NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Vectron Siemensa na testach w CTL

| CTL Logistics 16.09.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-09-16 16:25:46 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
i tak ani jednej nie kupią...testy to po prostu darmowe wożonko. Większość prywatnych przewoźników w Polsce tak robi ;)
2013-09-16 17:47:51 Autor: ulon
---.dynamic.chello.pl
coś ostatnio CTL się aktywny zrobił na RK - bo przecież artykuł sponsorowany. Zakończyli ekslopatację za promocyjną cenę i tyle, więcej takiej lokomotywy w CTL nie będzie, bo ich nie stać, ale wizerunek dla niewtajemniczonych jest dobry.
2013-09-16 19:34:00 Autor: asz
---.dynamic.chello.pl
vvde..... Nie ma czegos jak darmowe wożonko,,, za lokomotywę na testach też się płaci tyle że około 20% mniej...zależy od negocjacji, dlatego też tylko niektórzy operatorzy testują maszyny.
2013-09-16 20:01:34 Autor: zdicho
---.telpol.net.pl
Dyrektor Centralnego Biura Lokomotyw -co to za nowy stwór
Może z maszynistów zrobić -Dyrektorów Do Prowadzenia Pociagów
2013-09-17 14:45:43 Autor: trezor
---.238.24.12
Gdybym nie znał to bym uwierzył ale znam i takich głupstw już dawno nie czytałem na temat biura centralnego a opinia maszynistów z CTL zawsze będzie pozytywna bo lepsze to od byka skody i innego badziewia czym jeździ CTL . A widać to na torach.
2013-09-18 12:38:42 Autor: Manewrowy
---.dynamic.chello.pl
Ciekawe, ile jeszcze będą w stanie jeździć tymi swoimi Skodami. Ich wiek, często przekracza 50 lat.
2013-10-02 21:42:08 Autor: jac
---.215.198.196-internet.zabrze.debacom.pl
Myślę że "skodami"pojeżdżą jeszcze długo.Są tanie w eksploatacji,nie psują się często.Czesi się znają na lokach i dobrze je zrobili.Poza tym "byki' i "sputniki"też są mało awaryjne,i myślę że CTL nie będzie się pakował teraz w nowoczesny tabor,gdzie wymiana jednego modułu elektronicznego trwa ok.1 miesiąca,i kosztuje tyle co wymiana silnika trakcyjnego w starszych lokach.
2013-10-07 20:52:34 Autor: trezor
---.252.56.148.internetia.net.pl
Te skody sputniki byki rumuny już mają swoje lata i kilometry. A w CTL liczą się tylko zyski towarzystwa a nie inwestycje w tabor czy ludzi.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS