Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koleje Mazowieckie: Modernizacja i naprawa główna Flirtów na razie zbyt droga

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
18-10-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Koleje Mazowieckie: Modernizacja i naprawa główna Flirtów na razie zbyt droga
Fot. M. Szymajda
Koleje Mazowieckie nie zdecydowały się na przyjęcie oferty Stadlera na naprawę główną (P5) z modernizacją pierwszych mazowieckich Flirtów. Operatora nie stać na tak duży wydatek.

Koleje Mazowieckie muszą (zgodnie z instrukcją utrzymania pojazdu) wykonać naprawę i przegląd poziomu P5 Flirtów, które na Mazowszu służą od 2008 roku. Pojazdy są lubiane przez pasażerów i pomimo wieku nie zestarzały się optycznie. Spółka podejmuje drugą próbę zlecenia takich prac w połączeniu z drobną modernizacją (o szczegółach piszemy tutaj).

Niestety i tym razem pojazdy nie zostaną wysłane na naprawę. Do przetargu zgłosił się wyłącznie producent Flirtów – Stadler Polska, który zażądał za prace aż 83,2 miliona złotych netto. To za dużo dla Kolei Mazowieckich, które oceniły, że mogą wydać na generalny remont niemałą sumę 69,9 mln złotych. Stadler chciał wykonać prace na pojazdach do końca grudnia 2024.

Pojazdy nie znajdują się w pilnej konieczności wykonania takich prac i na razie nie ma zagrożenia, że zostaną wyłączone z ruchu. Zapytaliśmy Koleje Mazowieckie o dalsze kroki w tej sprawie, w związku z nieprzyjęciem oferty Stadler Polska.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Akiem wynajmie ODEG pojazdy bateryjne

Tabor i technika

Akiem wynajmie ODEG pojazdy bateryjne

Roman Czubiński 17 lipca 2025

Stadler zaprezentował piętrowego Railjeta dla ÖBB [zdjęcia]

Biznes

Zobacz również:

Koleje Mazowieckie kupią więcej spalinowych Elfów

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie kupią więcej spalinowych Elfów

Roman Czubiński 21 maja 2025

Koleje Mazowieckie: Jakie zmiany w korekcie czerwcowej?

Pasażer

Koleje Mazowieckie z umową na halę w Sochaczewie

Infrastruktura

Koleje Mazowieckie z umową na halę w Sochaczewie

inf. pras. Koleje Mazowieckie 15 kwietnia 2025

Pozostałe z wątku:

Akiem wynajmie ODEG pojazdy bateryjne

Tabor i technika

Akiem wynajmie ODEG pojazdy bateryjne

Roman Czubiński 17 lipca 2025

Stadler zaprezentował piętrowego Railjeta dla ÖBB [zdjęcia]

Biznes

Zobacz również:

Koleje Mazowieckie kupią więcej spalinowych Elfów

Tabor i technika

Koleje Mazowieckie kupią więcej spalinowych Elfów

Roman Czubiński 21 maja 2025

Koleje Mazowieckie: Jakie zmiany w korekcie czerwcowej?

Pasażer

Koleje Mazowieckie z umową na halę w Sochaczewie

Infrastruktura

Koleje Mazowieckie z umową na halę w Sochaczewie

inf. pras. Koleje Mazowieckie 15 kwietnia 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij