NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Park rozrywki zapłaci za pociągi

| dl, Rynek Kolejowy 03.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-03 16:03:24 Autor: Cipa
---.static.ip.netia.com.pl
Co kretyn ułożył rozkład ?
Odjazd przed przyjazdem pociągu z Warszawy i przyjazd po odjeździe pociągu do Warszawy :D
Niech żyje inteligencja
2015-06-03 16:15:19 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
MZPR przez 2 lata, tj. 2013 i 2014 wolał hasać po CMK zamiast uruchomić pociągi osobowe z Krakowa przez Skawinę do Oświęcimia.
2015-06-03 16:19:45 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Zamiast ten pociąg skomunikować to jest samopas. Ciekawe dlaczego EN57 a nie odstawione EN64 Rębibusa?
2015-06-03 16:22:05 Autor: KK_CTA_USA
---.208.29.20
A do Oswiecimia to nie laska, na koszt wojewodztwa? Przeciez byloby to szybsze polaczenie niz przez Trzebinie, Chrzanow. Na sile chca udowodnic ze pociagi sa tam niepotrzebne.
2015-06-03 16:24:58 Autor: KK_CTA_USA
---.208.29.20
Ciekawe co ten skla bedzie robil po przyjezdzie. Pewnie pojedzie S-em do Oswiecimia i tam postoi do wieczora. W Zatorze wjazd na tory odstawcze zliwkidowano ponad 10 lat temu. Ciekawe czy te tory jeszcze sa.
2015-06-03 16:45:54 Autor: OKi
---.222.26.211
No to Marszałkowi Sowie zrobili wstyd.
Prywatny biznes musi się brać za komunikację publiczną w Małopolsce, bo władze województwa mają to "gdzieś" pomimo remontu linii i potrzeb społecznych.

Może z czasem uda się przedłużyć kursy do Katowic lub w stronę Cieszyna lub Bielska-Białej.
2015-06-03 16:52:36 Autor: Danek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe, że za pociąg będzie płacił prywatny inwestor, a PR i tak ściągną na tej trasie 9 zł, podczas, gdy do Oświęcimia przez Trzebinie jedzie się za 9.5 zł (i ulgi też obowiązują)...
Poza tym są to raptem 2 kursy.

W tym kraju to chyba nigdy nie będzie dobrze.
2015-06-03 17:23:04 Autor: Gość
---.wroclaw.dialog.net.pl
No tak, za pociąg 9 zetów w pociągu, a później jeszcze 10 zetów więcej za bilet do Parku. Nowy cennik jest od 26.06. A jeszcze lepsze jest to, że park czynny od 10, a chyba pół godziny od stacji nie ma. Powrót o 18.31, a park czynny do 20. Skoro płaci się za wstęp do parku, to wiadomo, że nie będzie się wychodzić 2 godziny przed zamknięciem na pociąg
2015-06-03 17:48:03 Autor: kokos
---.adsl.inetia.pl
Powinien jechać w relacji Kraków-Zator-Oświęcim!!!! Przecież na stacji w Zatorze zlikwidowano boczne tory są tylko główne!! To już nie lepiej do Oświęcimia i z powrotem?!
2015-06-03 17:56:29 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Nic dziwnego, że ruch został wstrzymany dwa lata temu z powodu niskiej frekwencji skoro specjalnie układali rozkład jazdy, żeby te połączenia uwalić i oddać pasażerów prywatnym zdezelowanym furgonetkom. Ten rozkład jazdy na te 2 pociągi też jest nie najlepszy. Wg. mnie najpierw powinny przyjechać pociągi z Warszawy, Katowic, Kielc, Przemyśla itd. Pasażerów by Wszystkich zebrano i gwarantuje, że na pewno jednostka była by pełna. Mam nadzieję, że jak reaktywują połączenia to ktoś normalnie ułoży rozkład. Proponuje takiemu delikwentowi wspomóc sobie rozkładem jazdy z początku lat 90tych albo 80tych
2015-06-03 18:01:22 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Małopolanin

Wg mnie iRy są uruchamiane przez centralę, a poszczególne Oddziały (a dawniej Zakłady) tylko niejako wykonują usługę na rzecz tejże centrali, ale pewnie i na tym się nie znam.
2015-06-03 18:23:06 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Goral

Czyli Patologie Regionalne w pełnej krasie.
2015-06-03 19:07:21 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-03 19:15:41 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
To wiem. A ja jeżdżę pociągami obu tych spółek zgodnie z ich przeznaczeniem. Małe odległości - regio. Kilkaset kilometrów - TLK, EIC/EIP jeżeli zależy mi na czasie.
2015-06-03 19:25:02 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Małopolanin

Większą satysfakcję daje autobus+pociąg na końcówce, a priori eliminuje kaca po konieczności przejazdu z PI(ostatnia litera w alfabecie anglosaskim)DAMI. A i w portfelu generalnie zostaje więcej po takiej kombinacji, choćby PolskiBus z Katowic do Gdańska za 20-25 zeta plus kilka zeta za SKM do Gdyni. Podaj mi jakiekolwiek konkurencyjne połączenie PICU w zbliżonym pułapie cenowym, he, he, he ;)
2015-06-03 21:41:39 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Nie każdy lubi podróże po 600-700 km autobusem. Wolę dołożyć 20-30 zł do pociągu, no ale co kto lubi.
2015-06-03 22:23:36 Autor: plessek
---.internetdsl.tpnet.pl
nie rozumiem co się czepiacie tego że "godziny nie takie" i "czemu nie do Oświęcimia".... w przypadku energylandii "załatwiono" busy z krakowa do zatora, tak więc kolej na tym odcinku jest lepszym (bardziej elastycznym) rozwiązaniem. Tak więc brawa dla Pana Goczała za jakąkolwiek inicjatywę, a przy okazji to chyba PR powinny pomyśleć o wydłużonej relacji np. do Oświęcimia skoro odc. Kraków- Zator ma być dofianansowany, a oni i tak będą pobierać kasę za bilety. No ale cóż, w PR jeszcze nie ma tego poziomu inteligencji, aby można było nad czymś pomyśleć... byle by Krysia z Halinką mogły gorącą kawkę w czasie przerwy wypić i zaplanować urlop... ;)
2015-06-03 22:42:07 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
Wiadomka. PR-y zamiast z Zatora do Oświęcimia, wolą jeździć po CMK :D
2015-06-03 22:46:05 Autor: Sąsiad z Lędzin
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Goral,
nie każdy cierpi na uczulenie na rozsądek. I ma problem z myśleniem życzeniowym.

W PB w ciągu mniej więcej miesiąca cena za kurs Katowice-Gdańsk to 50-60 zł. Sprawdź.
Jako student możesz pojechać z PKP IC za 48 zł. I to bez większych problemów, wcześniej kupując bilet lub w weekendy.
A jak uważasz, że jechanie 9 godzin w autobusie nie różnie się od 6 godzin jazdy pociągiem to wystawiasz sobie tylko świadectwo twoich problemów z rozumieniem rzeczywistości w której żyjesz. No i nie wiem, czy wiesz co to korki. Jeździłeś dziś po Katowicach lub okolicy samochodem?

PS:
Żeby nie było... Jechałem całkiem niedawno PB. Co prawda nie do Gdańska, ale do Warszawy. Akurat musiałem. Jak nie będę musiał, to nie pojadę.
Szczególnie zaś proponuję ubikację na dworcu autobusowym Warszawa Metro Wilanowska. Coś w sam raz dla miłośników...
2015-06-03 22:49:51 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Małopolanin

Jakby to był pociąg jakiejś normalnej firmy, to czemu nie, też bym oczywiście wybrał jazdę po szynach, tak jak lubię najbardziej. Ale niestety realia są jakie są i w tzw. transporcie zbiorowym alternatywą dla PICU jest tylko autobus (acz oczywiście nie tylko PolskiBus). Więc generalnie korzystam z autobusów, a wszędzie tam, gdzie tylko jest to możliwe jadę z PR (czasem także warszawską i trójmiejską SKM).
2015-06-03 23:07:45 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Sąsiad z Lędzin

OK, tym razem popatrzmy bardziej zdroworozsądkowo, ideologia na bok. Jako student pewnie i da się pojechać za tyle, ale nie posiadając uprawnień do ulg ustawowych - już za prawie 100 zeta (bo mówimy o Pędoszmacie jadącej 6h). I to tylko trafiwszy na bilet promocyjny, bo w taryfie podstawowej zapłacisz prawie 200 zł, co jest dla wielu ludzi (większości przeciętnych mieszkańców prowincji?) pułapem zaporowym. Nawet w pojedynkę, nie mówiąc już w ogóle o wyjeździe w 2 i więcej osób...

