NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]

| inf. pras 16.07.2021 5,2k

Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]
fot. SKM Warszawa
Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]
Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]
Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]
Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]
Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]
Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]
Pierwszy Impuls 2 dla SKM Warszawa gotowy [ZOBACZ WNĘTRZA]
Pierwszy Impuls 2 dla warszawskiej Szybkiej Kolei Miejskiej jest już gotowy. W przyszłym tygodniu pojedzie na testy do Żmigrodu.
Pierwszy Impuls 2 z puli 21 produkowanych dla stołecznej Szybkiej Kolei Miejskiej przewiózł pierwszych pasażerów. Byli nimi przedstawiciele warszawskiego przewoźnika aglomeracyjnego oraz Newagu, czyli producenta. – Pierwszy Impuls 2 bardzo dobrze się prezentuje i odpowiada potrzebom różnych grup pasażerów: rodziców podróżujących z dziećmi, młodzieży, osób z ograniczoną możliwością poruszania się czy rowerzystów – powiedział Alan Beroud, prezes Szybkiej Kolei Miejskiej cytowany w komunikacie. W godzinach szczytu nowe pociągi pojadą w podwójnym zestawieniu, czyli będą ze sobą połączone, aby zapewnić więcej miejsc. Liczę, że takie rozwiązanie zachęci do rezygnacji z dojazdów samochodem na rzecz ekologicznej kolei – dodał.

Nowe pojazdy będą klimatyzowane, wyposażone w Wi-Fi, ładowarki USB, nowoczesny system informacji pasażerskiej, automaty biletowe oraz ratujące życie defibrylatory AED. Producent wprowadził także dodatkowe rozwiązanie dla prowadzącego pojazd. Są nim drzwi w kabinie, dzięki którym maszynista może ją bezpiecznie opuścić bez przechodzenia do strefy pasażerskiej.

Jak podkreśla SKM, produkcja 21 pociągów przebiega zgodnie z harmonogramem. Na miejscu, w zakładach w Nowym Sączu, są obecni przedstawiciele Szybkiej Kolei Miejskiej współpracujący z Newagiem przy realizacji kontraktu. – Pojazdy znajdują się obecnie na końcowym etapie uruchomień, a już w przyszłym tygodniu pierwszy Impuls 2 wyjeżdża na Tor Doświadczalny w Żmigrodzie, by przeprowadzić tam badania homologacyjne. Wiosną 2022 roku nowe pojazdy zasilą flotę zamawiającego. Jestem pewien, że SKM Warszawa a przede wszystkim pasażerowie stołecznej aglomeracji docenią komfort i jakość podróży nowymi Impulsami. – powiedział Zbigniew Konieczek, prezes Newagu.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Warszawa (5118)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Warszawa (5118)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5