NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Przystanek Woodstock – relacja

| Bartosz Paluchowski, 10 sierpnia 2011 10.08.2011 227

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2011-08-10 11:16:21 Autor: ?
---.ip.netia.com.pl
Łódź nie jest drugim, tylko trzecim największym miastem w Polsce.
2011-08-10 11:34:09 Autor: woodstockowicz
---.dynamic.chello.pl
to są jakieś jaja. Propaganda gorsza niż w PRL. Przecież to co się działo na stacji to dramat. 5h czekałem aż wejdę w 3 pociąg do Wrocławia. Ludzie niemogli się dostać do składów bo były zbyt małe. Jak się zwozi przez 3 dni ludzi to nie da się mniejszymi siłami rozwieść ich w jeden dzień. chore...na euro to bedzie jakas masakra
2011-08-10 11:42:50 Autor: ein
---.238.44.29
i to nie od wczoraj tylko od paru lat już...
2011-08-10 11:46:14 Autor: król Padello
---.dynamic.chello.pl
Na euro są stadiony ok. 50 000, czyli 14 razy mniej osób. A jeszcze część kibiców przyleci samolotem, część to mieszkańcy danych miast. Wszystko rozłoży się w czasie, bo kibic po meczu może iść do hotelu, albo jechać od razu. Nie ma się zupełnie czym przejmować. Wszystko będzie cacy.
2011-08-10 11:57:51 Autor: psim
---.aster.pl

psim
Nie bez powodu po meczach kibice mają być puszczani pieszo mostem Poniatowskiego - horda powinna się na tyle rozciągnąć, żeby nie było jednorazowego \"nalotu\" na pociągi ;-)
2011-08-10 15:23:13 Autor: Stanisław Sobczyk.
---.internetdsl.tpnet.pl

Stanisław Sobczyk.
Ciekawa relecja, nie wspomniano o fakcie jak PR podstawiło 1xEN57 na poc. o 5:15 do Wrocławia. Ludzie zostawali na peronach i nie wiedzieli co ze sobą zrobić, bo zwyczajnie nie mieścili się do pociągów! A ja byłem właśnie jednym z nich... pozdrawiam autostopowiczów.
2011-08-10 15:34:08 Autor: Mateusz Cieślak
---.zie.pg.gda.pl
gdzie byli przytomni ludzie w niedziele? Na dojezdzie zorganizowano ekstra pociagi \"trasowane operacyjnie\" (ale fajne sformulowanie) z samego Poznania w sumie na 12 Bip (ponoć). Dowozowki na 3xEN57 chodzily. Teraz pojechal ekstra 1xEN57, tak? Super. Myslenie związkowe.

Przeciez jeden obrót (Trójmiasto, Olsztyn, Warszawa) to ~12h, wiec wczesnoranne 4 Bipy, albo 3xEN57 mogly wrocic luzem do Kostrzynia i zrobic jeszcze jeden kurs, na rano wracając na planowe pociągi
2011-08-10 19:47:12 Autor: woodstokowicz
---.adsl.inetia.pl
Byłem i powiem sytuacja jak co roku ! Kto pierwszy w wagonie ten lepszy - jedzie. PKP - Poczekasz K...... Poczekasz ! lub PKP - Cisz się że jedziesz ! Takimi hasłami powinny reklamować się obie spółki PR oraz IC !
2011-08-11 07:04:12 Autor: z Poznania
---.182.24.55.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A tak wspominają to uczestnicy:

http://www.joemonster.org/filmy/37277/Jak_kolej_przygotowala_sie_na_Woodstock_
2011-08-11 23:41:31 Autor: Kysó
---.adsl.inetia.pl
@woodstokowicz: jak nie widzisz różnicy między PKP a PR to się na tym forum nie wypowiadaj.

Proszę jednocześnie nie zarzucać elitarnej spółeczce PKP IC (która bierze pieniądze z naszych podatków na połączenia międzywojewódzkie, w przeciwieństwie do PR) braku zaangażowania w Woodstock. Przecież kursuje super elitarny 48500/84500, prowadzący 4 wagony. Więcej się nie da z powodu zbyt niskiej przepustowości linii. Do Krzyża nic nie może jechać, bo tam nie ma elektryfikacji, a jak wiemy linia bez elektryfikacji to linia na której PIC nie jeździ.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5