NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Umowa na dostawę pojazdów szynowo-drogowych dla PKP Intercity podpisana

| Corail 22.01.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-01-22 11:22:06 Autor: Haha
---.tktelekom.pl
Polską konstrukcję w można kupić dziesięć razy taniej niż Unimoga. Kto zabroni bogatemu? :)
2015-01-22 11:22:22 Autor: Iwona Patryjotka
---.free.aero2.net.pl
przybywa najnowoczesniejszego taboru to i pojazdów do obsługi nie może zabraknąć. Świetne posunięcie i bardzo dobry wybór. Brawa dla InterCity
2015-01-22 12:06:07 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
A ja widząc tytuł to sobie w pierwszej chwili pomyślałem że chodzi o szynogumobusy pasażerskie, zdolne jeździć zarówno po drogach żelaznych jak i asfaltobetonowych. Do obsługi relacji Warszawa - Białystok (a niechybnie i wielu innych, jeżeli tylko za remont zabierze się Trupol) byłyby jak znalazł! :-DDDD
2015-01-22 12:36:17 Autor: Lol
---.nitka.net.pl
"Trupol" - Lol, Lol ! Ale święta racja !
2015-01-22 15:45:52 Autor: ghfgfh
---.echostar.pl
Ale myjni do mycia wagonów w Szczecinie to nie kupią, choćby zdechli.
2015-01-22 16:26:14 Autor: Gubernator Kalifornii
---.244.156.116

Gubernator Kalifornii
W odpowiedzi na post Haha:
"Polską konstrukcję w można kupić dziesięć razy taniej niż Unimoga. Kto zabroni bogatemu? :)"
Nie lubię takich komentarzy... Brednie rodem z politycznych debat. "10 razy taniej, etc..." kompletnie bez żadnych dowodów...

A gdzie masz przykład?

Chodzi ci o traktor z poznańskiej politechniki, który kosztuje 400 000 złotych? Gdzie tu jest 10 razy taniej?
Pojazd mercedesa był testowany na mojej bocznicy i z czystym sumieniem mogę potwierdzić, że jest bardzo dobry i niezwykle wygodny.

Oto zdjęcie, gdy Unimog był testowany u nas:

http://s5.postimg.org/ryt6d8co7/Unimog.jpg

Polska konstrukcja: http://www.skm.warszawa.pl/cache2/thumbnails/uploads/000000/0040_thumb_900_650.png
2015-01-22 18:00:06 Autor: Haha
---.play-internet.pl
2015-01-22 16:26:14 Autor: Gubernator Kalifornii ---.244.156.116

Nie lubisz to nie czytaj. Wolny kraj.
Pewnie, że lepiej zapłacić germańcowi po ch... miejsca pracy w Polsce co nie? :)
2015-01-23 11:55:07 Autor: tracz
---.160.251.7
Panowie, Unimog od dawna działa na Olszynce. Sprzęt trwały i sprawdzony, a przeróbka traktora polskiej myśli technicznej, ani ładna, ani komfortowa nie jest. Z trwałością też może być różnie.
Chyba lepiej, jak dobry sprzęt się kupuje raz, a nie jakiegoś newaga lub pesę które się walą jak koty na wiosnę.
2015-01-23 12:45:48 Autor: ciekawski
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kto kieruje tym dziwadłem, maszynista czy kierowca?
Na zdjęciu "dyszel" i ciągnie wagony, a jak je pcha?
Jaką pozycję ciała przyjmuje prowadzący pojazd w wypadku pchania wagonów i czy pchanie za pośrednictwem dyszla bo zderzaków nie widać?
Ile wagonów można przetaczać tym sprzętem?
Jaka jest wydolność sprężarki, na ile wagonów, pamiętając, że w IC to również sterowanie w wagonach?
Stwierdzenie, że UTK wyda wszelkie zgody jest chyba na wyrost, czy prócz bocznic będzie również jeździć po szlakach PLK.
ITD..ITP
2015-01-25 11:56:57 Autor: Pasażer1985
---.toya.net.pl
Skoro w DE Unimogi są w stanie przetaczać wagony towarowe np. z kruszywem przy budowie torów, to mogą również przetaczać w PL wagony osobowe. Nie widzę problemu.

Tak na marginesie po co takie cuda IC, jak i tak upadnie, jak tylko pozwolą na konkurencję na torach PLK.

PS. Unimog jest ok. Szosą dojedzie, żeby gdzieś ze szlaku ściągnąć p...lino, które będzie gwoździem do trumny PKP IC.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS