Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

Małopolski rozkład tajemnic

Dalej Wstecz
Data publikacji:
25-11-2011
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Krzysztof Kuś

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
Małopolski rozkład tajemnic
Choć 11 listopada (na miesiąc przed wejściem w życie) nowy rozkład jazdy pociągów 2011/2012 znalazł się na stronach internetowych www.rozklad-pkp.pl i www.rozklad.sitkol.pl, władze Małopolski twierdzą, że cały czas toczą się negocjacje z Przewozami Regionalnymi i ostateczny kształt oferty przewozowej jest niewiadomą.

Krzysztof Kuś: Czy mogą Pastwo udostępnić projekt rozkładu jazdy pociągów regionalnych, który wejdzie w życie w grudniu br.? Pasażerowie mają chyba prawo do informacji na temat tego, co organizator przewozów planuje w rozkładzie 2011/2012. Jakie są założenia rozkładu, czy będą jakieś reaktywacje, względnie nowe połączenia, relacje. Czy jakieś pociągi z tych obecnie kursujących zostaną zlikwidowane?

Biuro prasowe UMWM: Negocjacje pomiędzy województwem małopolskim i spółką Przewozy Regionalne obejmujące zakres i warunki realizacji przewozów kolejowych na terenie województwa małopolskiego nie zostały jeszcze zakończone. Ostateczny wykaz pociągów objętych dofinansowaniem oraz rozkład jazdy nie są jeszcze znane.

Zauważyłem, że pociąg "Orlik" z Częstochowy do Krakowa Płaszowa jest rozkomunikowany z pociągiem "Kasprowy" z Krakowa Głównego do Zakopanego. Czy te pociągi nie powinny być skomunikowane? Powstałoby wówczas dogodne połączenie Częstochowa - Zakopane, z przesiadką w Krakowie. To na pewno znacznie poprawiłoby frekwencję w porannym "Kasprowym" (a co za tym idzie poprawiło przychody z tytułu sprzedaży biletów). Dlaczego Państwo pozwalają na to, by te pociągi były rozkomunikowane?

Skomunikowanie pociągów relacji Częstochowa – Kraków Płaszów, z pociągiem „Kasprowy” rel. Kraków Gł. – Zakopane nie jest realizowane w obecnym rozkładzie jazdy i nie zostało założone w kolejnej edycji rozkładu jazdy. Pociąg „Kasprowy” jest skomunikowany z pociągami z Katowic oraz ze Szczecina. Zasadność utrzymania dotychczasowych rozwiązań potwierdza ilość osób podróżujących ww. pociągami.

 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Polregio poszukuje prezesa

Biznes

Polregio poszukuje prezesa

Michał Szymajda 14 maja 2020

Zobacz również:

Wrócą pociągi na linię Tarnów - Szczucin?

Infrastruktura

Wrócą pociągi na linię Tarnów - Szczucin?

dl, Rynek Kolejowy 05 grudnia 2011

Oświęcim-Kraków: Tylko z przesiadką

Pasażer

Oświęcim-Kraków: Tylko z przesiadką

Gazeta Krakowska 14 grudnia 2011

Aglomeracja krakowska - nowa jakość infrastruktury kolejowej

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Polregio poszukuje prezesa

Biznes

Polregio poszukuje prezesa

Michał Szymajda 14 maja 2020

Zobacz również:

Wrócą pociągi na linię Tarnów - Szczucin?

Infrastruktura

Wrócą pociągi na linię Tarnów - Szczucin?

dl, Rynek Kolejowy 05 grudnia 2011

Oświęcim-Kraków: Tylko z przesiadką

Pasażer

Oświęcim-Kraków: Tylko z przesiadką

Gazeta Krakowska 14 grudnia 2011

Aglomeracja krakowska - nowa jakość infrastruktury kolejowej

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5