NUMER 03/2023
NUMER 03/2023
Temat numeru:
Kolej na Mazowszu
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PLK wybiera ofertę na projekt modernizacji linii od Szczecina do granicy

| Michał Szymajda 27.04.2022 2,3k

PLK wybiera ofertę na projekt modernizacji linii od Szczecina do granicy
Stacja w SzczecinieFot. PKP Polskie Linie Kolejowe SA
PKP Polskie Linie Kolejowe wybrały najlepszą ofertę w przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji linii kolejowej 408 i 409 na odcinku Szczecin Główny – Szczecin Gumieńce – granica państwa.
Prace projektowe mają być wykonane w ramach projektu „Prace przygotowawcze dla wybranych projektów sieci TEN-T”. Do przetargu stanęło siedem podmiotów, których jeden został z przetargu wykluczony. Po badaniu ofert PKP PLK uznały, że najkorzystniejszą jest oferta złożona przez konsorcjum: Biur Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu i Biura Projektów Kolejowych i Usług Inwestycyjnych z Łodzi.

– Oferta wybranego wykonawcy spełnia wymagania określone przez zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia i jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert – poinformowała PLK i przyznała ofercie maksymalną liczbę punktów. Oferta konsorcjum opiewa na 9,2 mln złotych netto, jedynym kryterium wyboru oferty była właśnie cena. Teraz czekamy na podpisanie umowy pomiędzy PKP PLK a projektantem.

Modernizacja linii ze Szczecina do granicy państwa jest projektem , który docelowo doprowadzi do poprawy warunków przewozu pasażerów i towarów na całym szlaku Szczecin – Berlin. Więcej piszemy o tym tutaj. Prace na niemieckim odcinku już trwają. Zakończą się tam w 2025 roku, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 03/2023
NUMER 03/2023
W numerze 3/2023 naszego Miesięcznika przyjrzeliśmy się temu, dlaczego rekordy kolei pasażerskiej nie stały się udziałem Mazowsza. Dużo uwagi poświęcamy też udanym działaniom Kolei Małopolskich. Oprócz tego jak zwykle wiele ciekawych rozmów i ważnych tematów - jak inwestycje wojskowe i logistyka wojenna. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5