A TLK (jest tylko 1 nocna poza sezonem) jedzie mniej więcej tyle samo, co P12 (także ok. 9h), przy cenie nieco wyższej od autobusu (73 zł). Porównując jeszcze bilety z ulgą za wcześniejszy zakup (30%) za "Pogorię" zapłacisz 51 zł, a za PB zależy jak się trafi, ale jak na razie moim "rekordem" jest przejazd z Katowic do Gdańska za 21 zł, a relatywnie łatwo jest trafić bilety po 26-31 zł. Chyba nie aż tak dużo za te 550 km, prawda? ;)
2015-06-03 23:20:43 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Sąsiad z Lędzin

Aha. Na trasie Kce-Gdańsk-Kce praktykuję wyłącznie nocne kursy P12 - tych zaś korki, czy to w Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Częstochowie, czy tym bardziej Toruniu, generalnie nie dotyczą. Jazda w dzień to strata czasu, bo na tej trasie jeżdżę wyłącznie w celach zarobkowych. Zresztą od pewnego czasu w ogóle jeżeli gdziekolwiek jadę, to zasadniczo tylko w celach zarobkowych, na jazdę dla czystej przyjemności już nie mam czasu. Ostatni tour z prawdziwego zdarzenia zaliczyłem rok temu właśnie w weekend bożociałowy, ale za to był to taki naprawdę solidny tour (nocka w Radomsku, pierwsza "Pirania" w pełnej relacji z Częstochowy do Świnoujścia, potem nocka w Chojnie, przejazd samymi osobowymi do Ełku p. Słupsk, Elbląg, kolejna nocka w Ełku i powrót p. Olsztyn i Wrocław "Mamrami", coś ok. 2 tys. km, a może i nieco więcej, teraz już nie pamiętam).
2015-06-04 07:42:24 Autor: traveller
---.play-internet.pl
W rozkładzie zapisane jest, że pociąg pojedzie na postój do Przeciszowa. A mógłby zrobić kurs do Oświęcimia skomunikowany z KŚ od Katowic. Może w przyszłości. Ale jak w końcu wrócą na tą trasę regularne pociągi, to i EL skorzysta na tym :)
2015-06-04 08:06:54 Autor: rentgen polskich manier
---.opera-mini.net
@traveller

Zgłoś to do pro kolej oni są od tego bo narazie to są beneficjentami.

Może to zmienisz może ci się uda bo miliony chcą dobrych zmian .
Jeśli wątpisz to się dobrze rozejrzeć możesz jak się robi kasę na kolei.
2015-06-04 09:30:49 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Wyłom w betonie: prywaciarz płaci za regularny i ogólnodostępny pociąg na linii zamkniętej dla pasażerów od pół roku,
...a Wy narzekata: skomunikowania, godz.odjazdu, trasa.
Prywaciarz może se płacić za pociąg dokąd chce i o której chce i Wam won od tego! Możeta grzecznie poprosić o jakąś modyfikację, podziękować za wpuszczenie na pokład, a jak się nie podoba, to won do Waszego narodowego przewoźnika, albo samorządowej kolejki .... jej mać!
2015-06-04 11:27:36 Autor: Gubernator Kalifornii
---.centertel.pl

Gubernator Kalifornii
Stefan banderą ma 100% racji. Dokładnie o tym samym chciałem napisać. Co za beznadziejni hejterzy...
Po pierwszych komentarzach zastanawiałem się, czy może źle przeczytałem artykuł, ale nie. Przeczytałem go dobrze. Zamiast się cieszyć, to marudzenie... Właściciel energyland postanowił dowieźć ludzi z Krakowa i jego najbliższych okolic do swojego parku. I chwała mu za to! Co go obchodzą pasażerowie z Warszawy???? Skoro pasażer dojeżdża do na 9, to co za problem wracać po 18? Przecież jak ktoś chce zostać do 20, to zostanie i wróci busem! Co za niezrozumiałe narzekanie na wspaniały pomysł uruchamiania pociągu przez park rozrywki. Dziwny jest ten nasz naród...
2015-06-04 11:52:24 Autor: a hubert na to...
---.opera-mini.net
W komentarzu autora kalifornijskiego gubernatora można przeczytać : dziwny jest ten nasz naród .
A lepiej napisać ciemny jest ten nasz naród ?
2015-06-04 13:40:56 Autor: guma
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajnie, tylko nie EN 57, to tabor który raczej odpycha od kolei. Cóż przewoźnik daje to co ma najgorsze, by i tak na tej linii pociągi nie jeździły, mimo poparcia ze strony właściciela parku - Największego Parku Rozrywki w Polsce i prawdopodobnie w jej wschodniej części. W normalnym kraju przewoźnik sam uruchomiłby linię, z nowym taborem z reklamami województwa, ... cóż poczekajmy do jesieni, władzę się wtedy zmieni... :D
2015-06-04 14:07:10 Autor: Tubylec
---.dynamic.gprs.plus.pl
Gubernator z Kalifornii:
Mozesz mi podeslac linka do busow?
O to sie rozchodzi, dla mnie, chlopaka z W-wy, ze nijak nie moglem znalezc busow do Zatora. Ani w e-podroznik, ani na RDA.
Wiec jak ktos moze sie podzielic te tajemna wiedza, jak tam dojechac bez swojej furmanki, to slucham.
2015-06-04 14:46:41 Autor: Gubernator Kibla
---.static.ip.netia.com.pl
Rozumiem że według rozumowania gubernatora Kalifornii, park rozrywki ma służyć tylko mieszkańcom Krakowa. Po co im klienci z dalszych miast ? Jeszcze zepsują. Ok srał ich pies jadę do Austrii.
2015-06-04 19:40:37 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@g.kibla
Park Rozrywki wcale nie ma służyć mieszkańcom Krakowa.
Ma służyć jego właścicielowi do zarabiania pieniędzy.
Jedź do wschodniej Rzeszy służyć..
@Tubylec
Chłopaku z W-wy. Przez Zator wiedzie szlak drogowy z nizin w góry i na bla bla car znajdziesz ofertę
2015-06-04 20:15:25 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Tubylec:
"Gubernator z Kalifornii:
Mozesz mi podeslac linka do busow?
O to sie rozchodzi, dla mnie, chlopaka z W-wy, ze nijak nie moglem znalezc busow do Zatora. Ani w e-podroznik, ani na RDA.
Wiec jak ktos moze sie podzielic te tajemna wiedza, jak tam dojechac bez swojej furmanki, to slucham."
Wyjdziesz z dworca Kraków Główny na stronę zachodnią (przez Galerię Krakowską) i na parkingu przy Ogrodowej stoi tego pełno. Firma Bako, GZ i jeszcze kilka innych.
2015-06-04 21:35:03 Autor: Tubylec
---.174.206.0
Dziekuje.
2015-06-05 09:54:35 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
@Gubernator

To prawda. My, mikole, powinniśmy po nogach całować prywatnego inwestora za to, że zamówił sensowny pociąg na nieużywanej trasie. Oczywiście że skomunikowanie byłoby dobre, ale czy prywaciarz musi wyręczać beton samorządowy i peelkowy we wszystkim? I tak to jest już duży wstyd ("mega siara" - po lemingowemu) dla betonu Krakówka.

Co z tego że skład gnije prawie cały dzień w Zatorze. A co, ma gnić całą dobę w krakowskich krzakach?
Kibel się nie podoba? To może spróbujcie się sami łaskawie dogadać z betonem, żeby udostępnił elfa czy cuś tam.
2015-06-05 10:04:39 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Aha. Uważam, że każdy prawdziwy mikol powinien wysłać osobiste podziękowanie właścicielom firmy Energy200, za uruchomiemie tego pociągu.
2015-06-05 10:39:39 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
W Szwecji to się wyciąga walizkę pieniędzy i się realizuje koncepcję.

W Polsce to się czeka na drugiego co wymyśli i jak tu nie zapłacić temu drugiemu.
Jak drugi niema nic do zaoferowania to się oczekuje od państwowego żłoba.
Taką Polskę widać z daleka.
A nie jeden szwed chwali Polskę za żywność, krajobraz otoczenia ale nie wie nic od wewnątrz jaki to porządek polskiego rządzenia i za czyje te piekno.

W Polsce mało panów do napędu koniunktury kolejowej.
Pokolenie PRL zrozumie gdy obcy kapitał wykupi wszystko ważne dla państwa.
2015-06-05 12:02:39 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ szczur

Z wiadomych względów się nie zgadzamy, ale tym razem wprost - święte słowa. Jeżeli prywatna firma x chce zamówić pociąg, to ma prawo zamówić go w takich godzinach i na takiej trasie, jak jej się żywnie podoba. Zarabiają cash na bazie własnego pomysłu i wykonania - a nie kradną go w postaci podatków od społeczeństwa - a więc mogą ten cash wydawać dokładnie tak, jak im się podoba.

EN57 wcale nie będzie taki zły, o ile dadzą taki po modernie wnętrza (a tych krakowskie PR ma całkiem sporo). Zresztą - tu przytyk do "znawców" z paru powyższych postów - PR najzwyczajniej NIE MOŻE wystawić na ten pociąg żadnego innego taboru niż stare tradycyjne EZT, bo go NIE POSIADA. Cały nowoczesny tabor jeżdżący pod szyldem PR w woj. małopolskim jest WŁASNOŚCIĄ SAMORZĄDU woj. małopolskiego i, tym samym, nie może zostać udostępniony przez PR do obsługi pociągu zamówionego na zasadach komercyjnych przez prywatną firmę. Najpierw się trochę myśli, potem się pisze.
2015-06-05 13:03:19 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
@Goral

Oczywiście, że EZT będące własnością województwa mogą być wykorzystywane w przewozach komercyjnych. Przykład: https://www.youtube.com/watch?v=lfU1QtJwsL4
2015-06-05 13:32:35 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Małopolanin

Za zgodą właściciela.
2015-06-06 13:20:14 Autor: _Qwerty
---.dynamic.gprs.plus.pl
Z kiblem EN57, to Energy-coś-tam może ostatecznie stracić więcej klientów niż zyskać.
2015-06-06 17:22:22 Autor: Diadem
---.telpol.net.pl
Z Krakowa do Zatora - ok, a z Katowic do Zatora już nie? Pieniądze Ślązaków śmierdzą właścicielom parku rozrywki czy jak?
2015-06-07 13:35:53 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Diadem
Ślązacy mają samochody, dobre drogi i mają blisko.
@szczur
Dobrze gada. Wpiszta se, MiKole, w Google: Energyland Zator kontakt
i wyślijta podziękowania zamiast durnowato jazgotać, że ze Śląska nie jeździ, że Warszawka bez skomunikowania i że EN 57 zamiast pendo
2015-06-07 23:27:50 Autor: Diadem
---.telpol.net.pl
Jasne, a Krakusy samochodów nie mają, ani dróg.
2015-06-07 23:43:17 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@diadem
Napisz skargę do UOKiK i Rzecznika Praw Dziecka
2015-06-08 17:36:15 Autor: Kamyk33
---.59.67.38
Dobrze, że PR nie zrobiły ograniczenia tylko dla klientów parku, przynajmniej ktos poza skorzysta. Tych tańszych połaczeń i tak nie jest za dużo, więc się przydadzą.
2015-06-09 07:20:48 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Goral

Faktycznie masz jakieś kompleksy, próbujesz na siłę wmówić, że PB jest lepszy od PKP IC. Skoro dla Ciebie jest lepszy to jeździj, ja wolałbym nawet jechać dłużej i drożej byle pociągiem - komfort w pociągu nieporównywanie lepszy. A na szczęście w wielu przypadkach pociągiem jest szybciej niż PB.
2015-06-10 00:14:28 Autor: pasażer zMałopolski
---.zax.pl
Wreszcie będzie jakaś możliwość dojazdu do miejscowości przy trasie cywilizowanym środkiem transportu, a nie zatłoczonym stojącym w korkach busem który przyjedzie albo i nie, a kultura niektórych kierowców pozostawia wiele do życzenia... Nie jestem jakimś specjalnym fanem parków rozrywki, może tam kiedyś zajrzę, a może nie, ale z połączenia napewno będę korzystał wybierając się do Spytkowic czy Zatora w weekendy. Przynajmniej można przewieźć rower i nie trzeba kombinować podmiejskimi MPK do Brzeźnicy czy Czernichowa... Zator to nie tylko Energylandia i Park Dinozaurów. To też Dolina Karpia, która jeśli chce przyciągnąć turystów musi zadbać o możliwość dogodnego dojazdu z Krakowa, Bielska czy Katowic. Raj dla wędkarzy, których w Małopolsce nie brakuje. Mam nadzieję, że przywrócą szybko te połączenia z dogodnymi przesiadami w Krakowie-Płaszowie w kierunku Tarnowa i Nowego Sącza. Przydałaby się również reaktywacjia linii z Trzebini do Wadowic.
2015-06-19 09:52:15 Autor: Antonioo
---.59.67.38
Nie przepadam za podróżowaniem busami, poza godzinami szczytu to jeszcze idzie wytrzymać, ale jak jest komplet, to się nie da ruszyć. Z pociągu PR skorzystam z pewnością, może nie koniecznie do parku ale przydadzą się.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS