Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

Permanentne opóźnienie na trasie Warszawa - Kraków. Kolejny absurd?

Dalej Wstecz
Data publikacji:
15-07-2010
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Gazeta Wyborcza, 15 lipca 2010

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
Permanentne opóźnienie na trasie Warszawa - Kraków. Kolejny absurd?
Krakowska „Gazeta Wyborcza” kontynuuje cykl artykułów tropiących kolejowe absurdy. Tym razem czytelnicy zwrócili dziennikarzom „GW” uwagę na fakt stałego kwadransowego opóźnienia pociągów na trasie Kraków - Warszawa.

- Do Warszawy jeżdżę bardzo często. Od jakiegoś czasu nie zdażyło się, żeby pociąg nie złapał kilkunastominutowego poślizgu. Konduktor zawsze za kłopoty przeprasza, ale czy nie lepiej byłoby po prostu zmienić rozkład jazdy? - pyta Mariusz, krakowski biznesmen. A to tylko jeden z wielu listów, które w tej sprawie trafiły do redakcji krakowskiego oddziału „GW”.

Do tych zarzutów odniósł się Kamil Migała z biura prasowego PKP InterCity. - Rzeczywiście opóźnienia zdarzają się regularnie, ale nie z naszej winy. Po prostu na odcinku Kraków - Tunel prowadzone są roboty remontowe i maszyniści muszą zmniejszać prędkość. Na reszcie trasy pociągi jeżdżą jak w zegarku – zapewnia „Gazetę Wyborczą” Kamil Migała. Jednocześnie dodaje, że kiedy konstruowany był rozkład jazdy PKP Intercity, plany remontowe PKP PLK na odcinku Kraków - Tunel nie były znane przewoźnikowi, ale zapowiedział, że rozkład zostanie dostosowany, kiedy będzie to możliwe.

Więcej
 

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity: Nie wykluczamy montażu ETCS w Edytach

Tabor i technika

Milion sprzedanych biletów w aplikacji mobilnej PKP Intercity

Pasażer

Czwarty przetarg na naprawy okresowe EP08 zakończył się fiaskiem

Tabor i technika

ED74 po modernizacji nie mają ETCS. Czy jest im potrzebny?

Tabor i technika

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5