NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Koleje Mazowieckie: Modernizacja i naprawa główna Flirtów na razie zbyt droga

| Michał Szymajda 18.10.2022 4,5k

Koleje Mazowieckie: Modernizacja i naprawa główna Flirtów na razie zbyt droga
Fot. M. Szymajda
Koleje Mazowieckie nie zdecydowały się na przyjęcie oferty Stadlera na naprawę główną (P5) z modernizacją pierwszych mazowieckich Flirtów. Operatora nie stać na tak duży wydatek.
Koleje Mazowieckie muszą (zgodnie z instrukcją utrzymania pojazdu) wykonać naprawę i przegląd poziomu P5 Flirtów, które na Mazowszu służą od 2008 roku. Pojazdy są lubiane przez pasażerów i pomimo wieku nie zestarzały się optycznie. Spółka podejmuje drugą próbę zlecenia takich prac w połączeniu z drobną modernizacją (o szczegółach piszemy tutaj).

Niestety i tym razem pojazdy nie zostaną wysłane na naprawę. Do przetargu zgłosił się wyłącznie producent Flirtów – Stadler Polska, który zażądał za prace aż 83,2 miliona złotych netto. To za dużo dla Kolei Mazowieckich, które oceniły, że mogą wydać na generalny remont niemałą sumę 69,9 mln złotych. Stadler chciał wykonać prace na pojazdach do końca grudnia 2024.

Pojazdy nie znajdują się w pilnej konieczności wykonania takich prac i na razie nie ma zagrożenia, że zostaną wyłączone z ruchu. Zapytaliśmy Koleje Mazowieckie o dalsze kroki w tej sprawie, w związku z nieprzyjęciem oferty Stadler Polska.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Mazowieckie (1149)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Mazowieckie (1149)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5