NUMER 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Temat numeru:
Renesans nocnych pociągów
szukaj
Śledź nas:

Siemens Mobility zmodernizuje 450 km tajwańskiej sieci kolejowej

| inf. pras 08.06.2021 616

Siemens Mobility zmodernizuje 450 km tajwańskiej sieci kolejowej
fot. Siemens Mobility
Siemens Mobility zmodernizuje 450 km tajwańskiej sieci kolejowej
Siemens Mobility zmodernizuje 450 km tajwańskiej sieci kolejowej
Siemens Mobility zmodernizuje 450 km tajwańskiej sieci kolejowej
Siemens Mobility zmodernizuje 450 km tajwańskiej sieci kolejowej
Firma Siemens Mobility podpisała umowę z Tajwańską Administracją Kolei (TRA) na wdrożenie nowoczesnej technologii systemów nastawczych na 68 stacjach, które obejmą łącznie 450 km sieci kolejowej. W ramach tej umowy Siemens Mobility zapewni 10-letni serwis oraz możliwość instalacji systemów na dodatkowych 10 stacjach. Wartość kontraktu to 231 milionów euro. Modernizacja systemu sygnalizacji pozwoli TRA na lepszą optymalizację pracy i utrzymania sieci kolejowej.
Sieć kolejowa zarządzana przez TRA obejmuje około 1110 km i każdego roku przewozi ponad 232 miliony pasażerów i 7,7 miliona ton towarów, łącząc miasta z obszarami wiejskimi. Jest to dodatek do oddzielnie zarządzanej szybkiej kolei, która obejmuje 350 km wzdłuż zachodniego wybrzeża, łącząc stolicę Tajpej z południowym miastem Kaohsiung, oraz 131 km masowego transportu w Tajpej. Połączenie miejskich systemów szybkiego transportu zbiorowego z koleją główną tworzy wysoce wydajną sieć transportu kolejowego.

– Nasza najnowocześniejsza technologia sygnalizacji i namierzania rozszerzy operacje w całej sieci, zwiększając niezawodność i dostępność usług, co poprawi wrażenia pasażerów. Ten ważny projekt dodatkowo podkreśla naszą wiodącą pozycję w dziedzinie dostarczania zautomatyzowanych i cyfrowych systemów sygnalizacji, które zwiększają bezpieczeństwo i przepustowość podróży kolejowych – powiedział Andre Rodenbeck, dyrektor pionu Rail Infrastructure w Siemens Mobility.

Siemens Mobility dostarczy swój system EI Trackguard Westrace Mk II, wysoce elastyczny, oparty na mikroprocesorze system blokad, odpowiedni zarówno dla kolei lokalnych, jak i linii magistralnych, który sprawdził się w ponad 1200 instalacjach na całym świecie. Dzięki wszechstronności konfiguracji, elastycznej architekturze, zwiększonej mocy przetwarzania i wielu możliwościom łączności, Trackguard Westrace Mk II oferuje operatorom kolejowym realne korzyści pod względem całkowitego kosztu posiadania (TCO), lepszej punktualności i większej przepustowości.

Do realizacji kontraktu Siemens Mobility wykorzysta także system OMNES do konserwacji predykcyjnej poprawiającej ogólną wydajność operacji w celu zapewnienia 100% dostępności usług oraz technologię BIM usprawniająca projektowanie oraz umożliwiająca zapis całej sieci kolejowej i wykorzystanie cyfrowych modeli otoczenia do rejestrowania istotnych informacji i danych oraz zarządzania nimi.

Ponadto Siemens Mobility zainstaluje prototypową stację z blokadą opartą na Distributed Smart Safe System (DS3), innowacyjną i cyfrową platformę bezpieczeństwa.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Tajwan (11)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Tajwan (11)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Europejska może niezbyt szybko, ale dość konsekwentnie zmierza w kierunku gospodarki przyjaznej dla środowiska i nieuzależnionej od paliw kopalnych. Oczywiście największe znaczenie mają tu zmiany w energetyce, ale i do transportu przykłada się bardzo dużą wagę. Stąd od lat realizowane są projekty promujące rozbudowę infrastruktury kolejowej czy rozwijające transport publiczny. Jednym z małych kroków prowadzących do ograniczenia emisji ma być także ograniczenie ruchu lotniczego na rzecz kolejowego – tam, gdzie jest to możliwe. Oczywiście na niektórych trasach „wystarczy” wybudować koleje dużych prędkości, ale przy większych odległościach alternatywą mają być pociągi nocne. Na razie pojawiają się pierwsze po latach nowe dalekobieżne nocne połączenia – plany są bardzo ambitne, ale czy okażą się skuteczne? 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5