NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Wysokie standardy utrzymania systemów detekcji stanów awaryjnych dSAT

| informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 06.06.2022 533

W 2022 roku na sieci kolejowej w Polsce pracuje łącznie ponad 230 systemów dSAT wyprodukowanych przez firmę voestalpine Signaling Poland i należących do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Wszystkie są utrzymywane zgodnie z wysokimi wymaganiami dotyczącymi obsługi technicznej systemów, zawartymi w instrukcji Ie-3 , w planach utrzymania czy dokumentacji produktu. Dotyczy to zarówno systemów w okresie gwarancji jak i po jej zakończeniu. Zapraszamy do obejrzenia filmu prezentującego wybrane aspekty działań utrzymaniowych zespołów odpowiedzialnych za realizację usług posprzedażnych.
Od ponad 30 lat firma voestalpine Signaling Poland (wcześniej TENS) z Sopotu jest sprawdzonym partnerem w zakresie produkcji, dostaw, wsparcia technicznego oraz usług posprzedażnych systemów detekcji stanów awaryjnych taboru dSAT z rodziny ASDEK.

Wysokie wymagania dla systemów, dotyczące dostępności oraz wiarygodności danych pomiarowych stawiane przez Zarządców Infrastruktury, motywują producenta urządzeń do ciągłego doskonalenia rozwiązań technicznych, również tych związanych z podatnością utrzymaniową. Jednocześnie jest to wyzwanie dla pracowników voestalpine, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje i unikalne kompetencje, stając się w ten sposób wiarygodnymi partnerami dla klientów i partnerów firmy.  

Wieloletnie doświadczenie współpracy między voestalpine a PKP PLK S.A. zaowocowało podpisaniem kolejnej, centralnej umowy serwisowej na lata 2022-2025. Jej zakres obejmuje wykonywanie wszystkich planowych i nieplanowych działań utrzymaniowych systemów dSAT, merytoryczne wsparcie techniczne oraz współpracę w trakcie wykonywania aktywności obsługi diagnostycznej. W ten sposób wszystkie systemy dSAT po zakończeniu okresu gwarancji mają zapewnioną ciągłość pełnej obsługi technicznej.

Dzięki wypracowanym na wysokim poziomie praktykom we współpracy między firmami, procesy utrzymaniowe w zakresie systemów dSAT należą do najbardziej transparentnych i efektywnych na sieci kolejowej zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Jest to możliwe również dzięki zbudowaniu przez voestalpine Signaling Poland sieci własnych placówek serwisowych na terenie całego kraju, tworzonych przez pracujących z pasją, zaangażowanych i kompetentnych inżynierów i techników.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Sopot (77)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Sopot (77)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5