Partnerzy serwisu:
Rynek Kolejowy TV

Stadler GTW Arrivy na E20

Dalej Wstecz
Data publikacji:
04-05-2012
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

RYNEK KOLEJOWY TV
Stadler GTW Arrivy na E20
Nasz Czytelnik uchwycił przejazd pociągu, złożonego z dwóch lokomotyw Rail Polska i dwóch spalinowych zespołów trakcyjnych Stadler GTW. To dostawa dla holenderskiej Arrivy w ramach kontraktu na 38 pociągów.

W lipcu 2011 roku Stadler Polska rozpoczął realizację zamówienia na 38 pojazdów GTW. Pociągi o napędzie elektrycznym oraz spalinowym produkowane są dla firmy Arriva do obsługi linii kolejowych na terenie Holandii. Dostarczenie ostatniego GTW planowane jest na marzec 2013 roku, a wartość kontraktu to około 140 milionów euro. Zamówienie może być zwiększone o 10 kolejnych pociągów. Pojazdy spalinowe z przekładnią elektryczną (13 dwuczłonowych oraz 11 trzyczłonowych) będą obsługiwały trasy niezelektryfikowane na liniach Rivierenland-Achterhoek oraz Zutphen-Apeldoorn w prowincji Gelderland.

Aktualnie w zakładzie w Siedlcach rusza produkcja czterech pociągów GTW dla włoskiego przewoźnika Sistemi Territoriali. Jeden pociąg będzie wyprodukowany w wersji dwu-, a trzy w wersji czteroczłonowej. Termin zakończenia realizacji zamówienia to sierpień 2013 roku.

Poniżej prezentujemy nadesłany do naszej redakcji film Maciej "Praga" Malca. Film został zarejestrowany 2 maja i przedstawia dostawę jednego dwuczłonowego (2/6) i jednego trzyczłonowego |(2/8) szt Stadler GTW w malowaniu marki handlowej przewozów Spurt holenderskiej Arrivy.

 


Oraz film, prawie z tego samego miejsca, autorstwa Koorchaka:
 

 

Ciekawym projektem realizowanym w zakładzie Stadler Polska od września 2011 roku jest zamówienie na pociągi FLIRT dla czeskiego przewoźnika Leo Express. Zamówienie obejmuje pięć takich pojazdów. Pociągi będą zestawione z pięciu członów - w opcji z podwyższonym standardem. Znajdzie się w nich m. in. specjalna strefa z zapleczem gastronomicznym. Zamawiający zdecydował się na taką wersję, ponieważ pociągi mają obsługiwać połączenia dalekobieżne. (o pociągach dla Leo Expressu pisaliśmy tutaj, a zdjęcia pociągu można znaleźć tutaj).

Aby obejrzeć naszą fotorelację prezentującą realizację projektów w zakładzie Stadler Polska, kliknij tutaj.

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5