19 mnl zł (moim zdaniem absurdalnie wysoka).

Newag coś przeszacował i nie powinien podpisać tej umowy.

A tak na marginesie to czy ich odwoływania w KIO dot. zapisu o możliwym do zaoferowania 30 dniowym terminie nie wydają Wam się śmieszne???

Pozdrawiam i życze wszystkim cierpliwości w tym naszym krajowym piekiełku przetargów i krótkich terminów na wydatkowanie pieniędzy publicznych.
2013-05-14 11:56:20 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
@ gosc 12
Załóżmy superoptymistycznie, że Newag dostarczy pierwsze 3 składy w terminach proponowanych przez Pesę, a zamawiający nie skorzysta z opcji zamówienia dodatkowych 9 składów, co podwajałoby wysokość kar liczonych od całego kontraktu (o czym Newag pisał w odwołaniu), czyli: pierwszy pojazd – 36 dni, drugi pojazd – 65 dni, trzeci pojazd – 125 dni. Łączne opóźnienie: 136 dni. Kara: 26,196,048.00 zł. Daje to obniżenie ceny na jednym składzie o 3,274,506.00 zł. Faktyczna cena za jeden skład: 20,802744, albo kup 7 pociągów, weź jeden za darmo i jeszcze 2 bańki netto oddamy Ci w gotówce. No rzeczywiście, Pesa takich ofert pisać nie umie.
2013-05-14 11:56:30 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
@ gosc 12
Załóżmy superoptymistycznie, że Newag dostarczy pierwsze 3 składy w terminach proponowanych przez Pesę, a zamawiający nie skorzysta z opcji zamówienia dodatkowych 9 składów, co podwajałoby wysokość kar liczonych od całego kontraktu (o czym Newag pisał w odwołaniu), czyli: pierwszy pojazd – 36 dni, drugi pojazd – 65 dni, trzeci pojazd – 125 dni. Łączne opóźnienie: 136 dni. Kara: 26,196,048.00 zł. Daje to obniżenie ceny na jednym składzie o 3,274,506.00 zł. Faktyczna cena za jeden skład: 20,802744, albo kup 7 pociągów, weź jeden za darmo i jeszcze 2 bańki netto oddamy Ci w gotówce. No rzeczywiście, Pesa takich ofert pisać nie umie.
2013-05-14 12:03:07 Autor: Autor,
---.153.55.50
7 do 19 pociągów? Od czego to zależy i jaka będzie ich ostateczna liczba ? Czy może ktos mi wyjaśnić, bo nie chce mi się szukać po SIWZ-ach...
Zagrywka Newagu rzeczywiście pokerowa, miejmy nadzieję,że się nie przejadą. Ale w końcu gra się tak, jak przeciwnik pozwala. A udzielni książęta dzielnicowi chcą mieć wszystko \"na już\" i takie są efekty.
2013-05-14 12:10:57 Autor: Goofy
---.30.0.84
@anonim - to nie jest tak, że gra się jak przeciwnik pozwala, tylko zauważ, że większość dużych przetargów zgarnia PESA, a drobnicę bierze głównie Newag... Tyle, że przy zamówieniach hurtownych można bezpiecznie zejść z ceną, a przy zamówieniach jednostkowych już nie bardzo...
No chyba, że Newag, gdzieś na boku wyklepał już te składy (podobna sytuacja jak dla Śląskiego) i teraz tylko drobne przeróbki i można wysyłać... Jednak nie wydaje mi się, żeby było ich stać na produkcję \"na zapas\"... bo w końcu to jest zamrożonych kilkadziesiąt mln złotych, które traci na wartości...
Najbliższe dni pokażą - jeśli Newag znowu nie podpisze umowy, to znaczy, że chłopaki przekombinowały i się kapnęli po fakcie...
2013-05-14 18:09:01 Autor: f
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
zobaczycie że zachodniopomorskie znajdzie jakiś haczyk na NEWAG i podpisze umowę z PESA
2013-05-14 19:15:16 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
@dżejsek
Maksymalna wysokość kar to bodajże 10% wartości kontraktu.
2013-05-15 07:12:41 Autor: gość 12
---.internetdsl.tpnet.pl
Maksymalna wyokość kar dotyczących jednego pojazdu to 10% wartości kontraktu, przeczytałem to kilka razy zanim uwierzyłem. Chociaż zdarzały się przetargi, gdzie nie było ograniczenia wysokości kar i Wykonawca teoretycznie mógł zapłacić kare zdecydowanie wyższą niz przedmiot zamówienia. Jednak w takich przypadkach sprawy z reguły trafiaja do sądu i sąd dokonuje miarkowania kary, co daje poziom 20-30%.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5