Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PLK ponawia przetarg na projekt modernizacji linii od Orzesza przez Tychy do Oświęcimia [oferty]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Data publikacji:
03-02-2020
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PLK ponawia przetarg na projekt modernizacji linii od Orzesza przez Tychy do Oświęcimia [oferty]
Fot. PKP Polskie Linie Kolejowe SAzdjęcie ilustracyjne
PKP Polskie Linie Kolejowe otworzyły oferty w drugim przetargu na projekt, który w następnej perspektywie budżetowej pozwoli na rewitalizację kilku linii kolejowych, które pozwolą na odtworzenie połączeń pasażerskich pomiędzy Oświęcimiem, Tychami i Orzeszem.

PKP PLK powtarza przetarg na projekt dla „rewitalizacji linii kolejowych nr 140/169/179/885/138 dla połączenia: Orzesze Jaśkowice – Tychy – Baraniec – KWK Piast – Nowy Bieruń – Oświęcim” . Pierwotnie ten ciąg transportowy miał być naprawiony do 2023 roku, jednak inwestycja zostanie zrealizowana później. Pierwsze postępowanie zostało unieważnione z braku ważnych ofert – o tym wszystkim można przeczytać tutaj.

Zamówienie zostanie wsparte pieniędzmi europejskimi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014–2020. – To projekt, który na liście priorytetów województwa jest postawiony bardzo wysoko. Przewidujemy, że zadanie to uzyska dofinansowanie –  zapewnia przedstawiciel Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, Janusz Berkowski (więcej na ten temat można przeczytać tutaj).

Zadanie polega na opracowaniu projektów budowlanych wraz z kompletem uzgodnień, opracowaniu kompletu materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji lokalizacyjnych oraz pozwoleń na budowę (bez pozyskiwania decyzji), opracowaniu dokumentacji przetargowej na wybór wykonawcy robót budowlanych oraz uzyskanie pośrednich certyfikatów weryfikacji WE oraz pośrednich deklaracji weryfikacji WE wraz z dokumentacją techniczną.

Oferty potencjalnych wykonawców projektu zostaną ocenione z uwzględnieniem kryterium jakości („dodatkowe wsparcie kluczowego personelu zespołu projektowego) – 20%, oraz ceny – 80%. Dokumentacja musi być gotowa w niecałe dwa lata od rozpoczęcia projektowania. Termin otwarcia ofert wyznaczono na 16 stycznia. Przewidziano również aukcję elektroniczną.

Aktualizacja: Otwarcie ofert

W przełożonym na 31 stycznia terminie złożone zostały cztery oferty: Idom (21,7 mln zł brutto, czas realizacji 655 dni), Schuessler-Plan (24,5 mln zł, 655 dni), Solid-Rail (27 mln, 640 dni) oraz Multiconsult (17,2 mln 640 dni). Kosztorys wynosi 21,72 mln zł brutto). W przetargu będzie jeszcze zastosowana aukcja elektroniczna.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof
Plasser&Theurer
Nokia Solutions&Networks

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Infrastruktura

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Roman Czubiński 05 sierpnia 2025

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Infrastruktura

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Roman Czubiński 01 sierpnia 2025

 Od grudnia szybciej między Stalową Wolą a Przeworskiem

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

inf. pras. PKP PLK 08 lipca 2025

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

Biznes

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

inf. pras. PKP PLK, opr. Roman Czubiński 01 lipca 2025

Zobacz również:

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Infrastruktura

Warszawa: Ursus Północny – początek przebudowy jeszcze w sierpniu

Roman Czubiński 05 sierpnia 2025

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Infrastruktura

PKP PLK: Nowa linia w Łódzkiem? Czekamy na analizy

Roman Czubiński 01 sierpnia 2025

 Od grudnia szybciej między Stalową Wolą a Przeworskiem

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

Infrastruktura

PKP PLK: Jesteśmy przygotowani na burze

inf. pras. PKP PLK 08 lipca 2025

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

Biznes

Strata PKP PLK: Było 937 mln zł, jest 334 mln

inf. pras. PKP PLK, opr. Roman Czubiński 01 lipca 2025

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij