NUMER 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat numeru:
Rower na kolei
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

E6ACT w barwach STK - więcej zdjęć

| mg, Rynek Kolejowy, 11 lutego 2011 11.02.2011 113

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-02-11 10:15:42 Autor: Goral
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ech... Dragon z iR... Ech... Marzenia... Tyle, że (o ile dobrze na zdjęciach widać) sprzęgu ogrzewania nie mają, a szkoda.
2011-02-11 10:16:36 Autor: red
---.dynamic.chello.pl
Fajna lokomotywa chciałbym ją zobaczyć w nowych barwach PKP Cargo albo DB Shenker PL
2011-02-11 10:33:50 Autor: łodziak
---.tktelekom.pl
A kiedy jakieś zdjęcia z wnętrza tej lokomotywy? Jak została skonstruowana kabina? Tajemnica czy co?
2011-02-11 11:36:18 Autor: cosmo
---.home.aster.pl
@Goral

No tak przyzwyczailiśmy się w Polsce, że towarowe lokomotywy pomykają w osobowych składach. To jest sprzęt do do ciężkich zadań, a nie ciągnięcia składów IR. Oni powinni mieć co najmniej na 160 ale wskazane jest 200 km/h, biorąc pod uwagę jak się będzie tory w Polsce modernizować. Lokomotywę to się na 30 lat kupuje nie na 5.
2011-02-11 12:14:17 Autor: kamilmaslo@wp.pl
---.128.126.130.static.crowley.pl
Wieczorem prześle do redakcji jak wróce do domu, takowe posiadam.
2011-02-11 12:59:52 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
Wojny kolejowej ciąg dalszy.......
Klasa Kolonacyjna I Klasa Rycerska Klasa Dragon Klasa Koronacyjna II
EU44-001 ER20CF-001 ET22-2000 Vectron1
EU44-002 ER20CF-002 E6ACT - Dragon Vectron2
EU44-003 ER20CF-003 ET22-2001 Vectron3
2011-02-11 17:10:53 Autor: Dzban
---.dynamic.chello.pl
To tylko jedną wyprodukowali że przewoźnicy ją będą sobie przekazywać? Trochę dziwne skoro produkcja ma wynosic na poczatku 20 potem 50 sztuk rocznie.
2011-02-11 19:01:51 Autor: galmaximus
---.131.optilan.pl
@dzban
no bo to jest prototyp na którym odbywają się jazdy obserwowane w celu wyeliminowania błędów i niedociągnięć czyli udoskonaleniu produktu
2011-02-11 19:40:32 Autor: badworm
---.adsl.inetia.pl
@łodziak: lokomotywa prezentowana na Trako w 2009 roku. Można było zajrzeć do kabiny (która w środku wygląda tak: http://badworm.enetia.pl/foto/2009-10-16%2013-05%208393%20Trako%20Dragon%20E6ACT%20ZNLE%20web.jpg) natomiast przedział maszynowy chyba wtedy jeszcze nie był udostępniony.
2011-02-11 22:41:49 Autor: Dzban
---.dynamic.chello.pl
Aha. Np w lotnictwie powstaje po kilka prototypów. Czyli produkcja ruszy w przyszłym roku?
2011-02-11 23:50:26 Autor: sphinx1
---.internetia.net.pl
W lotnictwie mamy duże firmy, często dotowane przez państwo - je na to stać. ZNLE jest małą prywatną firmą i nawet złożenie tego jednego zajęło im masę czasu. A produkcja może ruszyć już w drugiej połowie tego roku, jak będą zamówienia.
2011-02-12 10:57:25 Autor: uw
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poprzednie kolory były lepsze.
2011-02-13 09:47:22 Autor: Bo-Bo
---.dynamic.chello.pl
Lokomotywy Co-Co nie nadają się do szybkiego ruchu pasażerskiego.Niszczą tory,mają złe właściwości jezdne do dużych prędkości,po prostu szarpią się , a taka ET22 to wyrabiała na tylnych osiach 30 ton nacisku przy dopuszczalnych 22,5 tony ... Niech opowiedzą maszyniści jak próbowali na takich zaparzyć herbatę prowadząc pośpiech ....
2011-02-13 17:30:38 Autor: abc
---.adsl.inetia.pl
Dlaczego STK Wrocław testuje a nie PKP CARGO?
2011-02-14 11:36:01 Autor: BB
---.acn.waw.pl
A czy ta lokomotywa poza Ĺťmigrodem jeździła o własnych siłach?
2011-02-14 21:51:47 Autor: ord
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
\"Lokomotywy Co-Co nie nadają się do szybkiego ruchu pasażerskiego.\"

A czy ktoś mówi, że któraś firma ma zamiar zbudować pasażerską z takim układem osi?
2011-04-25 18:12:08 Autor: umbra
---.dynamic.gprs.plus.pl

umbra
Dzisiaj, tj 26 kwietnia o godz 11:30 Dragon był w Gnieźnie.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat najnowszego raportu jest z jednej strony wakacyjny, a z drugiej – mocno rozgrzewający opinię publiczną – czyli kolej i rower. Jak zwykle, nie brakuje również ciekawych rozmów, tematu integracji komunikacji czy przyszłości technologicznej, takiej jak wodór i ETCS. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5