Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Trzy kolejne Impulsy w rękach Kolei Małopolskich

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
22-01-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Trzy kolejne Impulsy w rękach Kolei Małopolskich
Fot. UMWMKolejne Impulsy dla Małopolski
Trwają dostawy elektrycznych zespołów trakcyjnych Impuls dla województwa małopolskiego. Jak chwali się małopolski urząd marszałkowski – do Krakowa dotarły właśnie trzy kolejne sztuki.

Impulsy są już po odbiorach technicznych i 20 stycznia przewiozły pierwszych pasażerów na trasie Kraków – Tarnów – Nowy Sącz – Krynica. W sobotę dotarły także do Zakopanego. 

– Cieszę, się że możemy oddać do użytku turystów i Małopolan kolejne 3 komfortowe pociągi. Od dawna udowadniamy, że kolej jest transportem przyszłości i warto w nią inwestować. Nowe składy wozić będą pasażerów Kolei Małopolskich na trasie Kraków – Tarnów – Nowy Sącz – Krynica. A już w weekend mają do wykonania misję specjalną – zawieźć i przywieźć kibiców do i z Zakopanego, w związku z odbywającym się tam Pucharem Świata w skokach narciarskich – powiedział marszałek Małopolski Jacek Krupa.

Dostawy do połowy lutego

Łącznie Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego złożył zamówienie na 13 ezt, z których 8 ma być pojazdami czteroczłonowymi, a 5 pięcioczłonowymi. Pierwsze 6 Impulsów było gotowych z końcem listopada i od 11 grudnia rozpoczęło kursowanie w ramach nowego rozkładu jazdy 2016/2017, następne 7 sztuk ma być gotowych do połowy lutego 2017 i wszystko wskazuje na, że nowosądeckiemu producentowi uda się dotrzymać terminu dostaw. Impuls to obecnie najpopularniejszy nowoczesny elektryczny pojazd trakcyjny na polskich torach.



Konsultacje dotyczące połączeń jeszcze trwają

Urząd marszałkowski przypomina, że Koleje Małopolskie do 22 stycznia prowadzą konsultacje społeczne nowego rozkładu jazdy na liniach: SKA2 Kraków Gł. – Miechów – Sędziszów, SKA3 Kraków Gł. – Tarnów oraz Kraków Gł. – Tarnów – Nowy Sącz – Krynica. Wnioski można przesyłać w formie elektronicznej na adres kolej@umwm.pl

Więcej na temat małopolskich Impulsów można przeczytać tutaj. O tym jak rozwiązano spór o obsługę połączeń w Małopolsce piszemy tutaj.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Jakub Rösler 16 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Biznes

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Mikołaj Kobryński 10 września 2025

Zobacz również:

Konieczek, Newag: Dostarczyliśmy przewoźnikom już 300 Impulsów

Tabor i technika

Konieczek, Newag: Dostarczyliśmy przewoźnikom już 300 Impulsów

Redakcja 03 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag pokazał 300 Impulsa. Dla SKM Trójmiasto

Tabor i technika

Newag pokazał 300 Impulsa. Dla SKM Trójmiasto

Jakub Rösler 25 września 2025

Pozostałe z wątku:

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Jakub Rösler 16 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Biznes

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Mikołaj Kobryński 10 września 2025

Zobacz również:

Konieczek, Newag: Dostarczyliśmy przewoźnikom już 300 Impulsów

Tabor i technika

Konieczek, Newag: Dostarczyliśmy przewoźnikom już 300 Impulsów

Redakcja 03 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag pokazał 300 Impulsa. Dla SKM Trójmiasto

Tabor i technika

Newag pokazał 300 Impulsa. Dla SKM Trójmiasto

Jakub Rösler 25 września 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij