NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Stadler sprzedał pierwsze Flirty do USA

| Stadler 13.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-13 10:53:26 Autor: ANTYPROPAGANDOR
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 12:40:21 Autor: pirat
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 12:41:54 Autor: pirat
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 15:01:23 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post pirat:
" [Admin: zmoderowano] "
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 17:00:57 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
USA takie wolnorynkowe, protekcjonizmem każą budować fabryki i produkować w nich importowany towar ;)
2015-06-13 17:12:15 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 17:25:52 Autor: cenzor ale nie admin
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@ prawie wszyscy powyżej
[Admin: zmoderowano]TO JEST BRANŻOWY PORTAL KOLEJOWY A NIE POLITYCZNO-SOCJOLOGICZNY.
2015-06-13 17:49:41 Autor: KK_CTA_USA
---.hsd1.il.comcast.net
Dwunapędowe Flirty to powinna być przyszłość IC, a nie przepinanie lokomotyw, czy plany elektryfikacji mało używanych linii, jak np Rzeszów-Ocice. O wiele taniej mieć takie składy. Wtedy nawet zimowe oblodzenia sieci nie straszne.
2015-06-13 21:25:04 Autor: haha
---.g-net.pl
@KK_CTA_USA:

Pierwszy merytoryczny post pod tym artykułem.
Zgadzam się: dwunapędowce są droższe w zakupie, ale dla przewoźnika znacznie elastyczniejsze: ten sam mechanik może skład prowadzić dalej (jak mu trzeba godzin do wyrobienia), nie trzeba trzymać loków na zmianę (a one też muszą pracować, co na liniach słabiej obciążonych może być czasem problematyczne), nie trzeba rezerwy diesel/elektryk, można wydłużać relacje sezonowe (np. Ustrzyki, Łeba), no i ta zima.
2015-06-13 23:03:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@haha
Co to jest "relacja sezonowa Ustrzyki"?

Wasze marzenia o E/S ZT w Polszy są równie realne KDP Y.
2015-06-13 23:58:01 Autor: najNAJ
---.play-internet.pl
najładniejsze i najlepsze pociągi na świecie
2015-06-14 00:13:38 Autor: Korrek
---.ntlworld.ie
A ja czekam na taki przetarg w Polsce. Samorządy zamawiają czasem dziwne rzeczy, więc nie zdziwie się jak będzie zamówienie na ezt dwusystemowy.
2015-06-14 03:45:13 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 08:37:07 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 09:00:12 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 11:45:37 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież to nie jest dwutrakcyjny pojazd tylko spalinowy z przekładnią elektryczną.
2015-06-14 15:34:37 Autor: peron7
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 22:36:09 Autor: Eurotram
---.dip0.t-ipconnect.de
@Małopolanin: zostaw już tego faszystę,bo znów zacznie pi... sać swoje "złote myśli"

@Jatal: ale żeby to wiedzieć,to trzeba starannie przeczytać oryginalne info; diesel-elektrykami to były te dla Valle d"Aosta.

A jak już jesteśmy przy Flirtach: we wtorek i wczoraj przyszwendał mi się na peron Flirt 3 SÜWEX-u (pięcioczłon) i zastanawiam się czy to nie marzyło się KM-om przed wiadomym przetargiem ;)
2015-06-14 23:05:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Eurotram
Faszyści byli we Włoszech.
Józef Stalin spopularyzował to pojęcie w krajach demokracji ludowej, przez co do dziś jest niesłusznie używane na tym obszarze.
Np.> połowa obywateli FR myśli, że faszisty zagrażają Donbasowi
2015-06-15 11:52:41 Autor: Hihi
---.tktelekom.pl
[Admin: zmoderowano]TO JEST BRANŻOWY PORTAL KOLEJOWY A NIE POLITYCZNO-SOCJOLOGICZNY.

Hihi zabawne bo cała branża i uczelnie śmieją się z tej branżowości RK.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS