Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP Intercity z umową na PFU zaplecza dla piętrowych EZT [FILM]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
27-10-2025
Ostatnia modyfikacja:
27-10-2025
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP Intercity z umową na PFU zaplecza dla piętrowych EZT [FILM]
wiz. PKP Intercity
Umowa na program funkcjonalno-użytkowy zaplecza dla piętrowych elektrycznych zespołów trakcyjnych PKP Intercity została podpisana. Dokumentacja ma być gotowa pod koniec sierpnia przyszłego roku.

Wykonawcą została krakowska firma Mariusz Furtak Pracownia Projektowa F11. Czas na opracowanie dokumentacji wynosi 10 miesięcy. Właśnie termin wykonania zadania był jednym z kryteriów przetargu – jego waga wynosiła 20% (pozostałych 80% punktów można było dostać za cenę). O zamówienie ubiegały się jeszcze dwa inne podmioty.

Warsztat utrzymania piętrowych EZT ma powstać na terenie kompleksu PKP Intercity na warszawskiej Olszynce Grochowskiej. To właśnie w nim producent pojazdów będzie przez 30 lat od chwili dostawy zajmował się ich utrzymaniem (z wyjątkiem napraw P5). Szczegółowe parametry obiektu ma określić właśnie zamówione opracowanie.


W budzącym wiele emocji przetargu na co najmniej 42, a maksymalnie 72 piętrowe elektryczne zespoły trakcyjne za najkorzystniejszą uznano ofertę Alstomu. Drugi uczestnik postępowania, Stadler Polska, złożył odwołanie od tej decyzji, które zostało jednak odrzucone przez Krajową Izbę Odwoławczą.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Pendolino PKP Intercity pojedzie w Czechach!

Pasażer

Pendolino PKP Intercity pojedzie w Czechach!

Redakcja 23 października 2025

Wrocław: 40 dni bez lotów. Do stolicy i Krakowa najlepiej pociągiem

Pasażer

PKP Intercity jednak (na razie) bez używanych wagonów

Tabor i technika

PKP Intercity jednak (na razie) bez używanych wagonów

Roman Czubiński, Jakub Rösler 21 października 2025

Pendolino w Czechach z problemami

Tabor i technika

Pendolino w Czechach z problemami

Redakcja 20 października 2025

PKP Intercity kupują używane wagony z Niemiec

Tabor i technika

PKP Intercity kupują używane wagony z Niemiec

Roman Czubiński 20 października 2025

Zobacz również:

Pendolino PKP Intercity pojedzie w Czechach!

Pasażer

Pendolino PKP Intercity pojedzie w Czechach!

Redakcja 23 października 2025

Wrocław: 40 dni bez lotów. Do stolicy i Krakowa najlepiej pociągiem

Pasażer

PKP Intercity jednak (na razie) bez używanych wagonów

Tabor i technika

PKP Intercity jednak (na razie) bez używanych wagonów

Roman Czubiński, Jakub Rösler 21 października 2025

Pendolino w Czechach z problemami

Tabor i technika

Pendolino w Czechach z problemami

Redakcja 20 października 2025

PKP Intercity kupują używane wagony z Niemiec

Tabor i technika

PKP Intercity kupują używane wagony z Niemiec

Roman Czubiński 20 października 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij