NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Przystanek Woodstock jak przedwojenne PKP

| Przewozy Regionalne/lp, Rynek Kolejowy 06.08.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-08-06 10:19:20 Autor: Obiektywnie myslacy
---.dynamic.gprs.plus.pl
Kazdy przewoznik ma prawo decydowac o swojej polityce handlowej. Moze Pan Owsiak, przyjaciel Andrzeja Kazmieskiego z Przewozow Regionalnych, ktory odpowiadal w PR-ach za Woodstock, odpowie dlaczego PR-y obsluguja dziesiec razy mniej niz PKP IC przewozow kolonijnych i nie uruchomily tyle co PKP IC pociagow wakacyjnych?? Najlatwiej sie czepiac, prawda?
2012-08-06 10:25:16 Autor: DB
---.play-internet.pl
I tak było za mało pociagów powrotnych . W pociagach planowych ludzie nie mieli jak wsiadać dotyczy to kursów Kostrzyn-Szczecin nie dodatkowych .
2012-08-06 11:26:36 Autor: Xyzz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Owsiak nic o Intercity nie mówił, to jest komentarz kogoś z RK, że główny przewoźnik dalekobieżny przestraszył się zorganizowania czegokolwiek dla \\\"Łudstokowiczków\\\".
2012-08-06 12:18:30 Autor: ALI
---.gorzow.mm.pl
i tak było za mało pociągów a ludzie kombinowali jak wyjechać z kostrzyna pociagi na trasie kostrzyn-gorzow-krzyż były tak zawalone że w gorzowie ludzie nie mieli jak wsiąść do pociągu i musieli zwracać za bilety masakra z tymi przewozami regionalnymi za rok wpuścic koleje niemieckie zrobią porządek z tymi pr
2012-08-06 12:19:55 Autor: ALI
---.gorzow.mm.pl
i tak było za mało pociągów a ludzie kombinowali jak wyjechać z kostrzyna pociagi na trasie kostrzyn-gorzow-krzyż były tak zawalone że w gorzowie ludzie nie mieli jak wsiąść do pociągu i musieli zwracać za bilety masakra z tymi przewozami regionalnymi za rok wpuścic koleje niemieckie zrobią porządek z tymi pr
2012-08-06 12:22:35 Autor: PES
---.gorzow.mm.pl
PUNKTUALNIE? WY JESTEŚCIE CHORZY POCIĄGI Z KOSTRZYNA DO POZNANIA PRZEZ KRZYZ MIALY ŚREDNIO PRZEZ CAŁY TYDZIEŃ OPÓŹNIENIE OKOŁO 60 MINUT TAKĹťE PRZESTAŃCIE PISAĆ BZDURY
2012-08-06 14:45:01 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@Obiektywnie myslacy: Z bardzo prostego powodu - braku rezerwacji miejsc. Wszyscy by woleli jechać PR, bo latwiej się kupuje bilety ale z dziećmi boją się ryzykować...
2012-08-06 16:24:40 Autor: stefan
---.tktelekom.pl
Ha! Mówilem że będzie brakowac wagonów!
cytat
\'Niestety, już po raz kolejny spółka PKP Intercity nie zorganizowała pociągów specjalnych na Przystanek Woodstock. Przewoźnik brak pociągów tłumaczył ograniczoną ilością taboru oraz wzrostem liczby pasażerów w okresie wakacyjnym.\"

Ano właśnie, wychodzą efekty dzialań spólki, których się czepiam na forum.
W 2008r. przejęto ZA DARMO ponad 1,9 tys. wagonów z czego kilka setek odstawiono w krzaki po dziś dzień, niektóre już zdewastowane.
Gdzie są Ci, którzy czepiali sie moich komentarzy?
No, ujawniac się! Chyba, że tchórzycie.
2012-08-06 16:24:50 Autor: Kysó
---.adsl.inetia.pl
@Obiektywnie myslacy: zapomniałeś chyba że to IC bierze dotacje za przewozy międzywojewódzkie a nie PR.
2012-08-06 20:07:44 Autor: Xoov
---.play-internet.pl

Xoov
A to IC miało jakiś obowiązek zorganizowania tych pociągów? Może stwierdzili, że im się do Kostrzyna nie opłaca wysyłać…

@stefan: może jeszcze „darowanemu wagonowi w podwozie się nie zagląda”? SPOTy były w OPMach, ale były tam też wagony, które właściwie można było tylko przetransportować do siebie. Rewizja swoje kosztuje, NG jeszcze więcej. Sama ilość wagonów jeszcze o niczym nie świadczy. Obecną liczbę IC jak widać jest w stanie utrzymać.
2012-08-06 22:47:37 Autor: Mathew IC Forum
---.9.52.13
@Kysó: No właśnie. A gdzie się podziała \"misja publiczna\"..?! Za co ja płacę podatki! Tylko rezerwacje i rezerwacje! Prestiżowa spółka :D.
2012-08-07 10:14:55 Autor: stefan
---.tktelekom.pl
@ Xoov

Pewnie że rewizja kosztuje, ale mozna też przeprowadzic je na własnych zapleczach-taniej, no ale po co... lepiej odstawic, potem menelstwo zdemoluje i okazja sprzedac na złom.
Ale widzę, że nie ma nikogo z pieniaczy, co się tak pieklili na moje komentarze, tchórzostwem zalatuje na odległosc
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS