Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Milion biletów PKP Intercity sprzedanych przez Koleo, mPay i e-podróżnik.pl

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
28-12-2022
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Milion biletów PKP Intercity sprzedanych przez Koleo, mPay i e-podróżnik.pl
Fot. M. Szymajda, zdjęcie ilustracyjne
– 28 grudnia sprzedano milion biletów przez agencyjne kanały sprzedaży, poza własnym systemem sprzedaży PKP Intercity – poinformował przewoźnik.

We wrześniu 2021 roku wprowadzono nowy model sprzedaży agencyjnej, który wyróżnia się ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy. Od tego czasu do współpracy z PKP Intercity przystąpiły trzy spółki, które w tym roku rozpoczęły sprzedaż biletów na przejazdy realizowane przez narodowego przewoźnika.

– Od 31 maja bilety można kupić przez aplikację mPay, a od 2 czerwca taka możliwość jest dostępna w serwisie e-podróżnik.pl. Rozszerzona oferta platform spotkała się z dużym zainteresowaniem podróżnych – już w sierpniu sprzedano pierwsze 200 tys. biletów. Pod koniec października do tego grona dołączył kolejny partner – KOLEO, które oferuje możliwość zakupu biletów w aplikacji oraz na stronie internetowej – informuje PKP Intercity. Efektem jest sprzedaż w zewnętrznych kanałach miliona biletów.

– Naszym celem jest stworzenie intuicyjnej, szybkiej i prostej możliwości zakupu biletów, czyli takiej jaką lubią i jakiej oczekują podróżni. Chcemy umożliwić zakup biletów PKP Intercity w wielu różnych kanałach, tak by każdy mógł wybrać preferowany przez siebie sposób. Cieszymy się, że pasażerowie chętnie korzystają z udostępnionych wspólnymi siłami możliwości. Wyniki sprzedaży dowodzą, że podjęliśmy właściwą decyzję pół roku temu o umożliwieniu dystrybucji biletów przez platformy partnerów zewnętrznych – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.

PKP Intercity zauważa zmiany w trendach dot. sposobu kupowania biletów i odpowiednio na nie reaguje. Obecnie bowiem przez kanały zdalne, przede wszystkim internet lub aplikację mobilną, bilety PKP Intercity kupuje już 70% pasażerów. Ta forma zakupu cieszy się rosnącą popularnością – w 2019 r., korzystało z niej 54,3% podróżnych. Jednocześnie Polacy coraz rzadziej kupują bilety w kasach i przez terminale mobilne. W pierwszym półroczu 2019 roku ich udział w sprzedaży wyniósł 46,2%, a w pierwszych sześciu miesiącach br. już tylko 32,4%.

Dalsze rozszerzenie sieci sprzedaży biletów jest elementem realizowanej strategii PKP Intercity, która jako jeden z kluczowych celów wyznacza usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych. W ciągu kilku najbliższych lat PKP Intercity planuje m.in. uruchomić program lojalnościowy i dalej rozwijać zdalne kanały sprzedaży.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5