NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PR: Operacja Woodstock 2015 zakończona sukcesem

| Przewozy Regionalne 06.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-08-06 14:34:52 Autor: praski_golem
---.free.aero2.net.pl
A jak tam operacja Interregio, pajace?
2015-08-06 14:39:16 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
A czy musicRegio jest w ogóle rentowne?
Pomijam milczeniem samą ideę tego "festiwalu" i jego finansowanie z WOŚP, bo mnie zgłoszą do wycięcia przez Admina..
2015-08-06 14:42:14 Autor: Admc
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja jechałem rejsowymi pociągami Regio i TLK z trzema przesiadkami bo MusicREGIO to bydłowóz i nie zatrzymuje się na głównych stacjach w miastach wojewódzkich (zamiast tego w Poznaniu zatrzymuje się na Starołęce, w Krakowie na Płaszowie, we Wrocławiu na Nadodrzu itp.)
2015-08-06 14:50:45 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
Widocznie Admc nie chcą bydłowozów puszczać do centrów miast, nie bez powodu.

BTW zapostujcie zdjęcia bip po przejściu tego kuc-huraganu.
2015-08-06 14:57:18 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Admc

Pociągi mR są generalnie wytrasowane "bokami", bo nie dość, że są komercyjne, to jeszcze jadą tylko w pojedynczych terminach. Zresztą dla ich zasadniczych klientów z danego rejonu, gdzie takie pociągi startują, generalnie nie ma to większego znaczenia.
2015-08-06 15:36:50 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Goral
komercyjne = rentowne ?
2015-08-06 15:49:40 Autor: re
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a kto płaci za te pociągi? bo na pewno nie owsiak
2015-08-06 15:51:24 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Stefan banderą

Tego nie wiem - ale na pewno nie są wprost objęte dotacją ze środków publicznych.
2015-08-06 16:07:27 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Goral & re
Jest to b.ciekawa kwestia czy pociągi specjalne, typu bydłowóz musicRegio albo pielgrzymkowy do Rzymu są rentowne.
Przecie 99% pociągów pasażerskich w Polsce nie jest rentowne, a ja nie uznaję dotacji ze środków publicznych, więc tak myślę kiedy puciong z pasażerami może być rentowny.
Beton PKP pewno nigdy tak nie myśli..
2015-08-06 16:13:09 Autor: Patriota
---.free.aero2.net.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-06 16:14:35 Autor: db
---.free.aero2.net.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-06 16:34:06 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Patriota
A dlaczego mnie nazywasz betonem?
кацап to już w ogóle do mnie nie pasuje, bo nie mam żadnych przodków wśród Rosjan. Jestem czystej krwi Polakiem od wielu polokeń, a cóż ja poradzę, że z moją rodziną związne sa takie nazwy jak: Магадан, Псков, Томск czy Кривошеино ?
Są bliższe mojemu sercu niż Breslau, Stettin albo Küstrin an der Oder, dokąd PR to bydło zawiozły na owsiakowy spęd błotny.

2015-08-06 16:59:31 Autor: Jakub Wędrowycz
---.180.156.206
Czy mR są dochodowe?
Tak i to naprawdę nieźle.

Dlaczego przez Starołękę?
Żeby niepotrzebnie nie dobijać i tak pełnych już składów jadących z kraju. Poznań miał swoje bezpośrednie.

Co z Bipami?
Wszystkie składy były sprzątane na bieżąco tak, że następnego dnia nie było śladu po brudzie.

Spazmy mikoli widzących SU45 z Bhp- bezcenne.
2015-08-06 17:03:37 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Jakub Wędrowycz
Jeśli mR są dochodowe i to nieźle, to tym bardziej słuszny jest mój pogląd, że to PKP od >90 lat niszczy pociągi pasażerskie w Polszy.
Gdyby zlikwidować dotacje do PKP i samo PKP, to kolej by odżyła. Souter, LeoExpress, a nawet Przewozy Regionalne (które z PKP mają wspólne tylko ZZ) już by się o to zatroszczyły..
Wniosek:
PKP do zaorania! UTK do zaorania! MIR do zaorania!
2015-08-06 19:09:55 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@Stefan Bandera

Ale to nie jest pociąg codziennego dojazdu, tylko specjalny kurs na festiwal na który goni kilkaset tysięcy ludu, więc to nie dziwne że trój-kibel z miasta wojewódzkiego jechał pełny po dach.

