Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Stadler po raz pierwszy dostarczy Flirty na Półwysep Iberyjski. Będą hybrydy

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
22-10-2020
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Stadler po raz pierwszy dostarczy Flirty na Półwysep Iberyjski. Będą hybrydy
rys. Stadler
Portugalskie koleje państwowe Comboios de Portugal (CP) i Stadler podpisały umowę na dostawę 22 pociągów regionalnych Flirt. Wartość zamówienia wynosi około 158 milionów euro.

Jak podkreśla Stadler, to pierwsza umowa na dostawę Flirtów na Półwysep Iberyjski o rozstawie 1668 milimetrów. Umowa obejmuje produkcję i dostawę dziesięciu elektrycznych zespołów trakcyjnych i dwunastu zespołów dwutrakcyjnych (bimodalnych, hzt) z serii Flirt. Łączna wartość zamówienia w wysokości 158 milionów euro obejmuje nie tylko dostawę pojazdów, ale również usługi utrzymania przez co najmniej cztery lata oraz szkolenia.

Dwanaście dwutrakcyjnych Flirtów zostanie wyposażonych w dodatkowy moduł spalinowy do jazdy po liniach niezelektryfikowanych. Dzięki modułowej budowie, możliwe ma być w przyszłości przejście z napędu spalinowego na czysto elektryczny lub wymiana generatorów diesla na akumulatory. 

– Jesteśmy dumni, że zamawiający wybrał Flirty. Jestem przekonany, że portugalscy pasażerowie docenią innowacyjny i nowoczesny pociąg – jak miliony ludzi w Szwajcarii, Niemczech czy Holandii. Rynek portugalski jest niezwykle ważny dla firmy Stadler. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do modernizacji portugalskiego taboru kolejowego – powiedział  Ansgar Brockmeyer, dyrektor ds. sprzedaży w Stadlerze.

22 Flirty będą mieć mają 63,2 m (ezt) i 74,4 m (hzt) długości. W trzech aluminiowych członach pomieści się do 375 pasażerów, z czego 214 na miejscach siedzących. Prędkość maksymalna to 160 km/h na zasilaniu elektrycznym i 140 km/h na silniku spalinowym. 
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5