NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Łódzkie: decyzję ws. PR podejmie zgromadzenie wspólników

| kf, Rynek Kolejowy 04.01.2012 142

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-01-04 09:32:28 Autor: bozia
---.range86-141.btcentralplus.com
\" pociągi ŁKA będą kursować tylko na liniach wychodzących z Łodzi – do Sieradza, Kutna, Łowicza i Koluszek. \"

Tylko? Przecież te linie, to kolejowy trzon woj. łódzkiego, z czego 3 pierwszą są do granic województwa (brakuje tylko Skierniewic)... Czyli będzie w podobieństwie jak z KŚ? ŁKA przechwyci najbardziej dochodowe linie w woj. łódzkim, a PRy będzie jeździ w relacjach w na wypidówach województwa?
2012-01-04 09:36:08 Autor: ted
---.warszawa.vectranet.pl
Jak linia do Łowicza wychodzi z Łodzi, to i wszystkie inne w województwie.
2012-01-04 10:16:53 Autor: lysypr
---.155.124.194
Nie do końca, spółka ŁKA na chwilę obecną ma zlecać po przetargu przewozy taborem ŁKA na konkretnych liniach przewoźnikom, wyrobienie wszystkich papierów na przewozy jest zabezpieczeniem na wypadek gdyby PRy zdechły. Co do zadowolenia ze współpracy z PRami to ilość pociągów uruchamianych w Łódzkiem jest żenująco niska, niema pociągów więc niema na co narzekać.
2012-01-04 10:29:15 Autor: R. W. O.
---.222.99.94
Zdumiewające jak głęboko została zdeformowana psychika i rozsadek polityków. Reakcje tych ludzi w różnych sprawach są całkowicie oderwane od interesu społecznego. Faktycznie więc za nasze pieniądze działają przeciwko nam. Tak jest np. w przypadku trwającej właśnie sprawy refundacji recept. I dokładnie tak samo dzieje się w sprawie przewozów regionalnych. Śledząc wypowiedzi polityków odnosi się wrażenie, że sens całej sprawy sprowadza się do organizacyjnej przyszłości samej spółki PR. Dla zupełnie przeciętnego obywatela jest natomiast zupełnie oczywiste, że istotą sprawy jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania przewozów regionalnych w Polsce, a nie ilość prezesowskich posad. Co dziwniejsze ministerstwo spaprało regulacje ustawowe w tym zakresie, siedzi cicho i udaje, że cała sprawa go nie dotyczy. Aż chciałoby się powtórzyć za wieszczem \"Plwajmy na tą skorupę i zstąpmy do głębi.\"
2012-01-04 11:02:09 Autor: użytkownik polskich kolei
---.sgh.waw.pl
@lysypr
niema pociągów więc niema na co narzekać. - no właśnie jest na co narzekać - nie ma pociągów! żeby daleko nie szukać: węglówka, Tomaszów - Skarżysko, Piotrków - Bełchatów, etc, a tam gdzie są - jest ich za mało. Dobrze że wymyślili inwestycje w przystanki i linie ŁKA, ale aż się prosi linia do Brzezin oraz z Łodzi przez Zelów do Bełchatowa
2012-01-04 11:19:20 Autor: bozia
---.range86-141.btcentralplus.com
Z Brzezinami to dowaliłeś do pieca... Bełchatów też nie, puki nie dobuduje się linii do węglówki. W dodatku niesprzyjające położenie stacji/przystanków.
2012-01-04 11:26:34 Autor: D333
---.204.121.224.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Koluszki bez Skierniewic - a kto się będzie przesiadał w Koluszkach na ŁKA żeby dojechać na Widzew (nie na Fabryczny -wiadomo dlaczego) ale co tam ważne że nic nie robiąc można żyć z ŁKA do 2014 roku.
2012-01-04 11:43:41 Autor: użytkownik polskich kolei
---.sgh.waw.pl
Bozia a czemu niby? przecież już przy okazji dyskusji o KDP było założenie że linia podmiejska do Brzeizn wzdłuż KDP
2012-01-04 11:57:15 Autor: lysypr
---.155.124.194
Linia do Brzezin jest całkiem nie głupim pomysłem, podobnie jak pomysł na połączenie linią kolejową przez Aleksandrów, Poddębice do Uniejowa, z połączeniem na węglówkę na terenie Łodzi obsługującą Teofilów. Ilość osób codziennie jeżdżących na tych kierunkach jest całkiem spora, szkoda, że w naszych warunkach budowa linii jest czystym SF. Przy nowej linii z rozsądnym rozmieszczeniem przystanków busiarstwo padłoby w niecały rok, korki na wylotówkach też byłyby odczuwalnie mniejsze.
2012-01-04 13:29:53 Autor: użytkownik polskich kolei
---.sgh.waw.pl
@lysypr

No właśnie o to chodzi żeby budować nie tylko nowe drogi ale też nowe koleje. Mam wrażenie że im (politykom) to się zwykle nie mieści w głowach, za ciasne horyzonty. Ale w mazowieckim marszałek Struzik potrafi pomyśleć o linii do Płocka!
2012-01-04 13:48:28 Autor: haha
---.adsl.inetia.pl
jakby już linia była do brzezin to dlaczego nie od razu do Rogowa.

łódzkie wizje
2012-01-04 14:26:57 Autor:
---.sgh.waw.pl
haha

a to dlatego że do Rogowa już jest :)
2012-01-04 15:57:51 Autor: Jihlava
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tytuł to odkrycie roku. A kto ma podjąć decyzję o PR jeśli nie zgromadzenie wspólników? Hanna Gronkiewicz, prezes Kaczyński czy może prymas Glemp?
2012-01-04 15:57:53 Autor: ERG
---.toya.net.pl
ŁKA może być doskonałym uzupełnienie ofert IC,PR. Zwiększenie dostępu transportu kolejowe poprzez budowę nowych przystanków, poprawę infrastruktury kolejowej na pewno przełoży się na zwiększenie ilości podróżnych korzystających z usług kolei co powinno odciążyć komunikacje miejską i samochodową w samej aglomeracji łódzkiej jak i miastach satelitarnych jak Pabianice, Zgierz, Łask,Koluszki
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5