NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Stadler sprzedał pierwsze Flirty do USA

| Stadler 13.06.2015 198

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-13 10:53:26 Autor: ANTYPROPAGANDOR
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 12:40:21 Autor: pirat
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 12:41:54 Autor: pirat
---.dynamic.chello.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 15:01:23 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
W odpowiedzi na post pirat:
" [Admin: zmoderowano] "
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 17:00:57 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
USA takie wolnorynkowe, protekcjonizmem każą budować fabryki i produkować w nich importowany towar ;)
2015-06-13 17:12:15 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
[Admin: zmoderowano]
2015-06-13 17:25:52 Autor: cenzor ale nie admin
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@ prawie wszyscy powyżej
[Admin: zmoderowano]TO JEST BRANŻOWY PORTAL KOLEJOWY A NIE POLITYCZNO-SOCJOLOGICZNY.
2015-06-13 17:49:41 Autor: KK_CTA_USA
---.hsd1.il.comcast.net
Dwunapędowe Flirty to powinna być przyszłość IC, a nie przepinanie lokomotyw, czy plany elektryfikacji mało używanych linii, jak np Rzeszów-Ocice. O wiele taniej mieć takie składy. Wtedy nawet zimowe oblodzenia sieci nie straszne.
2015-06-13 21:25:04 Autor: haha
---.g-net.pl
@KK_CTA_USA:

Pierwszy merytoryczny post pod tym artykułem.
Zgadzam się: dwunapędowce są droższe w zakupie, ale dla przewoźnika znacznie elastyczniejsze: ten sam mechanik może skład prowadzić dalej (jak mu trzeba godzin do wyrobienia), nie trzeba trzymać loków na zmianę (a one też muszą pracować, co na liniach słabiej obciążonych może być czasem problematyczne), nie trzeba rezerwy diesel/elektryk, można wydłużać relacje sezonowe (np. Ustrzyki, Łeba), no i ta zima.
2015-06-13 23:03:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@haha
Co to jest "relacja sezonowa Ustrzyki"?

Wasze marzenia o E/S ZT w Polszy są równie realne KDP Y.
2015-06-13 23:58:01 Autor: najNAJ
---.play-internet.pl
najładniejsze i najlepsze pociągi na świecie
2015-06-14 00:13:38 Autor: Korrek
---.ntlworld.ie
A ja czekam na taki przetarg w Polsce. Samorządy zamawiają czasem dziwne rzeczy, więc nie zdziwie się jak będzie zamówienie na ezt dwusystemowy.
2015-06-14 03:45:13 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 08:37:07 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 09:00:12 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 11:45:37 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież to nie jest dwutrakcyjny pojazd tylko spalinowy z przekładnią elektryczną.
2015-06-14 15:34:37 Autor: peron7
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-14 22:36:09 Autor: Eurotram
---.dip0.t-ipconnect.de
@Małopolanin: zostaw już tego faszystę,bo znów zacznie pi... sać swoje "złote myśli"

@Jatal: ale żeby to wiedzieć,to trzeba starannie przeczytać oryginalne info; diesel-elektrykami to były te dla Valle d"Aosta.

A jak już jesteśmy przy Flirtach: we wtorek i wczoraj przyszwendał mi się na peron Flirt 3 SÜWEX-u (pięcioczłon) i zastanawiam się czy to nie marzyło się KM-om przed wiadomym przetargiem ;)
2015-06-14 23:05:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Eurotram
Faszyści byli we Włoszech.
Józef Stalin spopularyzował to pojęcie w krajach demokracji ludowej, przez co do dziś jest niesłusznie używane na tym obszarze.
Np.> połowa obywateli FR myśli, że faszisty zagrażają Donbasowi
2015-06-15 11:52:41 Autor: Hihi
---.tktelekom.pl
[Admin: zmoderowano]TO JEST BRANŻOWY PORTAL KOLEJOWY A NIE POLITYCZNO-SOCJOLOGICZNY.

Hihi zabawne bo cała branża i uczelnie śmieją się z tej branżowości RK.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5