NUMER 03/2020
NUMER 04/2020
Temat numeru:
Węgiel na kolei
szukaj
Śledź nas:

Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]

| Jakub Madrjas 06.04.2020 423

Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Fot. Railpolonia
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", prywatny przewoźnik Railpolonia wzbogacił swój tabor o najnowszą lokomotywę Dragon 2 (E6ACTadb) z Newagu. Prezentujemy zdjęcia z odbioru lokomotywy.
Kolejny sześcioosiowy elektrowóz Newagu typu Dragon 2 (E6ACTadb-029) znalazł nabywcę. Działający od 2018 roku przewoźnik Railpolonia potwierdził redakcji "Rynku Kolejowego" odbiór nowej lokomotywy; dzięki uprzejmości przewoźnika prezentujemy zdjęcia z odbiorów. – Zakup nowej lokomotywy Dragon 2 pozwoli nam na zwiększenie udziału w rynku oraz dalszy rozwój – przekazał Grzegorz Kuźmicki, dyrektor operacyjny przewoźnika. 

Wkrótce także nowe wagony ze Świdnicy

To niejedyne dobre wiadomości. Jak się dowiadujemy, do końca maja spółka ma odebrać 90 nowych wagonów wyprodukowanych w Świdnicy. – W związku z tym będziemy dysponowali 3 lokomotywami 15D/A oraz dwoma lokomotywami Dragon z modułem DualPower a także 199 wagonami – wylicza Kuźmicki, dodając, że najstarsze pojazdy eksploatowane przez spółkę mają zaledwie 3 lata. Przypomnijmy, że pierwszą lokomotywę Dragon przewoźnika w malowaniu Railpolonia prezentowaliśmy rok temu. Właściciel przewoźnika - Budokrusz - nabył ją w 2017 roku

Powołany w 2018 roku przewoźnik specjalizuje się w przewozie kruszyw i żwirów. Jak informuje dyrektor operacyjny spółki, w ubiegłym roku udało się osiągnąć ponad 0,65% udziału w rynku pod względem pracy przewozowej. – Na początku roku dane publikowane przez UTK wskazywały na udział w wysokości 0,7% w pracy przewozowej oraz ponad 0,5% w przewiezionej masie – dodaje.

Rozwój nawet w trudnym okresie


Jak Railpolonia radzi sobie podczas pandemii COVID-19? – Zarząd spółki i wszyscy pracownicy z pełną determinacją, bezwzględnie uwzględniając obecne rygory wynikające ze stanu epidemii w naszym kraju i na świecie, są ,,na torach”. Wiemy, że fundamentalną kwestią, którą trzeba stawiać prowadząc działalność gospodarczą, zawsze jest bezpieczeństwo pracowników i samych przewozów – informuje Grzegorz Kuźmicki. Wymienia, że oprócz wyposażenia pracowników we wszelkie konieczne artykuły ochrony osobistej ograniczające istotnie ryzyko zakażenia, przeprowadzono również szkolenia, a zagrożenia są ciągle monitorowane. 

Zdaniem przedstawiciela spółki odpowiednie zabezpieczenie pracowników, poparte inwestycjami w tabor, zapewni nie tylko utrzymanie działalności, ale i dalszy rozwój – nawet w trudnej obecnie rzeczywistości.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (44196)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Polska (44196)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2020
NUMER 04/2020
Temat główny najnowszego numeru naszego miesięcznika to przewozy węgla. Oprócz tego piszemy o konsultacjach studium linii kolejowych do CPK, i „małych” zarządcach infrastruktury, kolei w aglomeracjach i nowych lokomotywach dla PKP Intercity. Opisujemy też projekt dokończenia stacji Łódź Kaliska po – bagatela – 22 latach przerwy. To wyjątkowy numer - bo po raz pierwszy dostępny online, a do tego bezpłatnie! Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5