NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Nie wszystkie województwa zadowolone z podziału Funduszu Kolejowego

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 04.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-08-04 14:18:20 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"Zarówno województwo zachodniopomorskie, jak i dolnośląskie do tej pory jako jedyne nie podpisały formalnej zgody na restrukturyzację Przewozów Regionalnych"

No to wszystko jasne w temacie tego co teraz dzieli (nie)rząd.
I się teraz dziwią?
A trzeba było więcej .. dyplomacji.

Z drugiej jednak strony widać, że bogatsze regiony są nie pazerne na pieniądze ...... A może by tak trochę więcej dać od siebie......
2015-08-04 14:19:43 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
*
są pazerne - bez "nie".....
2015-08-04 14:33:08 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
dają województwom tyle co kot napłakał
2015-08-04 14:33:15 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
Skoro utrzymują x razy większą ofertę kolei regionalnej niż ściana wschodnia, dotując tym samym miejsca pracy w rządowej ARP, to dlaczego nazywać to pazernością? Słusznie, że się dopominają.
2015-08-04 14:38:54 Autor: Leniwiec
---.static.ip.netia.com.pl
Przepraszam bardzo, ale czemu Podlaskie ma dostać najwięcej pieniędzy jak mają najmniej czynnych linii regionalnych, a na czynnych uruchamiane jest max kilka par pociągów regionalnych?

Nie dziwię się, że Wielkopolska i Dolny Śląsk się buntują. Wysokość dotacji powinna zależeć od pracy eksploatacyjnej i tyle na ten temat.
2015-08-04 16:12:07 Autor: kolejaarz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do wszystkich krakających:
A może województwa wschodnie otrzymują pieniądze właśnie na uruchamianie większej ilości linii i dogonienie zachodnich?
2015-08-04 16:16:20 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
@ kolejaarz

Bingo.

Wspomniano tutaj o pracy eksploatacyjnej. Owe pazerne województwa będą ją ograniczać w najbliższych latach - i było to wiadome już wcześniej, czyli przed podziałem środków z FK.
I kto sobie strzelił w kolano?
2015-08-04 16:19:52 Autor: tom116
---.1.e-malbork.net
a może na utrzymanie tego co aktualnie jest, żeby ludzi na bruk nie wyrzucić? patrząc, że ludzie na wschodzie wolą samochód niż pociąg.

Ciekawe czemu Pomorskie nie protestuje z tymi 3,3 mln zł zwłaszcza, że nie mają żadnego nowego EZT a chcą kupić w nowym budżecie unjnym ok 40 EZT.
2015-08-04 18:46:37 Autor: ANIA27
---.play-internet.pl
@tom116 daj linka do założeń

Pomorskie nie potrzebuje nowych ezt bo za wszelką cenę stara się wygasic ruch na swoich liniach.. Tylko Ci wredni pasażerowie chcą jeździć i jeździć. Zniechęcają ich zdezelowanymi EN57 puszczają po jeden jednostce aby wozić ludzi jak bydło..Ale jak na razie udało się linie z Malborka do Elblaga, z Malborka do Iławy oraz z Malborka do Kwidzyna prawie wygaśnić. . Ciężkie jest życie Pomorskiego Urzędu Marszałkowskiego oraz PR Gdynia
2015-08-04 18:50:51 Autor: ANIA27
---.play-internet.pl
Do 2020 PR Gdynia nic nowego nie zakupi. Zakład? Obecnie myślą nad kupnem starych EN 57. Możecie się śmiać ale znam ten układ od środka i na prawdę nikt tu poważnie nie myśli o zakupie nowego taboru bo.. są gigantyczne premie za kupno starego złomu i przeprowadzenie jego liftingu (wówczas przyznawane są nagrody za oszczednosci)
2015-08-04 19:02:45 Autor: pasażer11
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego od kilkunastu dni NOTORYCZNIE spóźniają się pociągi na Dolnym Śląsku na linii do Wałbrzycha i Jeleniej Góry??? Pociągi już na starcie we Wrocławiu mają kilkunastominutowe opóźnienie, po czym zamiast je niwelować zwiększają je ze względu na liczne jednotory po drodze. Pasażerowie spóźniają się na przesiadki, do pracy itd., przy czym warto pamiętać że przesiadki dotyczą nie tylko pociągów, ale i autobusów. Rozwala to cały rozkład jazdy na tej linii ze względu na liczne krzyżowania pociągów po drodze, a nawet Czechom, gdyż pociągi KD są skomunikowane w Szklarskiej Porębie ze składami do Czech, a czas na przesiadkę to często kilka minut. Rozumiem że remont Grabiszyna, ale dlaczego wcześniej nie było spóźnień? Z powrotem nawet już na starcie w Szklarskiej Porębie pociągi wyjeżdżają z kilku- albo kilkunastominutowym opóźnieniem, co można zaobserwować np. w Infopasażerze. Jest to nic innego tylko niechlujstwo Kolei Dolnośląskich.Czy pan Zdanowski ma coś do powiedzenia na ten temat? Dlaczego wszędzie gdzie się pojawią Koleje Dolnośląskie zaczynają się cyrki z notorycznymi opóźnieniami, odwołaniami składów, przepełnieniami pociągów, drzewami na torach itd.? Już to przerabialiśmy na linii zgorzeleckiej, teraz zaczyna się to samo na linii jeleniogórskiej.
2015-08-04 20:19:27 Autor: bystry 2
---.dynamic-ra-3.vectranet.pl
Panie Dyrektorze departamentu z Dolnego Śląska.
Rząd dlatego tak mało przyznał kasy ponieważ jest przekonany, że te pieniądze zostaną przeznaczone tylko dla coraz głośniej krytykowanej Państwa Spółeczki KD!~.

pasażer11

Bo takie jest zarządzanie!!!. Ilekroć jadą brudne, WC pozamykane, opóźnione. Ostatnia nawet SA jeździły do Jeleniej Góry, Szklarskiej Poręby Górnej!!!. Brawo Panie Dyrektorze Departamentu UMWD.
2015-08-04 21:18:55 Autor: górski
---.185.158.123
A ja ostatnio spóźniłem się na pociąg do Harrahowa, bo pociag KD wyjechał sobie z Wrocławia 20 minut po czasie czekając nie wiadomo na co. Pewnie mysleli że nadrobią opóźnienie po drodze. I nawet prawie nadrobili (w Sędzisławiu już było +5 minut), tyle, że pomiędzy Marciszowem a Jelenią Górą jeden tor jest w remoncie a my nie zmieściliśmy się w swoim czasie i musieliśmy przepuścić pociąg z naprzeciwka. W Jeleniej Górze +25, potem dalsze opóźnienia ze względu na krzyżowania po drodze. Do Szklarskiej przyjechaliśmy +40, pociąg do Czech pewnie dawno był już w Czechach.

Niniejszym serdecznie dziękuję KD za "wspaniałą" wycieczkę w góry. Róbcie tak dalej a ludzie z powrotem wrócą do busów nawet pomimo pięknych i nowoczesnych Impulsów. Zresztą już teraz nie jesteście żadną konkurencją dla PKS Jelenia Góra i innych PKS-ów kursujących na tej trasie, z których na pewno skorzystam następnym razem jadąc do Szklarskiej Poręby.
2015-08-04 22:30:17 Autor: sheva17
---.134.65.234
Moim zdaniem ten podział ma jednak sens. Wsparcie najbardziej potrzebne jest biednym regionom, tam gdzie te środki to być albo nie być kolei regionalnej. Protestujący marszałkowie mają dobre budżety, pazerność musi mieć swoje granice.
2015-08-05 00:43:46 Autor: tom116
---.1.e-malbork.net
@ANIA27

http://strategia2020.pomorskie.eu/documents/240306/520256/Za%C5%82%C4%85cznik+1+do+uchwa%C5%82y+951-275-13.pdf/d51015ad-6807-47e8-9faa-2551c8bd6e50
2015-08-05 01:19:49 Autor: dolnoślązak
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A na co by pan Zdanowski przeznaczył te pieniądze? Na kolejne darmobusy do Świdnicy? A może kolejkę aglomeracyjną dla wrocławian?Albo tunel kolejowy pod wrocławskim lotniskiem za pół miliarda potrzebny Dolnoślązakom jak wrzód na d..pie czy też kolejną ekspertyzę budowy metra we Wrocławiu. A mieszkańcy dalszych części Dolnego Śląska dalej mieliby bidę z nędzą, tj. 4 pary szynobusów na dobę, które albo przyjadą albo nie (jak np. w przypadku Lwówka Śląskiego gdzie w ten sposób zarżnięto frekwencję). Jestem Dolnoślązakiem ale sorry - nie kibicuję marszałkowi, który podciera sobie gębę potrzebami Dolnego Śląska przy każdej możliwej okazji, a kasa zawsze idzie na Wrocław. Już lepiej żeby te pieniądze szły na biedniejsze województwa, gdzie potrafią bardziej zrównoważyć interesy całego regionu.
2015-08-05 02:31:51 Autor: normalny
---.85.44.204
Najważniejsza linia kolejowa na Dolnym Śląsku to przecież linia do Sobótki przez podwrocławskie zaduрia :-D Miasteczko 3 tys. mieszkańców plus same wioski po drodze z kilkoma chałupami na krzyż. Już ustalono, że rowerzyści w weekendy będą walić drzwiami i oknami do pociągów pod Ślężę, a z Wrocławia będą jeździć tędy całe tłumy do Świdnicy, mimo że nawet przez Jaworzynę (dwa razy krótszy czas jazdy) nie byłoby chętnych, gdyby bilet kosztował tyle co na innych liniach obsługiwanych przez KD. Na Dolnym Śląsku patrzy się na kolej POlitycznie. Jak nie będzie frekwencji to się zrobi wieczną "promocję" z biletami za 3 złote tak jak już zrobiono do Świdnicy i w ten sposób zatuszuje się kolejny idiotyczny pomysł. A do darmobusów solidarnie dołożą się wszyscy Dolnoślązacy.

A mówiąc serio, pieniądze powinny iść na poprawę zasadniczego szkieletu kolejowego na Dolnym Śląsku (linia Zgorzelec - Wałbrzych z elektryfikacją Zgorzelec - Lubań, Wałbrzych - Kłodzko, Jelenia Góra - Zebrzydowa z odgałęzieniem Lwówek Śląski - Legnica - ważne połączenie Zagłębia Miedziowego z Karkonoszami, cała "podsudecka", plus linie do największych kurortów turystycznych: Szklarska, Karpacz, Świeradów, Kowary, Stronie, Kudowa). Do tego służą pieniądze marszałkowskie. Jak Wrocław chce mieć kolejkę aglomeracyjną to niech buduje ją sobie - ale za własne pieniądze, a nie wszystkich Dolnoślązaków. A jak władze DŚl. nie potrafią sensownie wydawać funduszy przeznaczonych na kolej to może lepiej że skorzystają biedniejsze województwa.
2015-08-05 10:59:29 Autor: Zdziwiony
---.internetia.net.pl
Nie rozumiem tego
Wszyscy tak narzekają na KD jakie to są złe i niedobre
Czyli gdy na ich trasy wrocą przewozy regionalne ze swoimi Kiblami i beda jezdzic przez kolejne dziesieciolecia to bedzie spoko?
Moze dlatego pociagi są przepelnione bo podrozni zauwarzyli nowe składy. Widzialem kiedys taki komentarz ze gdy PRy jezdziy na zgorzeleckiej to nie bylo przepelnionych skladow. Moze wlasnie dlatego ze ludzie nie mieli ochoty telepac sie skorodowanym EN57.
Przypominam tez ze za linie do Lwowka odpowiada PLK a nie koleje Dolnoslaskie.
Wiele skladow do Jeleniej jest opozniony przez remont Grabiszyna oraz samej linii kolejowej
Moze dlatego kiedys pociagi tam sie nie spoznialy bo po prostu nic sie nie działo
Nie jestem trolem z KD
Ale zastanownym sie czy gdyby nie KD
To czy powrocily by pociagi do Trzebnicy? Na Podsudecka?
Na linie Klodzko- Walbrzych?
Czy linia do Szklarskiej byla by zamknieta?
Bo jakos wtedy waszym ukochanym PR nie chcialo sie tam jezdzic..
Ale po co komu Impulsy i AL..
Wystarczy zwykły kibel i użytkownicy Rynku kolejowego są w 7 niebie
2015-08-05 10:59:49 Autor: Zdziwiony
---.internetia.net.pl
Nie rozumiem tego
Wszyscy tak narzekają na KD jakie to są złe i niedobre
Czyli gdy na ich trasy wrocą przewozy regionalne ze swoimi Kiblami i beda jezdzic przez kolejne dziesieciolecia to bedzie spoko?
Moze dlatego pociagi są przepelnione bo podrozni zauwarzyli nowe składy. Widzialem kiedys taki komentarz ze gdy PRy jezdziy na zgorzeleckiej to nie bylo przepelnionych skladow. Moze wlasnie dlatego ze ludzie nie mieli ochoty telepac sie skorodowanym EN57.
Przypominam tez ze za linie do Lwowka odpowiada PLK a nie koleje Dolnoslaskie.
Wiele skladow do Jeleniej jest opozniony przez remont Grabiszyna oraz samej linii kolejowej
Moze dlatego kiedys pociagi tam sie nie spoznialy bo po prostu nic sie nie działo
Nie jestem trolem z KD
Ale zastanownym sie czy gdyby nie KD
To czy powrocily by pociagi do Trzebnicy? Na Podsudecka?
Na linie Klodzko- Walbrzych?
Czy linia do Szklarskiej byla by zamknieta?
Bo jakos wtedy waszym ukochanym PR nie chcialo sie tam jezdzic..
Ale po co komu Impulsy i AL..
Wystarczy zwykły kibel i użytkownicy Rynku kolejowego są w 7 niebie
2015-08-05 10:59:57 Autor: Zdziwiony
---.internetia.net.pl
Nie rozumiem tego
Wszyscy tak narzekają na KD jakie to są złe i niedobre
Czyli gdy na ich trasy wrocą przewozy regionalne ze swoimi Kiblami i beda jezdzic przez kolejne dziesieciolecia to bedzie spoko?
Moze dlatego pociagi są przepelnione bo podrozni zauwarzyli nowe składy. Widzialem kiedys taki komentarz ze gdy PRy jezdziy na zgorzeleckiej to nie bylo przepelnionych skladow. Moze wlasnie dlatego ze ludzie nie mieli ochoty telepac sie skorodowanym EN57.
Przypominam tez ze za linie do Lwowka odpowiada PLK a nie koleje Dolnoslaskie.
Wiele skladow do Jeleniej jest opozniony przez remont Grabiszyna oraz samej linii kolejowej
Moze dlatego kiedys pociagi tam sie nie spoznialy bo po prostu nic sie nie działo
Nie jestem trolem z KD
Ale zastanownym sie czy gdyby nie KD
To czy powrocily by pociagi do Trzebnicy? Na Podsudecka?
Na linie Klodzko- Walbrzych?
Czy linia do Szklarskiej byla by zamknieta?
Bo jakos wtedy waszym ukochanym PR nie chcialo sie tam jezdzic..
Ale po co komu Impulsy i AL..
Wystarczy zwykły kibel i użytkownicy Rynku kolejowego są w 7 niebie
2015-08-05 11:00:01 Autor: Zdziwiony
---.internetia.net.pl
Nie rozumiem tego
Wszyscy tak narzekają na KD jakie to są złe i niedobre
Czyli gdy na ich trasy wrocą przewozy regionalne ze swoimi Kiblami i beda jezdzic przez kolejne dziesieciolecia to bedzie spoko?
Moze dlatego pociagi są przepelnione bo podrozni zauwarzyli nowe składy. Widzialem kiedys taki komentarz ze gdy PRy jezdziy na zgorzeleckiej to nie bylo przepelnionych skladow. Moze wlasnie dlatego ze ludzie nie mieli ochoty telepac sie skorodowanym EN57.
Przypominam tez ze za linie do Lwowka odpowiada PLK a nie koleje Dolnoslaskie.
Wiele skladow do Jeleniej jest opozniony przez remont Grabiszyna oraz samej linii kolejowej
Moze dlatego kiedys pociagi tam sie nie spoznialy bo po prostu nic sie nie działo
Nie jestem trolem z KD
Ale zastanownym sie czy gdyby nie KD
To czy powrocily by pociagi do Trzebnicy? Na Podsudecka?
Na linie Klodzko- Walbrzych?
Czy linia do Szklarskiej byla by zamknieta?
Bo jakos wtedy waszym ukochanym PR nie chcialo sie tam jezdzic..
Ale po co komu Impulsy i AL..
Wystarczy zwykły kibel i użytkownicy Rynku kolejowego są w 7 niebie
2015-08-05 11:00:13 Autor: Zdziwiony
---.internetia.net.pl
Nie rozumiem tego
Wszyscy tak narzekają na KD jakie to są złe i niedobre
Czyli gdy na ich trasy wrocą przewozy regionalne ze swoimi Kiblami i beda jezdzic przez kolejne dziesieciolecia to bedzie spoko?
Moze dlatego pociagi są przepelnione bo podrozni zauwarzyli nowe składy. Widzialem kiedys taki komentarz ze gdy PRy jezdziy na zgorzeleckiej to nie bylo przepelnionych skladow. Moze wlasnie dlatego ze ludzie nie mieli ochoty telepac sie skorodowanym EN57.
Przypominam tez ze za linie do Lwowka odpowiada PLK a nie koleje Dolnoslaskie.
Wiele skladow do Jeleniej jest opozniony przez remont Grabiszyna oraz samej linii kolejowej
Moze dlatego kiedys pociagi tam sie nie spoznialy bo po prostu nic sie nie działo
Nie jestem trolem z KD
Ale zastanownym sie czy gdyby nie KD
To czy powrocily by pociagi do Trzebnicy? Na Podsudecka?
Na linie Klodzko- Walbrzych?
Czy linia do Szklarskiej byla by zamknieta?
Bo jakos wtedy waszym ukochanym PR nie chcialo sie tam jezdzic..
Ale po co komu Impulsy i AL..
Wystarczy zwykły kibel i użytkownicy Rynku kolejowego są w 7 niebie
2015-08-05 11:52:28 Autor: kolejarz76
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
hola hola gdyby MARSZAŁEK NIE WYDAŁ WSZYSTKICH PIENIĘDZY NA PUPILKA KD TO PR WROCŁAW TEŻ MIAŁY BY IMPULSY BO NA PEWNO NIE WIECIE ŻE TE PIENIĄDZE TO PRZEZNACZONE BYŁY NA PR ale pan MARSZAŁEK WOLAŁ POWOŁAĆ SWOJĄ KOLEJ I OLAŁ PR . WIDZĄC ZYSK DLA SIEBIE I ZAŁATWIŁ ROBOTĘ U SIEBIE DLA KOLESIÓW!!!!!! WIEM GDYBY PR DOSTAŁY TE PIENIĄDZE I MIAŁY BY IMPULSY ,AL TO PODRÓŻNYCH BY TO NIE INTERESOWAŁO KTO ICH WOZI TYLKO JAK!!!!!! DZIĘKUJĘ...
2015-08-06 14:00:45 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:00:58 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:53:18 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:53:31 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:53:41 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:53:53 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:54:03 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:54:15 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:54:27 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
2015-08-06 14:54:39 Autor: rex
---.free.aero2.net.pl
Znowu jakiś KD-Troll (teraz pod nickiem "zdziwiony") zaśmiecił całą dyskusję tym samym
komentarze wklejanym n-tą ilość razy.

Szanowny KD-Trollu! Kible PR były 100 razy wygodniejsze niż pseudozmodernizowane klopy KD. Na
dodatek jeździły punktualnie, nie było problemów z odwołaniami i tłokiem w pociągach. Poza
tym, jak już wspomniał poprzednik, czy KD kupiły swoje pojazdy za własne pieniądze czy dostały
w prezencie od marszałka?

Jak jeździły PR na zgorzeleckiej to przede wszystkim pojemność jednostek była dostosowana do
potoków, a nie stanu taborowego przewoźnika (w przypadku KD niestety bardzo mizernego, co skutkuje
już puszczaniem szynobusów zamiast jednostek elektrycznych na E30 i 274).

Za wygaszenie frekwencji na linii do Lwówka odpowiadają KD, które przez wiele miesięcy bez
żadnej informacji w rozkładzie puszczały małego busa zamiast pociągu. Gdyby frekwencja dalej
była przyzwoita, dużo łatwiej było by się teraz postarać o środki na jej remont. A tak nie ma
frekwencji - nie ma uzasadnienia dla remontu linii gdzie rzekomo nikt "nie chce jeździć"
pociągami. Praktyki uwalania linii rodem z głębokiego betonu PKP.

Jak jest remont, to rozkład jazdy dopasowuje się do możliwości związanych z tym remontem a nie
jeździ wg takiego samego rozkładu pomimo gorszych parametrów linii i potem świeci oczami przed
pasażerami. Tak ma wyglądać ta "nowoczesna" kolej w wykonaniu KD?

Natomiast za remont i reaktywacje linii odpowiada Urząd Marszałkowski, który sfinansował
remonty, a nie KD. Po remoncie i tak ktoś by po nich jeździł - jak by nie było KD to by
jeździły PR.

Tak, wolę zwykły kibel od wypasionego Impulsa, o ile jeździ punktualnie. Nawet najbardziej
wypasiony sprzet nie zrekompensuje pasażerowi notorycznych opóźnień (chyba że to jakaś nowa
"promocja" w wykonaniu KD - spędzasz w naszym pociągu dwa razy więcej czasu za tę samą cenę).
Impulsy zwyczajnie marnują się w KD, bo efekt komfortu jest niwelowany przez aroganckie podejście
do pasażera.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS