NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]

| Jakub Madrjas 06.04.2020 10,4k

Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Fot. Railpolonia
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Railpolonia z nowym Dragonem 2 [zdjęcia]
Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", prywatny przewoźnik Railpolonia wzbogacił swój tabor o najnowszą lokomotywę Dragon 2 (E6ACTadb) z Newagu. Prezentujemy zdjęcia z odbioru lokomotywy.
Kolejny sześcioosiowy elektrowóz Newagu typu Dragon 2 (E6ACTadb-029) znalazł nabywcę. Działający od 2018 roku przewoźnik Railpolonia potwierdził redakcji "Rynku Kolejowego" odbiór nowej lokomotywy; dzięki uprzejmości przewoźnika prezentujemy zdjęcia z odbiorów. – Zakup nowej lokomotywy Dragon 2 pozwoli nam na zwiększenie udziału w rynku oraz dalszy rozwój – przekazał Grzegorz Kuźmicki, dyrektor operacyjny przewoźnika. 

Wkrótce także nowe wagony ze Świdnicy

To niejedyne dobre wiadomości. Jak się dowiadujemy, do końca maja spółka ma odebrać 90 nowych wagonów wyprodukowanych w Świdnicy. – W związku z tym będziemy dysponowali 3 lokomotywami 15D/A oraz dwoma lokomotywami Dragon z modułem DualPower a także 199 wagonami – wylicza Kuźmicki, dodając, że najstarsze pojazdy eksploatowane przez spółkę mają zaledwie 3 lata. Przypomnijmy, że pierwszą lokomotywę Dragon przewoźnika w malowaniu Railpolonia prezentowaliśmy rok temu. Właściciel przewoźnika - Budokrusz - nabył ją w 2017 roku

Powołany w 2018 roku przewoźnik specjalizuje się w przewozie kruszyw i żwirów. Jak informuje dyrektor operacyjny spółki, w ubiegłym roku udało się osiągnąć ponad 0,65% udziału w rynku pod względem pracy przewozowej. – Na początku roku dane publikowane przez UTK wskazywały na udział w wysokości 0,7% w pracy przewozowej oraz ponad 0,5% w przewiezionej masie – dodaje.

Rozwój nawet w trudnym okresie


Jak Railpolonia radzi sobie podczas pandemii COVID-19? – Zarząd spółki i wszyscy pracownicy z pełną determinacją, bezwzględnie uwzględniając obecne rygory wynikające ze stanu epidemii w naszym kraju i na świecie, są ,,na torach”. Wiemy, że fundamentalną kwestią, którą trzeba stawiać prowadząc działalność gospodarczą, zawsze jest bezpieczeństwo pracowników i samych przewozów – informuje Grzegorz Kuźmicki. Wymienia, że oprócz wyposażenia pracowników we wszelkie konieczne artykuły ochrony osobistej ograniczające istotnie ryzyko zakażenia, przeprowadzono również szkolenia, a zagrożenia są ciągle monitorowane. 

Zdaniem przedstawiciela spółki odpowiednie zabezpieczenie pracowników, poparte inwestycjami w tabor, zapewni nie tylko utrzymanie działalności, ale i dalszy rozwój – nawet w trudnej obecnie rzeczywistości.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje

Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5