Tak samo pociągi specjalne wożące kibiców na mecze doskonale na siebie zarabiają, i jako że zamawiający jest znany to jest w nich zero syfu i uszkodzeń wyposażenia.

Ale to nie są połączenia regularne, tylko specjalne kursy na imprezy masowe.
2015-08-06 22:29:34 Autor: peron7
---.play-internet.pl
tyle kasy wyebali na Łutstok,że INTER REGIO poszło się ebadź
2015-08-07 08:32:11 Autor: kolejarz PR
---.play-internet.pl
Tak kochani. Musicregio są dochodowe, w przeciwienstwie do IR na tym zarabia się parę baniek a nie tracu jak na IR. Czemu tak? Wysoka taryfa (wyzsza niz IR) i pelne pociągi.
2015-08-07 08:36:23 Autor: Kflik
---.60.129.178
Wielu płacze, że Pry nie są od dalekobieznych więc dobrze, że nie będzie interRegio (choć co z takimi iR jak Szyndzielnia, Giewont, Białowieża? Oni je najlepiej uruchomią)
ale czemu w takim razie pociągów na woodstock nie uruchamia PKP IC?:P

a może PR mają lepsze warunki do uruchomienia pewnych typów połączeń i powinni to robić? Najlepiej z dotacją, ale jesli wysilą się na uruchomienia komercyjnie to tym bardziej chwała im za to.

PKP IC za pociągi na Woodstock chciałoby pewnie astronomiczną dotację (przecież trzeba wagony z Czech wynająć etc)
:P :P
2015-08-07 08:40:49 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Ave Ja
"Ale to nie jest pociąg codziennego dojazdu, tylko specjalny kurs na festiwal na który goni
kilkaset tysięcy ludu, więc to nie dziwne że trój-kibel z miasta wojewódzkiego jechał pełny
po dach."

PKP IC codziennie uruchamia pociągi którymi podróżuje dużo osób a mimo to musi ciagnąć dotację.
Gdyby nie dotowac dalekobieżnych być może ktoś by się o kolej dalekobieżną też odpowiednio zatroszczył,
a za zaoszczędzoną kasę uruchomiłoby się dodatkowe regionalne - przyspieszone - tam gdzie komercyjnych dalekobieżnych by nie było.
2015-08-07 10:12:15 Autor: Kflik
---.60.129.178
@kolejarz PR

mR nie są droższe od iR.
http://www.przewozyregionalne.pl/sites/default/files/pliki/18410/zal-nr-2-do-warunkow-tabele-oplat-woodstock-2015.pdf

Wrocław - Kostrzyn 49PLN, ale powrót przy zakupie w iPR za 24PLN.
Do tego sa ulgi ustawowe.

tymczasem bilet w jedną stronę na iR to 47,90PLN przy 256km.

W dwie strony:
taryfa iR 95,80PLN
musicRegio: 73PLN
regio: 66PLN

jedynym minusem jest brak w mR oferty Ty, Raz, Dwa, Trzy.

poza tym wie interRegio powinno być po prostu dotowanych, tak jak dotuje się TLK. Zwłaszcza takie jak Giewont, Szyndzielnia, Białowieża (na całej trasie). Wtedy mogłyby też kursować po prostu jako przyspieszone. Dotacja z budżetu państwa.
(może byc zasada że skarb państwa pokrywa koszty ponoszone na rzecz PLK:P)
2015-08-07 10:33:57 Autor: Kflik
---.60.129.178
i mam tu od razu uwagę.
jesli kosztujący niewiele więcej niż Regio mR jest dochodowy to znaczy, że niektóre Regio - te które jeżdżą przepełnione TEŻ SĄ DOCHODOWE (zawsze zatłoczone Gdańsk - Malbork w szczycie na jednym EN57?:P Więc problemem są poza szczytowe i na słabszych liniach (a to większość)
2015-08-09 09:40:41 Autor: robert121
---.adsl.inetia.pl
PR mają już doswiadczenie w obsludze Woodstocku. Ciekawe kto jeszcze podjąłby sie takiego wyzwania. Jezdzę co roku i zawsze jestem na czas i na miejsce :)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS