Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Spalinowo-elektryczny Impuls 2 dla Kolei Dolnośląskich już na testach [zdjęcia]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Data publikacji:
06-07-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

Mogący poruszać się pod siecią trakcyjną jak i bez niej pierwszy Impuls 2 dla Kolei Dolnośląskich jest już gotowy i odbywa jazdy testowe na torze Instytutu Kolejnictwa.

Kilka dni temu pierwszy z hybrydowych zespołów trakcyjnych dla Dolnego Śląska wyruszył na tor doświadczalny Instytutu Kolejnictwa w Węglewie pod Żmigrodem. Pojazd, pod oznaczeniem 36WEh-012, rozpoczął już testy mające doprowadzić do uzyskania przez niego pozwolenia na kursowanie z pasażerami. Zyskał już też przydomek „osa” ze względu na barwy oraz kształt czoła pojazdu. Jak zapewnia producent, trójczłonowy zespół trakcyjny zostanie dostarczony do klienta w sierpniu i będzie mógł rozpocząć kursowanie na szlakach Dolnego Śląska.

Newag zbudował pierwszy pojazd w rekordowym tempie, zważywszy na fakt, że umowę na zakup dwóch pojazdów podpisano w połowie października 2020. Koleje Dolnośląskie postanowiły od razu zrealizować opcję na zakup kolejnych czterech hybryd, co oznacza, że na Dolnym Śląsku wyjedzie łącznie sześć pojazdów. Wartość umowy na ich dostawę wynosi 137,4 mln zł netto.

Koleje Dolnośląskie wciąż mogą skorzystać z opcji zamówienia pozostałych dwóch pojazdów. Więcej na temat pojazdów można przeczytać tutaj.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Jakub Rösler 16 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Biznes

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Mikołaj Kobryński 10 września 2025

Zobacz również:

Koleje Śląskie mają następne Impulsy 2

Tabor i technika

Koleje Śląskie mają następne Impulsy 2

Koleje Śląskie 03 października 2025

Polregio „o poprawiającej się sytuacji” na Podkarpaciu

Pasażer

Pozostałe z wątku:

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Tabor i technika

PKP Intercity. Kiedy Griffiny 200 z Newagu wyjadą za granicę?

Jakub Rösler 16 października 2025

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Tabor i technika

NEWAG: Sami nie zaprojektujemy EZT na 300 km/h

Jakub Rösler 29 września 2025

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Biznes

Newag z dużym wzrostem przychodów i zysku netto

Mikołaj Kobryński 10 września 2025

Zobacz również:

Koleje Śląskie mają następne Impulsy 2

Tabor i technika

Koleje Śląskie mają następne Impulsy 2

Koleje Śląskie 03 października 2025

Polregio „o poprawiającej się sytuacji” na Podkarpaciu

Pasażer

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij