Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Stadler pokazał wizualizacje lokomotyw dla VFLI i ITL

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
06-06-2019
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Po zakupie hiszpańskiego Vossloha, Stadler poszukuje nowych rynków dla swoich lokomotyw. Powoli staje się trzecią siłą na europejskim rynku, po Siemensie i Bombardierze.

Na targach Transport Logistics w Monachium Stadler zaprezentował dwa projekty, które będzie realizował dla spółek VFLI i ITL z francuskiej Grupy SNCF. Dla VFLI Stadler zbuduje 12 lokomotyw spalinowych Euro4001 i jedną prototypową lokomotywę Eurodual, natomiast dla ITL – 4 hybrydowe lokomotywy Eurodual. Wszystkie elektrowozy będą sześcioosiowe.

Lokomotywa Eurodual dla VFLI będzie mogła pracować pod sięcią trakcyjną 25kV AC i 1,5kV DC we Francji. Dodatkowo, będzie posiadać silną spalinową jednostkę napędową o mocy 2,8 megawat. Z kolei Euroduale dla ITL także będą dwusystemowe, lecz będą pracować głównie w Niemczech (15 kV i 25 kV, by umożliwić w przyszłości wjazd np. do Czech). Także one otrzymają spalinową jednostkę napędową, która uczyni elektrowóz hybrydą.

Spalinowe lokomotywy Euro4001 reklamowane są przez Stadlera, jako godni następcy spalinowozów Euro4000 (znanych wcześniej pod marką Vossloh Euro), które znalazły klientów we Francji, na Półwyspie Iberyjskim, a także w Izraelu i w Południowej Afryce. Stadler zachwala ich moc (2800 kW), niskie zużycie paliwa i wyposażenie w pokładowe urządzenia ETCS w standardzie. Pojazdy spełniają rygorystyczne normy emisji spalin i są przy tym bardzo ciche. Stadler upodobnił ich wygląd maksymalnie do modelu Eurodual.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5