Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Stadler dostarczy na Węgry kolejne osiem jednostek Kiss

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
23-12-2018
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Stadler dostarczy na Węgry kolejne osiem jednostek Kiss
Fot. Stadler
Węgierski państwowy operator kolejowy MÁV START i Stadler podpisali kontrakt na dostawę kolejnych ośmiu elektrycznych, sześcioczłonowych piętrowych elektrycznych zespołów trakcyjnych Kiss.

Nowe pociągi mają rozpocząć kursowanie w 2021 roku. Łącznie MÁV zwiększy flotę ezt Kiss do 19 pociągów. Umowa ramowa którą Stadler podpisał z zamawiającym w kwietniu 2019 roku opiewa na dostawę nawet 40 składów. Koleje Węgierskie będą mogły domawiać pociągi do 2025 roku włącznie. Inwestycja zostanie sfinansowana ze środków Zintegrowanego Programu Operacyjnego Unii Europejskiej.

Pociągi mają 155 metrów, są szerokie na 2,8 metra i wysokie na 4,6 metra. Mogą pomieścić 600 pasażerów. Pociągi mają cztery toalety, w tym jedną dla pasażerów o ograniczonej mobilności. W wielofunkcyjnej przestrzeni na dolnym pokładzie zmieszczą się cztery wózki inwalidzkie, a także dwanaście rowerów lub pięć wózków dziecięcych. Kissy są wyposażone w ETCS poziomu 2. Pojadą z prędkością do 160 km/h.

Nowe pociągi będą jeździć na trasach: Budapeszt - Vác - Szob i Budapeszt - Cegléd - Szolnok.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Wodór, baterie, elektryfikacja. Jak zastąpić pociągi spalinowe?

Tabor i technika

Wodór, baterie, elektryfikacja. Jak zastąpić pociągi spalinowe?

Kasper Fiszer 08 czerwca 2025

Stadler dostarczy nowe KISSy dla Słowacji

Tabor i technika

Stadler dostarczy nowe KISSy dla Słowacji

Roman Czubiński 02 maja 2025

Świerkot (Stadler): Polska KDP powinna być na 250 km/h

Infrastruktura

Świerkot (Stadler): Polska KDP powinna być na 250 km/h

Łukasz Malinowski 04 kwietnia 2025

Szwajcaria: Najszybszy pojazd kolei zębatej na świecie

Innowacje

Stadler dostarcza Saphiry II Aargau Verkehr

Tabor i technika

Stadler dostarcza Saphiry II Aargau Verkehr

Roman Czubiński 16 marca 2025

Zobacz również:

Wodór, baterie, elektryfikacja. Jak zastąpić pociągi spalinowe?

Tabor i technika

Wodór, baterie, elektryfikacja. Jak zastąpić pociągi spalinowe?

Kasper Fiszer 08 czerwca 2025

Stadler dostarczy nowe KISSy dla Słowacji

Tabor i technika

Stadler dostarczy nowe KISSy dla Słowacji

Roman Czubiński 02 maja 2025

Świerkot (Stadler): Polska KDP powinna być na 250 km/h

Infrastruktura

Świerkot (Stadler): Polska KDP powinna być na 250 km/h

Łukasz Malinowski 04 kwietnia 2025

Szwajcaria: Najszybszy pojazd kolei zębatej na świecie

Innowacje

Stadler dostarcza Saphiry II Aargau Verkehr

Tabor i technika

Stadler dostarcza Saphiry II Aargau Verkehr

Roman Czubiński 16 marca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij