NUMER 12/2020
NUMER 12/2020
Temat numeru:
Kolej walczy z pandemią
szukaj
Śledź nas:

Nowoczesne napędy zwrotnicowe nowej generacji ECOSTAR 4 na sieci PKP PLK

| informacja prasowa voestalpine Signaling Poland 22.12.2020 106

Nowoczesne napędy zwrotnicowe nowej generacji ECOSTAR 4 na sieci PKP PLK
Nowoczesne napędy ECOSTAR 4 produkcji voestalpine fot. voestalpine Signaling Poland
Nowoczesne napędy zwrotnicowe nowej generacji ECOSTAR 4 na sieci PKP PLK
Nowoczesne napędy zwrotnicowe nowej generacji ECOSTAR 4 na sieci PKP PLK
Nowoczesne napędy zwrotnicowe nowej generacji ECOSTAR 4 na sieci PKP PLK
W grudniu 2020 roku rozpoczęto eksploatację pierwszych, nowoczesnych napędów ECOSTAR 4 na sieci PKP PLK S.A. produkcji voestalpine. Na stacjach Krusze, Emiilanów i Grzebowilk znajdujących się  na terenie Zakładu Linii Kolejowych w Siedlcach we współpracy z firmą PBIIK z Zielonki zabudowano i uruchomiono nowe napędy w 24 rozjazdach kolejowych. 
Elektro-hydrauliczny napęd zwrotnicowy ECOSTAR 4 jest przeznaczony do przestawiania zwrotnic i ruchomych dziobów krzyżownic z zewnętrznymi zamknięciami nastawczymi oraz do ryglowania i kontrolowania położenia. Może być również wykorzystywany do nastawiania wykolejnic. ECOSTAR 4 jest wykonany w kilku odmianach – jako rozpruwalny i nierozpruwalny, z silnikiem prądu przemiennego jedno- lub trójfazowym bądź z silnikiem prądu stałego. Napęd posiada bezterminowe świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu wydane przez Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, należące do firmy voestalpine Signaling Poland z Sopotu. Urządzenie spełnia wymagania dla napędów zwrotnicowych stosowanych na sieci linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Ie-114.

Do niewątpliwych zalet technicznych napędu ECOSTAR 4 należy zaliczyć nowoczesną konstrukcję, szeroką gamę zastosowań, małe wymiary zewnętrzne pozwalające na instalację urządzeń w ograniczonych przestrzeniach rozjazdów i między rozjazdami oraz stosunkowo niewielką wagę – 85 kg. Szczególnie ten ostatni parametr znacząco wpływa na komfort i bezpieczeństwo prac instalacyjnych i utrzymaniowych. Napędy są dostosowane do współpracy z podrozjazdnicami, umocowaniami, prętami oraz dodatkowym osprzętem wiodących producentów tego asortymentu w Polsce.  Dodatkowo specjaliści z sopockiej firmy są przygotowani do wsparcia klientów na każdym etapie realizacji dostawy: od właściwego doboru napędów i umocowań przez implementację rozwiązań w projektach srk po szkolenia pracowników instalujących napędy oraz odpowiedzialnych za utrzymanie, nadzór nad zabudową, odbiory i usługi posprzedażne.

Tym samym voestalpine Signaling Poland zaprasza do współpracy w zakresie dostaw napędów ECOSTAR 4 wg podejścia „pod klucz”, znanego doskonale również z innych wdrożonych na rynku polskim produktów tej firmy m.in. systemów ASDEK czy systemów liczenia osi UniAC.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Sopot (71)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Sopot (71)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2020
NUMER 12/2020
Wielkimi krokami zbliża się koniec roku, za to końca pandemii na razie nie widać. Mierzą się z nią również wszyscy przewoźnicy kolejowi. Temu tematowi był poświęcony również ostatni Kongres Kolejowy. W bieżącym raporcie zebraliśmy teksty, które pokazują, jak kolejarze radzą sobie z pandemią, w jaki sposób wpływa ona na przewozy pasażerskie i towarowe i jakie będą jej konsekwencje dla kolei w przyszłości.

W numerze prezentujemy dwie niezwykle ciekawe rozmowy − z Pawłem Siwkiem, dyrektorem zarządzającym Alstom Konstal oraz Cezarym Lewandowskim, członkiem zarządu odpowiedzialnym za finanse w Kolejach Mazowieckich.

W bieżącym wydaniu poruszamy również bardzo gorący i aktualny temat, jakim jest Ustawa o czasie pracy maszynistów. Ważny głos w tej sprawie zabiera Prezes UTK, Ignacy Góra. Z kolei Paweł Rydzyński poddaje dogłębnej analizie nowy grudniowy rozkład jazdy. Zastanawiamy się, kiedy ruszą dogodne połączenia z Łodzi do Kielc i opisujemy, w jaki sposób lubelskie samorządy zmieniają otoczenie kolei. Ekspert ds. metra prezentuje aktualny stan budowy warszawskiego metra.

 Te i wiele innych tematów znajdą Państwo w najnowszym wydaniu „Rynku Kolejowego”.

Gorąco polecamy!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5