NUMER 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Temat numeru:
Renesans nocnych pociągów
szukaj
Śledź nas:

Siemens zmodernizuje największą towarową stację kolejową w Holandii

| inf. pras 21.05.2021 2,1k

Siemens zmodernizuje największą towarową stację kolejową w Holandii
fot. Siemens
Firma Siemens Mobility podpisała umowę z ProRail B.V na pełną modernizację towarowej stacji kolejowej Kijfhoek – największej górki rozrządowej w Holandii i ważnym połączeniu między portami w Rotterdamie a głównymi obszarami przemysłowymi w Europie. Umowa obejmuje dostarczenie najnowocześniejszego, w pełni zautomatyzowanego systemu do zarządzania operacjami górki rozrządowej i 15-letnim serwisem utrzymaniowym.
Zajmująca 50 hektarów stacja rozrządowa Kijfhoek, znajduje się na południowy wschód od Rotterdamu i posiada 14 tory przyjazdowe, 41 torów kierunkowych oraz 12 torów postojowych. - Zwiększona automatyzacja kolejowych stacji towarowych, systemów i procesów ma znaczący wpływ na efektywność ekonomiczną transportu towarowego, ponieważ inteligentne systemy pozwalają na szybsze, bardziej niezawodne i dalekosiężne dostawy towarów. Jako światowy lider na rynku automatyzacji przewozów towarowych oraz serwisu utrzymaniowego, nasze zaawansowane rozwiązanie Trackguard Cargo MSR32 i wysoce zdigitalizowana obsługa klienta, umożliwi Kijfhoek bezpieczne zwiększenie wydajności i niezawodności swoich działań - powiedział Andre Rodenbeck, dyrektor pionu Rail Infrastructure w Siemens Mobility cytowany w komunikacie.

Siemens Mobility dostarczy rozwiązanie do automatyzacji Trackguard Cargo MSR32, co pozwoli stacji rozrządowej na sprawniejsze wykonywanie czynności rozrządowych. Ponadto wysoce zdigitalizowane usługi serwisowe usprawnią ogólną eksploatację i zmniejszą ogólne koszty cyklu życia. Zakończenie modernizacji planowane jest na 2024 r., a w jej trakcie Kijfhoek będzie dysponować co najmniej 50% dotychczasową przepustowością.

Trackguard Cargo MSR32 to sprawdzony system zaprojektowany specjalnie do wydajnego zarządzania i organizacji ruchu wagonów na stacjach towarowych. Pozwala na racjonalizację sekwencji operacyjnych na wszystkich poziomach, od przyjazdu pociągu do odjazdu pociągu i zapewnia maksymalną możliwą automatyzację wszystkich cykli pracy i operacji. Obejmuje to układy kontroli trasy i prędkości dla wszystkich rozjazdów, hamulców i przeciągarek torowych oraz, bazujące na komunikacji radiowej, sterowanie pracą lokomotywy manewrowej dla dokładniejszego zarządzania prędkością odprzęgów.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Holandia (130)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Holandia (130)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Europejska może niezbyt szybko, ale dość konsekwentnie zmierza w kierunku gospodarki przyjaznej dla środowiska i nieuzależnionej od paliw kopalnych. Oczywiście największe znaczenie mają tu zmiany w energetyce, ale i do transportu przykłada się bardzo dużą wagę. Stąd od lat realizowane są projekty promujące rozbudowę infrastruktury kolejowej czy rozwijające transport publiczny. Jednym z małych kroków prowadzących do ograniczenia emisji ma być także ograniczenie ruchu lotniczego na rzecz kolejowego – tam, gdzie jest to możliwe. Oczywiście na niektórych trasach „wystarczy” wybudować koleje dużych prędkości, ale przy większych odległościach alternatywą mają być pociągi nocne. Na razie pojawiają się pierwsze po latach nowe dalekobieżne nocne połączenia – plany są bardzo ambitne, ale czy okażą się skuteczne? 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5