Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Problem z nasypem między Lesznem a Poznaniem

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
14-05-2021
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Problem z nasypem między Lesznem a Poznaniem
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA
W ubiegłym tygodniu doszło do osunięcia się fragmentu nasypu kolejowego pomiędzy Lesznem a Starym Bojanowem. To zmodernizowany niedawno fragment magistrali E59.

Problemy z nasypem miały miejsce w ubiegłym tygodniu, na blisko 50-metrowym odcinku magistrali pomiędzy Lesznem a Bojanowem. Konieczne było wstrzymanie ruchu po torze nr 2, co wpływało na rozkład jazdy pociągów. Obecnie ruch możliwy jest już ponownie po obu torach, ale w torze nr 2 na krótkim odcinku maszyniści muszą zwalniać do 30 km/h.

– Na podstawie bieżącego monitoringu stwierdzono potrzebę zabezpieczenia terenu jednego toru na odcinku ok. 50 m. Prace wykonano w minioną sobotę. Wykonawca inwestycji zlecił analizę dla oceny zjawiska. Na podstawie wyników będzie decyzja o dalszym postępowaniu. Na ok. 50-metrowym odcinku jednego toru (nr 2) tymczasowo obowiązuje prędkość 30 km/h – nie wpływa to na czas przejazdu pociągów – poinformował Radosław Śledziński z biura prasowego PKP PLK.

Na większości odcinka pomiędzy Poznaniem a Lesznem od września 2020 roku pociągi mogą kursować z prędkością 160 km/h. Podniesienie prędkości do 160 km/h ma być możliwe „w drugiej połowie 2021 roku”. Najszybszy pociąg IC od czerwcowej korekty rozkładu jazdy pojedzie między Poznaniem a Wrocławiem w 1 h i 40 minut. Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Jest umowa na projekt ponownej modernizacji E59 do granicy

Infrastruktura

Jest umowa na projekt ponownej modernizacji E59 do granicy

Jakub Madrjas 21 grudnia 2022

Dwa nowe tory na odcinku Stargard – Szczecin

Infrastruktura

Dwa nowe tory na odcinku Stargard – Szczecin

inf. pras oprac. JM 21 lipca 2022

BBF zaprojektuje modernizację E59 Kędzierzyn – Chałupki

Infrastruktura

Ponowna modernizacja E59 Kędzierzyn-Koźle – Chałupki. Przetarg na projekt i...

Infrastruktura

Szczecin: Nowe przęsła i tor na wiadukcie kolejowym

Infrastruktura

Zobacz również:

Jest umowa na projekt ponownej modernizacji E59 do granicy

Infrastruktura

Jest umowa na projekt ponownej modernizacji E59 do granicy

Jakub Madrjas 21 grudnia 2022

Dwa nowe tory na odcinku Stargard – Szczecin

Infrastruktura

Dwa nowe tory na odcinku Stargard – Szczecin

inf. pras oprac. JM 21 lipca 2022

BBF zaprojektuje modernizację E59 Kędzierzyn – Chałupki

Infrastruktura

Ponowna modernizacja E59 Kędzierzyn-Koźle – Chałupki. Przetarg na projekt i...

Infrastruktura

Szczecin: Nowe przęsła i tor na wiadukcie kolejowym

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5