NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Lubuski Impuls, rozbity pod Gorzowem, wróci w kwietniu 2022

| Jakub Rösler 14.12.2021 4,2k

Lubuski Impuls, rozbity pod Gorzowem, wróci w kwietniu 2022
Bohater tekstu w rozkładowym kursie do PoznaniaFot. Łukasz Piotrowski, SM42.pl
Lubuski spalinowy Impuls 2, który brał udział w wypadku koło Gorzowa Wielkopolskiego we wrześniu tego roku, powinien wrócić do służby w kwietniu 2022. Naprawa powypadkowa okazała się poważna.
We wrześniu pisaliśmy o bardzo źle wyglądającym wypadku, który na szczęście skończył się szczęśliwie. Na przejeździe kolejowym niedaleko Gorzowa Wielkopolskiego samochód osoby wjechał pod pociąg regionalny z Krzyża do Kostrzyna nad Odrą. Kurs był realizowany najnowszym pociągiem zakupionym przez województwo lubuskie, a więc spalinowym Impulsem 2. Region kupił dwa takie pojazdy. W wyniku wypadku spalinowy zespół trakcyjny SA95-002 został uszkodzony i musiał zostać wyłączony z naprawy.

Niedługo miną 3 miesiące od wypadku, dlatego sprawdziliśmy jaki jest stan zespołu trakcyjnego, a także kiedy zakończy się jego naprawa i pojazd wróci do służby.

– Informuję, że z uwagi na uszkodzone poszycie kabiny maszynisty i związany z tym duży zakres naprawy, skład wciąż jest wyłączony z użytkowania i znajduje się u jego producenta w Nowym Sączu. Według informacji przekazanej nam przez firmę Newag zakończenie naprawy ma nastąpić pod koniec marca 2022 r. – poinformował nas Piotr Tykwiński, Zastępca Dyrektora Departamentu Infrastruktury i Komunikacji w lubuskim urzędzie marszałkowskim.

Dodajmy, iż nowe Impulsy stanowiły znaczne wzmocnienie lubuskiej floty pojazdów spalinowych i pozwoliły na zwiększenie komfortu podróżnych, którzy korzystają z połączeń regionalnych z Gorzowa do Poznania. To właśnie z myślą o tej trasie zostały zakupione pociągi z Newagu. Mimo problemów o których pisaliśmy w czerwcu, podróżni są zadowoleni z nowych pojazdów. Drugi Impuls, oznaczony numerem 001, kursuje na północy województwa lubuskiego bez większych zakłóceń.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5