NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Stadler: Problemy z drzwiami Flirtów nie powinny już występować

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 19.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-19 12:55:24 Autor: inzynier
---.43.99.218
Hejterzy przygotowac sie!
3...2...1...

...a nie, to nie PESA, zapomnialem.
2016-01-19 13:01:39 Autor: alojzy
---
Wie ktoś co za producent ? Rawag czy jakiś zachodni
2016-01-19 13:51:49 Autor: nici
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Rawag, napewno nie.
2016-01-19 13:53:24 Autor: Sarmata
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
każdy produkt ma tzw choroby wieku dziecięcego - Stadler miał duuuuuuuuuuuużo więcej czasu, żeby sobie z tymi problemami poradzić - tym bardziej słowa uznania należą się PESIE, że DARTy nie mają większych problemów. No ale zdroworozsądkowi ludzie to wiedzą ...
2016-01-19 13:53:52 Autor: nici
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@inżynier

PESA w 2015 wyjątkowo sobie zasłużyła na hejt, wiec chyba nie jesteś zdziwiony.

Pytasz kto za nimi stoi?? a kto ma stać wkurzeni ludzie piszą komentarze, że pieniądze z ich podatków są marnotrawione.

Skończy się utrzymanie to będzie trzeba dołżyć grube MLN, żeby doprowadzić tego pojazdy do porządku :)


Pozdrawiam
2016-01-19 13:55:29 Autor: nici
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@Sarmata

Jak masz znajomego w IC to zapytaj jak to jest z Dartami :)

Gratuluje spojrzenia "zdroworozsądkowego"

:)
2016-01-19 14:04:58 Autor: dołożę
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak wszyscy narzekają na Polskiego producenta, a ja wracałem w styczniu z Bydgoszczy do Warszawy flirtem i co ? - siedziałem w członie gdzie są wieszaki na rowery:

- drzwi między członami się nie zamykały, trzeba było je zamykać ręcznie
- głosowe zapowiedzi przystanków raz sie pojawiały, raz nie, raz się coś powtarzało a raz urywało,
- na pewnym odcinku coś wpadło w drgania, jakby półka bagażowa i łomotało i skrzypiało
- a same wieszaki na rower tak idiotycznie zrobione, że jak sie powiesi dwókołowca to nie ma jak przejść bo kierownica roweru wisi na środku przejścia. Te uchwyty były projektowane pod wigry? hulajnogi czy trójkołowce dla trzylatków?
- w tym członie część ludzi nie ma nad głowami półek gdyż za nimi są wiesaki na rower - tak jakby stadler miałtylko jednej długości półki które wchodzą nad kilka rzędów siedzeń a nie mógł zrobić pojedynczej krótkiej półki, bezsens totalny
- wnętrze dużo brzydsze niż w Darcie, sufit wygląda jak w zmodernizowanym tramwaju
2016-01-19 14:15:13 Autor: japan1972
---.47.92.183
No niestety, ale nowe SZT-y PESY dla PKM (SKM Trojmiasto), maja regularnie problemy z drzwiami. Prawie dzien w dzien.
Uscislajac blokuja sie wysuwane stopnie, ktore w trakcie zamykania drzwi nie chca sie chowac. To prowadzi najczesciej dodatkowo do blokady ruchu pociagu.
Zwykle wtedy przybiega do tych drzwi obsluga pociagu, cos tam grzebie przez ok pol minuty i ruszamy. A czasem, choc rzadziej, nie ruszamy. Wtedy nastepuje 5 minutowa "zabawa obslugi", po ktorej ruszamy.
Ostatnio popularny jest tez nagle wlaczajacy sie przerwyany sygnal syreny.
Pociag rozpedzony daje po hamulcach i staje w miejscu deba. I tak wyje kolejna minute.
Zwykle, kiedy sie juz uciszy, po 2-3 minutach ruszamy.
Tak wyglada jak na razie, ta nasza PKM-owska codziennosc, a czas na lotnisko goni.
Samolot nie poczeka..........
Ps. Mimo wszystko jestem kibicem naszej polskiej PESY i wierze, ze sie z tym w koncu uporaja. Pociagi PKM jezdza juz od kilku miesiecy, ale cierpliwosc trojmiejszczan jest ograniczona.......
2016-01-19 14:17:04 Autor: japan1972
---.47.92.183
Ach, zapomnialem jeszcze o wiecznie glupiejacym systemie SIP.
To bardzo czesto.....nie dziala, albo pokazuje najrozmaitsze glupoty.
2016-01-19 14:24:44 Autor: ep40
---.19.18.234
W odpowiedzi na post japan1972:
"No niestety, ale nowe SZT-y PESY dla PKM (SKM Trojmiasto), maja regularnie problemy z drzwiami. Prawie dzien w dzien.
Uscislajac blokuja sie wysuwane stopnie, ktore w trakcie zamykania drzwi nie chca sie chowac. To prowadzi najczesciej dodatkowo do blokady ruchu pociagu.
Zwykle wtedy przybiega do tych drzwi obsluga pociagu, cos tam grzebie przez ok pol minuty i ruszamy. A czasem, choc rzadziej, nie ruszamy. Wtedy nastepuje 5 minutowa "zabawa obslugi", po ktorej ruszamy.
Ostatnio popularny jest tez nagle wlaczajacy sie przerwyany sygnal syreny.
Pociag rozpedzony daje po hamulcach i staje w miejscu deba. I tak wyje kolejna minute.
Zwykle, kiedy sie juz uciszy, po 2-3 minutach ruszamy.
Tak wyglada jak na razie, ta nasza PKM-owska codziennosc, a czas na lotnisko goni.
Samolot nie poczeka..........
Ps. Mimo wszystko jestem kibicem naszej polskiej PESY i wierze, ze sie z tym w koncu uporaja. Pociagi PKM jezdza juz od kilku miesiecy, ale cierpliwosc trojmiejszczan jest ograniczona......."
Jeszcze drzwi do WC jak i inne systemu WC się blokują.
2016-01-19 15:07:19 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Flirty to nadal prototyp przy EN57 ;)
2016-01-19 15:59:47 Autor: Azb
---.99.174.238
Wątek o Pesie - hejty na Darty. Ok, to jakoś zrozumiem, ale wątek o Stadlerze to znowu hejty na Darty. Ten portal, a w zasadzie dział komentarzy powinien zwać się "Hejty na Darty".
2016-01-19 16:14:02 Autor: Reldats
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ta Pesa jest kompletnie badziewna. Te problemy z drzwiami. Moja zona boi sie jezdzic odkad kolezanka jej ciotki ze strony matki opowiadala, ze sasiadka jej koleżanki z poprzedniej pracy malo nie wypadla jak sie te kolo foteli otworzyly przy 280km/h. Chodzi o moja byla zone zeby nie bylo ze sciemniam. A jak ktos ma inne zdanie albo mi niewiezy to znaczy ze jest z pisu albo z pesy!!
2016-01-19 17:31:35 Autor: inzynier
---.146.131.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No i jak zwykle PESO-hejterzy mnie nie zawiedli. Tak trzymac ludziska! Dzieki takim polglowkom jak wy jeszcze dlugo bedziemy czarnuchami Europy.
2016-01-19 17:49:40 Autor: rp1polska
---.252.199.29
@Reldats

he he he he he herbata Ci stygnie.
2016-01-19 17:54:35 Autor: operator
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
>Pociąg pesy
>280km/h
>280km/h na polskich torach przy 3KV

niezły żart
2016-01-19 18:33:17 Autor: asad01
---.dynamic.chello.pl
Stadler sobie w chwilę poradzi z winy producenta pewnie drzwi a Pesa pewnie będzie naprawiać i naprawiać i tyle... Oby w Małopolsce wygrał Newag.
2016-01-19 18:41:16 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post japan1972:
"No niestety, ale nowe SZT-y PESY dla PKM (SKM Trojmiasto), maja regularnie problemy z drzwiami. Prawie dzien w dzien.
Uscislajac blokuja sie wysuwane stopnie, ktore w trakcie zamykania drzwi nie chca sie chowac. To prowadzi najczesciej dodatkowo do blokady ruchu pociagu.
Zwykle wtedy przybiega do tych drzwi obsluga pociagu, cos tam grzebie przez ok pol minuty i ruszamy. A czasem, choc rzadziej, nie ruszamy. Wtedy nastepuje 5 minutowa "zabawa obslugi", po ktorej ruszamy.
Ostatnio popularny jest tez nagle wlaczajacy sie przerwyany sygnal syreny.
Pociag rozpedzony daje po hamulcach i staje w miejscu deba. I tak wyje kolejna minute.
Zwykle, kiedy sie juz uciszy, po 2-3 minutach ruszamy.
Tak wyglada jak na razie, ta nasza PKM-owska codziennosc, a czas na lotnisko goni.
Samolot nie poczeka..........
Ps. Mimo wszystko jestem kibicem naszej polskiej PESY i wierze, ze sie z tym w koncu uporaja. Pociagi PKM jezdza juz od kilku miesiecy, ale cierpliwosc trojmiejszczan jest ograniczona......."
Gdyby nie zapomniano zeelektryfikować PKP to by śmigały kible.
2016-01-19 19:07:10 Autor: stadler
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Producentem drzwi w flirtach jest Bode
2016-01-19 21:21:23 Autor: klm
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak zwykle chodzi nie o to, kto drzwi wyprodukował, bo z BODE problemów mało. Ale z BODE dobrze wyregulowanymi. Jak będą źle wyregulowane (plus stopnie wejściowe), to każdy producent polegnie.
2016-01-19 23:52:27 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Flirty to nadal prototyp przy EN57 ;)"
O tak! Zgadza się, a więc Darty to wręcz kosmos!
2016-01-20 02:57:31 Autor: pryx
---.opera-mini.net
@Azb
Ślepy jesteś czy czytasz wybiórczo komentarze?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5