NUMER 09/2021
NUMER 09/2021
Temat numeru:
Kolej 2021
szukaj
Śledź nas:

Zbigniew Jakubas: Jesteśmy zainteresowani każdym rynkiem

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 11.06.2015 270

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-11 12:11:25 Autor: zibi
---.play-internet.pl
Rynek włoski jest najłatwiejszy do zdobycia bo dużo można w łapę dać i po pchać nieoficjalnie. I tam newag powinien mocno wejść. Rynek niemiecki jest duży i warto walczyć.

Newag ciągle nie ma silnej pozycji w Polsce a o to warto byłoby zawalczyć chociaż z Pesa będzie im ciężko.

Newag musi i tramwaje powalczyć. Prosta i zyskowne produkcja a newag olal temat.
2015-06-11 13:07:20 Autor: fachman
---.airmax.pl
zibi,znajdz sobie jakiś portal dla kretynów i tam wypisuj swoje idiotyzmy
2015-06-11 14:06:44 Autor: życzliwy durniom
---.dynamic.chello.pl
Ty "fachman" (zapewne od łopaty bo innej opcji nie ma) skoro nie masz nic do powiedzenia to zamilcz.
Jestem ciekawy co dalej z projektem Nevelo.Mnie jako mieszkańcowi Krakowa się ten tramwaj podobał.Szkoda że wybrali projekt Pesy.No ale jeśli się sprawdzi to OK.Tu np. linia nr. 3 aż się prosi o jakiś normalny tabor a nie ten bardziew co obecnie.Ja już bym wolał stare tramy z Chorzowa jak słowo daję....
2015-06-11 15:34:20 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Newag ma szansę wygrać z Pesą jeżeli (tak jak do tej pory) będzie produkował pojazdy mniej awaryjne.
2015-06-11 16:20:13 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Newag doceniony jest przez zamawiających którym zależy na terminowej dostawie produktu, Pesa jak widać ma problem z dotrzymaniem terminów.
2015-06-11 16:42:21 Autor: k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co z jakością, na przykład lokomotywy 16D, 15D
2015-06-11 17:03:37 Autor: damdam
---.dynamic.chello.pl
do niczego sami nie potrafią dość, tylko kontrakt z innym taborocem ich trzyma przy życiu, nic sami, dla mnie totalne dno...
2015-06-11 18:17:22 Autor: Manager
---.dynamic.chello.pl
Haha, no naprawdę ciężko jest oczekiwać żeby przyznał się, że chce sprzedać firmę. Jeżeli by tak było, to byłby strzał w stopę, a może i nawet w głowę. Czyli z tej rozmowy zupełnie nic nie wynika, bo nadal jest równie prawdopodobne to, że chce tą firmę sprzedać teraz jak to, że sprzeda ją za 15 lat. Chociaż ja osobiście bym obstawiał, że sprzedaż nastąpi za maksymalnie 5 lat. Praktycznie pewną sprzedaż swoich produktów w Polsce mają zapewnioną przez najbliższe 7 lat czyli wartość firmy w tym czasie będzie bardzo dużo. Gdyby łączył z nią jakąś dłuższą przyszłość to już musieliby działać ostro na rynkach zagranicznych, a szczerze mówiąc nie wygląda to najlepiej. Oczywiście może naprawdę dużo inwestują w rozwój oferowanego asortymentu, ale szczerze mówiąc efektów tego nie widać (a przynajmniej z zewnątrz). Dodatkowo jakieś mariaże z Siemensem itp. to wygląda jak nastawienie tylko na środki unijne i nic więcej. Taka jest moja ocena z "zewnątrz". Oczywiście może być zupełnie inaczej, ale o tym wiedzą tylko osoby wtajemniczone wewnątrz. Przy okazji chciałbym się was o coś zapytać, bo domniemam, że jest tu sporo osób "wtajemniczonych" czy posiadających głębszą wiedzę w tej materii. Jak wygląda, z punktu inżynierskiego, porównanie trzech EZT: Impuls, Elf, Flirt. Czy rzeczywiście są to zespoły które mogą ze sobą bezpośrednio konkurować? Czy któryś z nich wyróżnia się na tle innych zastosowanymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi? Czy któryś wyróżnia się parametrami użytkowymi? Bo z mojego punktu widzenia, jako zwykłego pasażera, to jednak trochę przeszkadza to, że np. Elfy nie mają podłogi na jednakowej wysokości, to że we Flirtach (przynajmniej tych w barwach KM), mimo wyciszenia odgłosów z zewnątrz to i tak w środku panuje "gwar" (prawdopodobnie ze względu na użyte materiały wewnątrz, które zamiast pochłaniać dzwięki, propagują ich rozchodzenie się). I jeszcze Impuls- raz zdarzyło mi się jechać Impulem w barwach SKM i wrażenie było fatalne - trzeszczące plastiki, odpadająca uszczelka z okna - chyba nie powinien być aż tak zużyty zespół, który raptem ma kilka lat. Z drugiej strony jechałem Impulem w barwach województwa Warmińsko-mazurskiegio (początek jego kursowania) i chyba najbardziej mi się podobało wnętrze. Czy ktoś mógłby to jakoś podsumować, tylko z wyłączeniem argumentu-produkt polski jest najlepszy, bo polski. Z góry dziękuję.
2015-06-11 19:08:15 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W bezpośrednim porównaniu z Elfem Impulsy wygrywają. Impulsy są przykładem dobrej autorskiej konstrukcji Newagu, 220M i 221M tak samo wygrywają z SA132, SA134. Jedynie 222M nie miał okazji się wykazać lecz to wynika z tego, że dotychczas tylko jeden egzemplarz był wyprodukowany, drugi dopiero jest w trakcie produkcji.
2015-06-11 22:53:42 Autor: waw
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Impulsy wygrywają komfortem i płynnością jazdy, ale zaczynają ostatnio przegrywać awaryjnością, która w Warszawie zauważalnie wzrosła.
Było całkiem nieźle, a ostatnio pojazdy z Newagu co chwila zawalają rozkład, choć w ostatnim tygodniu były to głównie 19We.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2021
NUMER 09/2021
Oddajemy w Państwa ręce specjalny, dedykowany TRAKO numer miesięcznika "Rynek Kolejowy"! Będzie on dostępny na targach w Gdańsku. Zachęcamy do odwiedzenia nas na stoisku nr 38 w hali B. To jedna z niewielu okazji, by spotkać się z naszymi ekspertami oraz zespołem redakcyjnym i sprzedażowo-konferencyjnym!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5