NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Przewozy Regionalne ze stratą 88 mln za 2015 rok

| Jakub Madrjas 24.06.2016 59

Przewozy Regionalne ze stratą 88 mln za 2015 rok
Fot. Deep delver, SM42.pl
Portal „Rynek Kolejowy" dotarł do wyników finansowych Przewozów Regionalnych za 2015 rok. Strata spółki wyniosła 88,4 mln złotych. 
Według dokumentów, do których dotarł „Rynek Kolejowy" strata netto Przewozów Regionalnych wyniosła 88,4 mln złotych. Z powodu objęcia udziałów przez ARP, kapitał własny spółki wzrósł o 682 mln złotych. Środki pieniężne spółki wzrosły o 145 mln złotych.

Zarząd spółki zaproponował pokrycie straty z kapitału zapasowego, który powstanie w przyszłych okresach lub z zysków z lat przyszłych. Bilans spółki na koniec roku wynosił ponad 1,1 mld złotych.

W ubiegłym roku Przewozy Regionalne rozpoczęły proces głębokiej restrukturyzacji. Kontynuuje go nowy zarząd – w połowie kwietnia na stanowisko prezesa spółki rada nadzorcza wybrała Krzysztofa Mamińskiego, byłego członka zarządu PKP SA. Nowy zarząd przygotował już plan inwestycji w tabor. Opiewają one na 620 mln złotych na najbliższe dwa lata i obejmują największą modernizację elektrycznych zespołów trakcyjnych w historii. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, przeobrażenia w Przewozach Regionalnych mają znaleźć odbicie w identyfikacji spółki. Nowy zarząd przygotowuje całkowity rebranding, który obejmie nazwę spółki, jej logo oraz schemat malowania taboru. Piszemy o tym w tym miejscu.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS