NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PR nie wyklucza sprzedaży łódzkiego oddziału

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 20.01.2016 221

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-20 09:36:31 Autor: rsx78re
---.dynamic.chello.pl
Dziwne że nie chcą się pozbyć PR Gdynia
2016-01-20 09:59:28 Autor: ep40
---.19.18.234
W odpowiedzi na post rsx78re:
"Dziwne że nie chcą się pozbyć PR Gdynia"
Nie kupują nowych jednostek to nie wydają dużych kosztów na PR Gdynia więc nie dziwota, że chcą się pozbyć.
2016-01-20 10:00:45 Autor: ep40
---.19.18.234
*że nie chcą się pozbyć
2016-01-20 10:43:17 Autor: grebor
---.free.aero2.net.pl
Haloooo a gdzie wizja Jarosława o wielkim narodowym przewoźniku ??????? , miał być koniec takich potworków.
2016-01-20 10:43:28 Autor: grebor
---.free.aero2.net.pl
Haloooo a gdzie wizja Jarosława o wielkim narodowym przewoźniku ??????? , miał być koniec takich potworków.
2016-01-20 11:07:38 Autor: kiedy czystki?
---.adsl.inetia.pl
Kiedy wreszcie zostanie odwołany zarząd PR? Bo wyraźnie widać, że ci panowie nie mają ochoty opuścić swoich stołków.
2016-01-20 11:17:40 Autor: Pasażer1985
---.static.ip.netia.com.pl
Tylko PiSdy chcą zmniejszenia liczby spółek kolejowych, więc nie zdziwię się jak znów powstanie jeden moloch, a wszystkie koleje wojewódzkie zostaną zlikwidowane i wcielone w jedną grupę.
Teraz nie ma sensu nawet dywagować nad przejmowaniem Oddziału PR przez ŁKA.
2016-01-20 13:21:33 Autor: 33
---.146.134.246.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W artykule nie ma jednej istotnej wiadomości o tym ze te trasy obok Łodzi i jako IR do Warszawy to PR-y w dużej mierze obsługują 16 kompletnie zmodernizowanymi i jednym starym kiblem należącymi do samorządu. W Łodzi praktycznie nie ma taboru PR, PR jeździ swoim taborem na trasie Koluszki Częstochowa i Krzepice Wieluń Dąbrowa plus dalekobieżne na "tygrysach" do Poznania i do Wrocławia na EN 57 ale z innego oddziału PR.
2016-01-20 17:07:02 Autor: mar37
---.google.com
Polecam jeszcze zlikwidować oddział PR Gdynia
2016-01-20 17:10:12 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Może niech ARP wyśle do Stępnia zapytanie o wycenę ŁKA?
2016-01-20 17:10:12 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Może niech ARP wyśle do Stępnia zapytanie o wycenę ŁKA?
2016-01-20 17:21:29 Autor: Ala31
---.play-internet.pl
A nieroby z PR Gdynia które nie przynoszą chwały PR to zostają? Na zbity pysk ich wyrzucić. A za trasę Gdynia - Elbląg należy się prokurator. Jak można było skrócić relacje pociągu po 17 z Gdańska do (wczesniej) Elblaga gdy jego obłożenie było 400%. To jest chore.. Co robi ten przewoźnik i ten urząd Marszałkowski.
Kiedyś ktoś tu śmiał się że trasy do Iławy, Kwidzyna, Elblaga, Malborka juz uwalone to teraz czas na Tczew... Patrząc przez pryzmat tego co się dzieje z rana w pojedynczych składach PR to chyba jednak muszę to potwierdzić. Tak źle to jeszcze na Pomorzu nie było. Szczerze to już nawet na ogrzewanie nie można liczyć chyba.
2016-01-20 17:50:57 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
Myślę, że najpierw zniknie z powierzchni ziemi Dolnośląski Zakład PR i to nie koniecznie przez wykup, ale przez jego likwidację. Może 20% pracy, taboru i pracowników przejmą KD? Reszta do zaorania.

Do przejęcia Małoplskiego Zakłądu PR droga daleka... to nie takie proste. Kraków musi mieć dużo więcej kasy i własnego taboru.
Bo region to nie tylko Kraków! SKA - to jest nazwa na wyrost dla pracy KMŁ. To jest namiastka SKA.

Co do Łódzkiego Zakładu PR droga jest wolna i prosta. Bardzo dużo własnego, samorządowego taboru w łódzkim PR, do tego ambitne plany ŁKA, myślę, że do 2019-2020 ŁKA przejmie nie tylko całkowitą kontrolę nad własnym regionem, ale i zacznie wjeżdżać coraz śmielej do wszystkich swoich sąsiadów. Powtarzam - WSZYSTKICH!
2016-01-20 20:30:50 Autor: Wileńska 14a
---.wroclaw.dialog.net.pl
Kolej czeka wielkie sprzątanie po banksterach od zegarmistrza Sławka. Nowi prezesi muszą wymienić wszystkich tych wystruganych z banana dyrektorów i naczelników, którzy nie odróżniają lokomotywy od wagonu. I którzy braki wiedzy merytorycznej zastępują chamstwem, arogancją, mobbingiem i donosicielstwem.

Następną sprawą jest dokładna kontrola przepływów pieniędzy, a raczej ich wypływu do różnych firm doradczych, audytorskich, kancelarii prawnych i podobnych pasożytów, których cała masa obsiadła kolej pod rządami bankomatów.

Robota, dużo roboty...............
2016-01-21 00:46:54 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post mathewicforum:
"Myślę, że najpierw zniknie z powierzchni ziemi Dolnośląski Zakład PR i to nie koniecznie przez wykup, ale przez jego likwidację. Może 20% pracy, taboru i pracowników przejmą KD? Reszta do zaorania.

Do przejęcia Małoplskiego Zakłądu PR droga daleka... to nie takie proste. Kraków musi mieć dużo więcej kasy i własnego taboru.
Bo region to nie tylko Kraków! SKA - to jest nazwa na wyrost dla pracy KMŁ. To jest namiastka SKA.

Co do Łódzkiego Zakładu PR droga jest wolna i prosta. Bardzo dużo własnego, samorządowego taboru w łódzkim PR, do tego ambitne plany ŁKA, myślę, że do 2019-2020 ŁKA przejmie nie tylko całkowitą kontrolę nad własnym regionem, ale i zacznie wjeżdżać coraz śmielej do wszystkich swoich sąsiadów. Powtarzam - WSZYSTKICH!"
Taka prosta to nie jest. 20 zbyt małych, bo 2-członowych składów i kilka turbokibli to trochę mało. Łódzkie potrzebuje ze setkę ezetów, aby w miarę sensownie obsłużyć region. Lepiej zlikwidować ŁKA i ogłosić przetarg na te trasy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5