Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Wewnątrz dwusystemowego Dragona 2 [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
24-09-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Chociaż lokomotywa Dragon 2 pokazana przez Newag na Trako pozornie nie różniła się od prezentowanych wcześniej, to wewnątrz elektrowóz skrywa powód do dumy inżynierów z firmy.

Dragon 2 w malowaniu PKP Cargo, z numer 004, jest jednym z pierwszych egzemplarzy, które bez przeszkód mogą poruszać się zarówno pod napięciem krajowym (3 kV DC) jak i stosowanym m.in. u naszych południowych sąsiadów (25 kV 50 Hz AC). Dla przewoźników poszukujących pojazdów dwusystemowych produkowany w kraju Dragon może być szansą na sprawne kursowanie po torach kilku krajów europejskich. Proces homologacji Dragona 2 jest w Czechach i na Słowacji jest w trakcie.

Łącznie PKP Cargo zamówiło w Newagu 24 dwunapięciowe Dragony 2. 7 kolejnych będzie wyposażonych w spalinowy moduł dojazdowy, który umożliwi pojazdom operowanie na niezelektryfikowanych szlakach i bocznicach. O statusie realizacji kontraktu więcej piszemy w tym miejscu.

Newag umożliwił zwiedzającym spacery także wewnątrz pojazdu i zdjęcia z takiego zwiedzania prezentujemy na naszym portalu. 

Drugim eksponatem pokazanym na targach był Impuls 2, który może poruszać się po zarówno zelektryfikowanych, jak i niezelektryfikowanych odcinkach torów. Przekazany Zachodniemu Pomorzu egzemplarz z powodzeniem kursuje w tym regionie od kilku miesięcy.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Tabor i technika

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Jakub Madrjas 14 lipca 2023

Pierwsze zdjęcia wielosystemowego Griffina na 200 km/h

Tabor i technika

PKP Intercity zamawia kolejne Griffiny na 200 km/h w Newagu!

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Michał Szymajda 14 czerwca 2023

Kolejne Impulsy dla Zachodniopomorskiego. Budżet powiększony

Tabor i technika

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Zintegrowany transport

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Mikołaj Kobryński 07 czerwca 2023

Zobacz również:

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Tabor i technika

Newag z jedyną ofertą na nowe pociągi dla Pomorza

Jakub Madrjas 14 lipca 2023

Pierwsze zdjęcia wielosystemowego Griffina na 200 km/h

Tabor i technika

PKP Intercity zamawia kolejne Griffiny na 200 km/h w Newagu!

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Tabor i technika

Newag chce budować wagony pasażerskie na 200 km/h

Michał Szymajda 14 czerwca 2023

Kolejne Impulsy dla Zachodniopomorskiego. Budżet powiększony

Tabor i technika

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Zintegrowany transport

Kraków: Nevelo przejechał w maju 6514 km

Mikołaj Kobryński 07 czerwca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5