NUMER 01-02/2021
NUMER 03/2021
Temat numeru:
Ostatnia dekada węgla
szukaj
Śledź nas:

Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]

| Jakub Madrjas 14.03.2021 60

Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Fot. Aleksander Kędzierski
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Stadler testuje nowego Flirta z pomocniczymi bateriami dla FNM [zdjęcia]
Na torze testowym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie rozpoczęły się testy nowego Flirta wyposażonego w pomocnicze baterie. Stadler wyprodukował go w ramach kontraktu na 30 jednostek dla włoskiej grupy FNM.
Jak informuje rzeczniczka Stadlera Marta Jarosińska, kontrakt ramowy zawarty między Stadlerem a FNM przewiduje dostawę 50 pojazdów, w ramach pierwszej umowy wykonawczej włoski przewoźnik zamówił 30 jednostek. Jednostki będą wykorzystywane przez należącego do grupy FNM przewoźnika Ferrovienord do obsługi linii regionalnych na terenie Lombardii.

Aktualnie w produkcji w Siedlcach jest pięć pojazdów, z czego pierwszy przechodzi testy typu na torze doświadczalnym w Żmigrodzie. - Flirt FNM to pojazd trójczłonowy wyposażony w silnik spalinowy najnowszej generacji a także w pomocnicze baterie – dzięki temu tam, gdzie nie jest wskazane używanie silników diesla – np. na stacjach, maszynista będzie mógł uruchomić napęd elektryczny –
informuje przedstawicielka producenta.

Trzyczłonowe pojazdy o długości 66,8 m pomieszczą 328 podróżnych, w tym 168 na miejscach siedzących. Będą mogły rozwijać prędkość do 140 km/h. Wyposażenie dla pasażerów obejmuje wi-fi, porty USB i gniazdka elektryczne. Przekazanie pojazdów do FNM jest planowane w 2022 roku po zakończeniu testów i otrzymaniu dopuszczenia do eksploatacji.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2021
NUMER 03/2021
Tematem numeru jest przyszłość przewozów towarowych w dobie przesądzonego już odejścia od energetyki węglowej. Piszemy również o niepokojącym dla branży braku przetargów PKP PLK. Mamy też jednak dobre informacje, bo wyniki liderów rynku są rekordowe. W tym miesiącu przyglądamy się dokładniej infrastrukturze w regionie łódzkim i dolnośląskim. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5