Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
26-07-2023
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rynek kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach
fot. M. SzymajdaWnętrze kabiny zmodernizowanej "Edyty"
W zespołach trakcyjnych ED74, które wróciły do PKP Intercity po modernizacji, nie ma urządzeń europejskiego systemu sterowania pociągiem. Spółka nie wyklucza, że takie pojawią się w przyszłości.

O tym, że ED74 zmodernizowane przez Pesę Mińsk Mazowiecki nie posiada ETCS, informowaliśmy w połowie lipca. Wymieniliśmy wówczas wady braku tych urządzeń na pokładach, wskazaliśmy też, że tylko na bardzo niewielkiej części tras gdzie kursują, zamontowano ERTMS i GSM-R, które są wymagane do współpracy z systemem. Dopytaliśmy jednak spółkę, czy jest zainteresowana montażem systemów w „Edytach” w przyszłości.

– PKP Intercity nie wyklucza w przyszłości wdrożenia ETCS w pojazdach typu ED74. Na ten moment nie jest to zaplanowane – otrzymaliśmy odpowiedź od przewoźnika. Pojazdy wykonano w taki sposób, aby nie stanowiło to problemu w przyszłości.

Komplet ED74 PKP Intercity ma z powrotem od końca maja. Wszystkie pojazdy są obecnie sprawne i kursują z pasażerami. Byliśmy na uroczystości ich przekazania opertorowi w Mińsku Mazowieckim o czym piszemy tutaj.
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Michał Szymajda 13 lipca 2023

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Pierwsze wcielenie ED74. Seria epoki przemian polskiej kolei

Tabor i technika

Zobacz również:

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Michał Szymajda 13 lipca 2023

Ostatni ED74 wrócił do PKP Intercity [zdjęcia]

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Tabor i technika

PKP Intercity: Kończymy projekt modernizacji Edyt

Michał Szymajda 01 lutego 2023

ED74 – (nie)chciane dziecko polskiej myśli taborowej

Tabor i technika

Pierwsze wcielenie ED74. Seria epoki przemian polskiej kolei

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5