Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Koleje Mazowieckie: Modernizacja i naprawa główna Flirtów na razie zbyt droga

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
18-10-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Koleje Mazowieckie: Modernizacja i naprawa główna Flirtów na razie zbyt droga
Fot. M. Szymajda
Koleje Mazowieckie nie zdecydowały się na przyjęcie oferty Stadlera na naprawę główną (P5) z modernizacją pierwszych mazowieckich Flirtów. Operatora nie stać na tak duży wydatek.

Koleje Mazowieckie muszą (zgodnie z instrukcją utrzymania pojazdu) wykonać naprawę i przegląd poziomu P5 Flirtów, które na Mazowszu służą od 2008 roku. Pojazdy są lubiane przez pasażerów i pomimo wieku nie zestarzały się optycznie. Spółka podejmuje drugą próbę zlecenia takich prac w połączeniu z drobną modernizacją (o szczegółach piszemy tutaj).

Niestety i tym razem pojazdy nie zostaną wysłane na naprawę. Do przetargu zgłosił się wyłącznie producent Flirtów – Stadler Polska, który zażądał za prace aż 83,2 miliona złotych netto. To za dużo dla Kolei Mazowieckich, które oceniły, że mogą wydać na generalny remont niemałą sumę 69,9 mln złotych. Stadler chciał wykonać prace na pojazdach do końca grudnia 2024.

Pojazdy nie znajdują się w pilnej konieczności wykonania takich prac i na razie nie ma zagrożenia, że zostaną wyłączone z ruchu. Zapytaliśmy Koleje Mazowieckie o dalsze kroki w tej sprawie, w związku z nieprzyjęciem oferty Stadler Polska.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

KM: Rusza kolejna edycja akcji "Kolej na Kino"

Pasażer

KM: Rusza kolejna edycja akcji "Kolej na Kino"

Koleje Mazowieckie 20 lipca 2023

Koleje Mazowieckie: Wszystkie nowe Flirty dostaniemy jeszcze w lipcu

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

KM: Rusza kolejna edycja akcji "Kolej na Kino"

Pasażer

KM: Rusza kolejna edycja akcji "Kolej na Kino"

Koleje Mazowieckie 20 lipca 2023

Koleje Mazowieckie: Wszystkie nowe Flirty dostaniemy jeszcze w lipcu

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5