NUMER 01-02/2021
NUMER 03/2021
Temat numeru:
Ostatnia dekada węgla
szukaj
Śledź nas:

Systemy detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK na polskich torach

| informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 07.04.2021 87

Systemy detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK na polskich torach
fot. voestalpine Signaling Poland
Systemy detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK na polskich torach
Systemy detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK na polskich torach
Systemy detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK na polskich torach
Systemy detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK na polskich torach
Systemy detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK na polskich torach
Systemy detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK na polskich torach
Piętnaście systemów detekcji stanów awaryjnych taboru z rodziny ASDEK nowej generacji oddanych do eksploatacji oraz implementacja funkcji automatycznego terminala w kolejnych eksploatowanych urządzeniach dSAT. To wynik prac firmy voestalpine Signaling Poland w obszarze diagnostyki taboru na sieci PKP PLK S.A w ostatnim roku.   
Dynamicznie rozwijająca się kolej oraz trwające modernizacje wielu linii kolejowych w Polsce idą w parze z podnoszeniem bezpieczeństwa i komfortu pasażerów oraz towarów. Jednym z ważnych elementów systemu kolejowego wpływających pozytywnie na te parametry są urządzenia dSAT. Poprzez całodobowy monitoring kół przejeżdżających wagonów i lokomotyw w sposób automatyczny i bezkontaktowy kontrolują one temperaturę łożysk i zestawów hamulcowych. Część urządzeń została również doposażona w funkcje, które zapobiegają wjechaniu niesprawnego lub przeładowanego taboru na kluczowe linie kolejowe w Polsce. Funkcja przeciążenia dynamicznego PD, umożliwia wykrywanie nadmiernych oddziaływań dynamicznych pojazdu na tor, natomiast funkcja obciążenia koła OK, pozwala na wykrywanie przekroczonych nacisków osi na tor.

W 2020 roku w ramach inwestycji wymieniono lub wybudowano nowe systemy ASDEK m.in. na linii kolejowej E20 w obszarze LCS Konin, linii nr 68 na odcinku Lublin – Stalowa Wola Rozwadów oraz w ciągu linii E75 na odcinku Sadowne – Czyżew i na linii nr 14 odcinek Zduńska Wola – Łódź Kaliska. Aktualnie trwają zaawansowane prace i zabudowy nowych urządzeń na linii kolejowej nr 7 na odcinku Warszawa – Otwock - Dęblin – Lublin.

W najbliższym roku planowane są m.in. zabudowy urządzeń dSAT na linii kolejowej 351 Poznań -  Szczecin Dąbie oraz 271 Leszno – Kościan, gdzie oddanych do eksploatacji zostanie łącznie 9 nowych urządzeń.

Wieloletnie zaangażowanie firmy voestalpine Signaling Poland (wcześniej TENS) w rozwój detekcji stanów awaryjnych taboru oraz owocna współpraca z PKP PLK S.A. w tym zakresie istotnie wpływa na poprawę bezpieczeństwa oraz zapobiegania uszkodzeniom elementów infrastruktury kolejowej jak i taboru.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Sopot (73)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Sopot (73)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2021
NUMER 03/2021
Tematem numeru jest przyszłość przewozów towarowych w dobie przesądzonego już odejścia od energetyki węglowej. Piszemy również o niepokojącym dla branży braku przetargów PKP PLK. Mamy też jednak dobre informacje, bo wyniki liderów rynku są rekordowe. W tym miesiącu przyglądamy się dokładniej infrastrukturze w regionie łódzkim i dolnośląskim. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5