RegioJet zapowiedział, że na początku listopada rozpocznie się sprzedaż biletów na nowe połączenia od połowy grudnia tego roku. Tymczasem pasażerowie nadal nie mogą kupić biletów do Poznania, Trójmiasta czy Pragi.
Nie można kupić biletów RegioJet od grudnia
Niestety, we wtorek (4 listopada) nie można było kupić biletów na terminy od 14 grudnia. W środę (5 listopada) rano sytuacja się nie zmieniła. Wpisując którąś z nowych relacji na stronie RJ lub przez aplikację, można zobaczyć jedynie dwa komunikaty: "Nie znaleziono połączenia. Połączenia nie są prawdopodobnie jeszcze dostępne w sprzedaży" lub "Brak połączeń między tymi miejscami docelowymi. Edytuj parametry wyszukiwania i spróbuj ponownie".
W mediach społecznościowych, przez które głównie komunikuje się czeski przewoźnik, brak informacji o terminie rozpoczęcia sprzedaży biletów. Na stronie internetowej czy w aplikacji również takich informacji nie znajdziemy. Nie wiadomo więc, czy jest to np. jakaś awaria techniczna systemu sprzedaży, problem dotyczący rozkładu jazdy, czy może w grę wchodzą kwestie taborowe. "Rynek Kolejowy" poprosił we wtorek o komentarz w związku z brakiem możliwości sprzedaży biletów.
Procedowanie nowego rozkładu przyczyną problemów
RegioJet tłumaczył w środę, że powodem sytuacji jest przesunięcie przez PKP PLK terminu zarządzenia nowego rozkładu jazdy. Zarządca sieci, na pytanie jednego z internautów, odniósł się do tego w portalu X: – Termin zarządzenia (powiadomienia) dla tego rozkładu był ustalony na 4 listopad 2025 roku, jednak z uwagi na konieczność dostosowania układu pociągów do większej skali zamknięć torowych, termin ten został przesunięty na 6 listopada 2025 roku.